"Bine ați venit în paradis": recenzii ale filmului. `Bun venit în Paradise 2: Reef`: comentarii

În prezent, un număr mare de filme străine sunt importate în Federația Rusă. Numele lor inițial sunt supuse traducerii, deoarece sunt prezentate într-o limbă străină. Numele imaginii joacă un rol important în înțelegerea filmului și în agitarea interesului pentru acesta, traducătorii ar trebui să fie responsabili pentru ca versiunea rusă a traducerii să fie foarte sonoră și semnificativă ca cea originală. Uneori există situații în care titlul filmului nu corespunde conținutului său sau când traducerea nu are o adaptare la gen.bun venit la recenzii paradis

Strategii de adaptare

La traducerea numelor, se utilizează un număr semnificativ de așa-numite strategii de adaptare. Cea mai elementară - traducere literală sau directă a numelui de filme, care este utilizat în absența realităților sociale și culturale intraductibile și conflictul aparent dintre conținut și formă, de exemplu, proiectul Bun venit in Paradis (1984), care a fost lansat în caseta internă cu titlul „Bun venit la paradis! ". Revizuirile numesc traducerea numelui său - prin urmărire.

Există o altă strategie: schimbarea numelui datorită diverșilor factori - funcționali, lexicali, pragmatici sau stilistici. Aceasta înseamnă că traducerea este însoțită de o adaptare semantică, în care genul sau eșecul semantic al unei traduceri corecte este compensat prin adăugarea sau omisiunea elementelor lexicale individuale.

O altă strategie care este utilizată în mod activ de către traducători - este o înlocuire completă a titlurilor de film din cauza incapacității de a reproduce și de a transmite sensul original al textului sursă. Un exemplu frapant servi ca titluri de filme: Vice (2014), Ins Blaue (2012), Into the Blue (2005), care a intrat în box office-ul intern cu același nume - "Bine ați venit în Paradis". Recenzile despre ele erau diferite, însă, ca genul și încărcătura semantică.

bun venit la paradisul filmelor

Adventure thriller 2005

Titlul rulant intern al proiectului, regizat de John Stockwell și scenaristul Matt Johnson, a fost destul de tentant și, la început, sa justificat complet. Primele minute ale înregistrării imaginii "Bine ați venit în Paradis!" Au fost chemați de spectatori ca o ocazie excelentă de a admira priveliștile minunate ale adâncurilor oceanului regiunii Bahamas pentru a aprecia cifrele personajelor principale - frumusețile semi-nude - scafandri Amanda și Samantha, care în compania băieților lor sunt angajați în căutarea unui brigel vechi înecat cu aur. Cu toate acestea, atunci emoția privitorului este înlocuită de anxietate pentru soarta personajelor principale, pentru că tinerii gestionează în loc de comorile antichității să găsească un avion moderat, cu o mulțime de heroină.

Nu te relaxa

De acum înainte, filmul "Bine ați venit în Paradis!" Justifică pe deplin politica de gen a unui thriller de aventură. Începe un film complet diferit, cu împușcături, explozii și lupte. Nu este timp pentru a contempla farmecul naturii și corpurile tăbăcite ale personajelor principale. Perla imaginii a fost interpretatorul principalului rol feminin al lui Jessica Alba. Fata a fost atât de bine încât, temându-se de critici excesive, studioul a recurs la ajutorul graficii computerizate și a corectat o serie de cadre, astfel încât bikini ei ascunde mai ușor cifra. Acest fapt nu a scăpat atenția spectatorilor care au privit "Bine ați venit în Paradis!". Răspunsurile lor au fost unanime: "Jessica într-un bikini este bună, dar filmul nu este foarte bun". Poate de asta acest opus în Statele Unite nu a ajuns la 20 de milioane box office, dar foarte bine trecut în alte țări.

continuare

Filmul este regizat de Stephen Herek si scenaristul Mitchell Kepnera intitulat „Welcome to Paradise 2: The Reef“ (2009) nu are nimic de-a face cu originalul, în plus față de problemele de apă și probleme ascuns în mare adâncime. Primul lucru pe care a prins ochiul privitorului în timp ce uitam de proiect a avut o mulțime de corpuri feminine rezistente și tăbăcite în fundal sunt atinse de frumusetea plajelor, apa de ocean limpede și splendoarea incredibil de cer albastru. Doar pentru o astfel de frumusețe banda ar putea fi urmărită. Nu e de mirare filmul "Welcome to Paradise 2: The Reef" comentarii numit "mordashek film drăguț și torsuri stufoase." Cu toate acestea, stelele din distribuție s-au diminuat. Din cele mai bine-cunoscut la filmarile au participat Laura Vandervut ( „concurent“). Dar ce te-ai putea aștepta de la proiect, care a ieșit imediat pe video?bun venit în paradisul 2

Randamentul la standardul originalului

Cel mai adesea, continuarea unui proiect bine cunoscut, care merge direct pe DVD, nu corespunde standardului originalului și așteptărilor spectatorului. Dar filmul "Bine ați venit în Paradise 2: Reef" a păstrat rezultatul mediu și a mulțumit privitorului cu o linie de poveste bună, interpreți ai rolurilor principale și o muncă bună a camerei. Este greu să găsești vina cu partea tehnică a imaginii, totul se face perfect: ambele planuri sub apă și pe uscat. Acompaniamentul muzical se potrivește și organic în pânza filmului. Povestea crizei thriller-ului "Bine ați venit în Paradise 2" a fost denumită moderat interesantă, deși la început a părut oarecum prea strânsă pentru unii. În film, există intrigi, poate fi de asemenea considerat un argument pentru vizionare.bun venit în paradisul 2 recife

Același, dar nu apreciat

Potrivit statisticilor, 40% din filmele străine din box-office-ul rusesc au nume care nu poartă o traducere literală. Achizitorii au încercat să folosească titluri mai interesante pentru a atrage un public mai larg pentru a le vedea. Totuși, acest truc nu a fost justificat în două filme cu același titlu "Bine ați venit în Paradise". Recenzile despre ele sunt extrem de problematice și sunt prea reținute.

• Drama produsă de scenaristul german, regizor și producător de o persoană, Rudolph Thome, lansată în 2012, este un film în film. Plotul povestește despre regizorul de început care încearcă să-și împușcă primul proiect de lungă durată. Dar este faptul că episoadele jucate în fața camerei încep să influențeze viața reală a participanților la filmare. Treptat, există o combinație explozivă de ficțiune și realitate. Aceasta este intriga dramei "Bine ați venit în Paradis". Recenzile despre film în rândul criticilor sunt în mare parte pozitive, deși popularitatea mondială a imaginii nu a ajuns niciodată.
  • Proiectul American TV din 1984 a fost filmat de regizorul Daniel Haller în scenariul lui Stirling Silliphant. Linia de complot a filmului povestește despre aventurile a trei prietene, care, suprasaturată de rutina zilnică, merg în căutarea plăcerilor către stațiunea legendară pe plajă. Iar acum două decenii au avut cele mai vii povești de dragoste în toată viața lor. Dacă reușesc să-și schimbe viața sau eroinele se vor confrunta cu probleme, va spune povestea "Bine ați venit în Paradis". Recenziile filmului nu conțin spoilere.

film binevenit în paradis

Thriller cu buget scăzut

Destul cu buget redus thrillerul 2014 Vicedirectorul Brian A. Miller, filmat pe script-ul Uniunii creatoare de Andre Fabrizio și Jeremy Passmore, criticii numit încercarea de erupții cutanate să se amestece într-un episoade de sticla si stiluri de picturi SF care au devenit cult: „The Matrix“, „lumea occidentală“ , "Remember All", "Runner pe lama" și "Robocop". Priori încerca un eșec și, de asemenea, ieftine, astfel încât „Welcome to Paradise 2“, publicul cu siguranță nu-l văd. Deși s-ar putea asa arata la fel, „Blade Runner“, în cazul în care nu este creat de Ridley Scott, iar unele necunoscute studio de la Hollywood, moare în 80 de picturi categoria B. bun venit în paradis 2 comentarii

Filmul "Bine ați venit în Paradis" (2014) povestește povestea ce sa întâmplat într-un oraș stațiune futurist. Populația locală a orașului este androizi, se pare că nu se deosebește de oameni. Pe aceasta se construiește afaceristul său de afaceri respectabil Julian (Willis). El reprezintă un serviciu unic - împlinirea dorințelor cele mai murdare, interzise și vicioase ale oamenilor. Androizii vor supraviețui, după procedură, vor șterge memoria, iar perverții fericiti, care au plătit pentru întruparea dorințelor lor, vor părăsi stațiunea. Odată ce fratele-android Kelly (Embir Childers), ținând în memorie toate atrocitățile, scapă. Julian îi trimite căutării și captează o întreagă armată de roboți înarmați. Costul masacrului eroului Bruce Willis nu-și face griji deloc. Bine ați venit la paradis 2 recenzii reef

O pierdere de timp?

Pentru a dilua acțiunea androidului cu un pic de emoție umană, creatorii introduc povestea inginerului care la creat pe Kelly (Brian Greenberg). Omul a creat un robot în imaginea și asemănarea soției sale, încercând astfel să o ajute. Pentru a agrava conflictul, scriitorii urmăresc fugiții detectivului cu experiență, cu experiență, Roy (Thomas Jane), care este dornic să distrugă lucrul rușinos al lui Julian. Bruce Willis nu salvează situația, deși într-un alt film mai puțin previzibil și superficial, apariția sa ca principal antagonist ar da o adevărată plăcere spectatorului. Apropo, acesta nu este primul proiect Miller, numit de critici, în care a participat Willis. În luna august a anului trecut, a intrat în chirie, dar a scapat în uitare filmul "Prince", asupra căruia au lucrat, de asemenea, Jeremy Passmore și Andre Fabrizio. Poate că această echipă creatoare va decide asupra a treia încercare, iar spectatorul va vedea curând "Bine ați venit la Paradise 2".

Seria `mere de paradis`. actoriSeria `mere de paradis`. actori
Ce este traducerea în biologie? Principalele etape ale emisiuniiCe este traducerea în biologie? Principalele etape ale emisiunii
Sinister - ce înseamnă asta? Semnificația și aplicarea cuvântuluiSinister - ce înseamnă asta? Semnificația și aplicarea cuvântului