Cuttere elborovye: recenzie, caracteristici, GOST și recenzii

Pentru prelucrarea semifabricatelor solide în industrie, se folosesc mașini de precizie puternice. Ele sunt caracterizate de o înaltă frecvență de rotație a sculei de tăiere, ceea ce face posibilă finisarea produsului finit la dimensiunile dorite. Dar este imposibil să se implementeze astfel de operațiuni calitativ fără atașamente adecvate.

incisivii de elborit

Aliajele tradiționale, chiar și din oțelul de scule, nu suportă întotdeauna sarcini de vârf, ceea ce obligă operatorii să caute consumabile mai adecvate. Pentru a rezolva această problemă, tăietorii elborov, sau mai degrabă inserțiile, care sporesc fiabilitatea elementului principal de prelucrare și măresc eficiența acțiunii mecanice a piesei de prelucrat, permit.

Informații generale despre elbora

Cel mai popular material utilizat în industria prelucrătoare ca piesă de tăiere este diamantul. Are un grad ridicat de duritate, rezistă încărcăturilor mari și diferă durabilitatea. La rândul său, elborul poate acționa ca o alternativă la un mineral natural. Prin proprietăți mecanice, este aproape inferior diamantului, iar în termeni de duritate este de 3-4 ori mai mare decât consumabilele tradiționale abrazive. În același timp, elborul ca atare nu este un instrument complet de tăiere.

inserții elborovye pentru tăietori

Partea de prelucratoare are o structură prefabricată, a cărei parte principală poate fi făcută din oțeluri comune și din oțeluri comune. La sfârșitul unor astfel de elemente, plăcile de elborovie pentru incisivi, care efectuează direct abraziunea mecanică, sunt fixate. Acestea sunt inserții pe bază de cristale care sunt nitrura de bor cubică. Forma și dimensiunile plăcilor suprapuse pot fi diferite în funcție de scopul și designul părții de susținere.

Caracteristicile operaționale ale sculelor Elbor

Chiar și pe fundalul tăietoarelor din carburi și ceramică minerală, proprietățile tehnice și fizice ale eleborului sunt impresionante. Este suficient să spunem că poate demonstra prelucrat uneori depășind cifrele materialelor de mai sus. Aceasta permite, de exemplu, la o viteză de rotație a axului de aproximativ 500 m / min, pentru a corecta piesele din fontă. Astfel, apare o rafinare mecanică dificilă, dar tăietorii elborov pot fi, de asemenea, utilizați în modelarea finală a contururilor pieselor.

instrument de tăiere

Apropo, adâncimea de eliminare a stratului exterior poate ajunge la 0,1-0,2 mm. Capacitatea foarte mare de tăiere a ansamblului este diferită, deoarece este necesar un efort mai mic pentru a efectua prelucrarea mașinii. Pe de o parte, aceasta face posibilă abordarea eficientă a aliajelor solide și, pe de altă parte, menținerea unor cantități minime de resurse energetice ale echipamentelor, în menținerea problemelor mai puțin problematice. Scăderea cerințelor pentru potențialul de alimentare se datorează particularităților contactului mecanic al elborului cu suprafața piesei de prelucrat.

Caracteristicile uneltelor de decupat în conformitate cu GOST

Parametrii de proiectare și caracteristicile dimensionale ale pieselor se realizează în conformitate cu standardele generale aplicate pieselor cu vârf diamantat. În special, vă puteți concentra pe GOST-urile din secțiunile 13288 și 13297-67. În conformitate cu cerințele tehnice, lungimea produsului poate varia de la 40 la 125 mm. Step, astfel, va fi de 20 mm - adică acolo consumabile 40, 60, 80 mm, etc. Lungimea porțiunii de lucru drepte variază de la 10 la 40 mm - .. Această figură definește diametrul cadrului funcțional, care reprezintă cuter cbn. GOST specifică faptul că grosimea miezului interior al piesei trebuie să fie cuprinsă între 6 și 12 mm. Diametrul total variază de la 10 la 40 mm. Adică pot fi atât elemente subțiri pentru măcinarea fină, cât și tăietori masivi pentru corectarea formei de suprafață aspră.

Procesele procesului de procesare

Pentru a menține parametrii optimi de prelucrare, este necesar să se creeze condiții speciale în care tachetarea poate oferi un rezultat calitativ. Se recomandă utilizarea incisivilor în absența efectelor de vibrație și a efectului de batere. Amplitudinea înaltă a oscilațiilor poate duce la moartea mucoasei.

Șurubul lui Elborovy

Unul dintre cele mai obișnuite consumabile de acest tip este cutterul de frezat elborovy, prin care se termină capetele tăblițelor din oțel călit. În astfel de operațiuni, experții recomandă efectuarea procesării în mai multe etape în moduri diferite. În consecință, în funcție de cerințele rezultatelor finale, diferite combinații de strunjire și măcinare fină sunt aplicate la o viteză de 60-80 m / min. Când se lucrează cu mai multe planuri în care se planifică de asemenea găuri pentru bucșe, se recomandă mai întâi forarea și apoi începerea forării.

Feedback pozitiv asupra detaliilor

În practică, operatorii de mașini-unelte cu detalii elborovymi remarcă un grad ridicat de rezistență, cu impact mecanic efectiv asupra piesei de prelucrat. Într-o perioadă scurtă de timp (în comparație cu cioplitorii tradiționali), utilizatorii primesc produsul de forma dorită, indiferent de materialul bazei.

Elborite strung strung

În acest caz, sunt indicate și avantajele sculei în ceea ce privește întreținerea. Acesta este cazul când instrumentul are un efect de auto-ascuțire. Adică, tăietorii elborov păstrează starea optimă de lucru, fără a necesita o corecție specială a formei. Din acest motiv, riscul de a pierde geometria de tăiere dorită este eliminat din cauza alinierii necorespunzătoare. În același timp, operatorii subliniază și nu este nevoie să se aibă grijă să se mențină echilibrul de temperatură în partea de tăiere. Materialul face față solicitărilor termice, astfel încât răcirea cu apă nu poate fi utilizată.

Feedback negativ

Deoarece elborul a fost inițial dezvoltat ca un material de ascuțire ținând cont de toate nuanțele procesului tehnologic, practic nu există nici o critică a performanței acestuia. Este de remarcat atitudinea sceptică a mașinilor de întoarcere la incisivi cu suprapuneri ca atare.

Plăci Elborovye pentru incisivi

Dacă în ceea ce privește eficacitatea acțiunii abrazive, ele se justifică pe deplin, atunci caracteristicile de proiectare își asumă anumite limitări privind utilizarea acestor elemente. Dar aceasta se aplică nu numai inserțiilor elborovyh pentru incisivi, ci și analogilor de diamante.

Domenii de aplicare a consumabilelor elborice

Acest echipament este utilizat aproape în toate direcțiile industriei prelucrării metalelor. În funcție de instrumentul de întreprindere de specializare se poate efectua operațiuni de șlefuire, finisare corecturi, măcinare și așa mai departe. D. Este important să subliniem faptul că, spre deosebire de multe elemente convenționale pentru prelucrarea metalelor, strung tăietor elborovy ocupe efectiv provizorie și finală lepuire cu produse. În ceea ce privește gama de materiale țintă disponibile pentru o astfel de prelucrare, acestea includ nu numai oțelul turnat și oțelul întărit, ci și piesele de ceramică minerală-ceramică de înaltă rezistență.

Scriitorii de acest tip, desigur, este inadecvat să se utilizeze pentru majoritatea sarcinilor de prelucrare a metalelor, care au duritate medie. În plus, aliajele moi cu o astfel de sculă pot fi deformate. Prin urmare, merită menționată și specializarea îngustă a tăietorului elboric. Prețul instrumentului limitează și utilizarea - o medie de 1,5-2 mii de ruble.

elborovy gost

Este evident că modelele casnice de strunguri cu astfel de consumabile nu ar trebui să fie echipate cu nimic. Cu toate acestea, în cazul pierderii proprietăților de lucru ale sculptorilor convenționali cu carbura, utilizatorul va trebui doar să se adreseze companiilor care oferă servicii de măcinare a aleborilor. Dacă vorbim despre opțiuni alternative, cel mai apropiat va fi același sculptor de diamante. Este mai adaptat sarcinilor comune de prelucrare a produselor metalice cu diferite grade de duritate. Dar în calitățile de lucru cu privire la piesele dense de înaltă rezistență, piesele de diamant pierde la Elborov.

Viteza de tăiere pentru frezare, rotire și alte tipuri de prelucrare a pieselorViteza de tăiere pentru frezare, rotire și alte tipuri de prelucrare a pieselor
Prelucrarea pieselor metalicePrelucrarea pieselor metalice
Tambur abraziv: tipuri, caracteristici și aplicațiiTambur abraziv: tipuri, caracteristici și aplicații
Mașină 16K20F3: specificații și descriereMașină 16K20F3: specificații și descriere
Unelte pentru prelucrarea metalelorUnelte pentru prelucrarea metalelor
Mașini de foraj moderneMașini de foraj moderne
Instrument de tăiere: soiuri, proprietăți și domeniu de aplicareInstrument de tăiere: soiuri, proprietăți și domeniu de aplicare
Cutter pentru un strung pentru metal. Tipuri și ascuțirea uneltelor pentru un strung pentru metalCutter pentru un strung pentru metal. Tipuri și ascuțirea uneltelor pentru un strung pentru metal
Decuparea cu plasmă a metaluluiDecuparea cu plasmă a metalului
Materiale instrumentale de bază: tipuri, mărci, proprietăți, caracteristici, materiale de fabricațieMateriale instrumentale de bază: tipuri, mărci, proprietăți, caracteristici, materiale de fabricație
» » Cuttere elborovye: recenzie, caracteristici, GOST și recenzii