Performanță `nunta Chic`: recenzii ale spectatorilor

"Chic nunta" - un spectacol, comentarii despre care sunt foarte pozitive, în special în rândul tinerilor. Privind această comedie fascinantă, puteți să râdeți nebun și să uitați de zamorochki de zi cu zi. Privitorul se declanșează involuntar într-o situație incredibilă, cu un complot bizar și nemaipomenit. Piesa merită o vizită deja, deoarece rolurile principale în ea sunt interpretate de toți actorii dragi cunoscuți în serialele de televiziune "The Newlyweds", "Giving Youth", "Kitchen".

un spectaculos spectacol de nunta spectacole

Autorul jocului și dramaturgul piesei

Englezul Robert Houdon a devenit autorul piesei, pe baza căruia a fost pusă în scenă piesa "Chic Wedding". Comentariile spectatorilor indică faptul că dramaturgul Alexander Korovkin a reușit să transfere spectacolul magnific pe scenă, adăugându-l la ușurința de televiziune. Actorii cu această performanță au călătorit mult timp nu numai în Rusia, ci și în alte țări. Moscoviții au fost primii care s-au familiarizat cu producția, așa cum o interpretează artiștii de la teatru. A. S. Pushkin.
chic revistă de performanță de nunta

Linia de complot a piesei

Care este complotul scurt are un spectacol "Chic nunta"? Comentariile multor spectatori spun că se uită la un pas. Obiectivul atenției este Billul mirelui nedorit. În ajunul nunții sale, după o petrecere furtunoasă de băieți, el se găsește în patul unei încăperi a hotelului, dar nu cu mireasa, ci cu o frumoasă fată necunoscută. În acest moment, Bill-ul îngust este înrăutățit și va merge în camera lui pentru o rochie de mireasă. Ea este pe cale să-și vadă prietena în compania unei fete străine, de când se duce acolo. Dar pentru a-și salva prietenele, Tom, care ar trebui să fie administratorul nunții. Fata sa dovedit a fi servitoare care a intrat accidental în cameră. Tom a trebuit să spună că era mireasa lui Judy, pe care a invitat-o ​​la o nuntă pentru Bill. A fost o mizerie completă, pentru că fata sa dovedit a fi mireasa lui Tom. Nunta este pe punctul de a se prăbuși. Plotul este foarte confuz, până la sfârșitul piesei, există intrigi. În cele din urmă, pentru a rezolva o poveste încurcată, a existat o cale simplă și elegantă. Toate personajele își găsesc fericirea.
spectacole de nunta spectaculoase ale publicului

exprimate

Piesa de moda a lui Robert Houdon are intriga intriga imprevizibila, eroii trebuie sa iasa din situatii incredibile. Începând cu anul 2010, a concertat în diferite orașe ale spectacolului "Nunta Chic". Eroi, fotografii ale multor scene au umplut postere pe internet. În limba rusă, V. Khitrovo-Shmyrov a tradus piesa. Directorul producției este Vladimir Ustyugov. Numai emoțiile pozitive îi dau oamenilor un spectacol "O nuntă inteligentă". Actorii s-au descurcat perfect cu sarcina lor.

Rolul lui Bill a fost interpretat cu succes de artistul talentat Mikhail Bashkatov, cunoscut pentru rolurile sale în seria "One for All", "Kitchen", "Give the Youth". Soția sa selectată, Rethel, a cântat mai multe actrițe. Inițial, steaua transferului "House-2" - Olga Buzova, a reușit să o facă perfect, după care a fost înlocuită Olga Kuzmina, a jucat în seriile "Margosha", "Bucătăria", "Colegii de clasă". Rolul lui Judy sa dus la minunata Maria Gorban, cunoscută pentru filmele "Raliul", "Capra în lapte", seria TV "Bucătăria", "Mă zboresc!". Toma a jucat Alexander Yakin, care sa prezentat în seria "Happy Together", "The Eighties". De asemenea, în spectacol sunt implicați Igor Larin, Elena Torshina, Aslan Bijoyev, Alexander Korzhenkov, Andrey Gaydulyan, Alexey Klimushkin, care a jucat rolul tatălui mirelui.

spectaculoși actori de nuntă

Un pic despre actorii producției

Pe multe teme de teatru, cu spectacole vândute, a fost spectacolul "Nunta Chic". Recenziile despre aceasta sunt foarte recunoscatorii, deoarece telespectatorii sunt incantati sa vada pe scena mai multor stele seriale. Compoziția actorilor s-a schimbat în fiecare an, dar cele principale merită amintite.

Olga Kuzmina din copilărie a trebuit să participe la un cerc de coregrafie și acrobație, precum și o școală cu părtinire muzicală. Când avea 11 ani, a studiat la școală. N. Moiseeva. Apoi a studiat la GITIS la departamentul de actorie din studio Serghei Prohanov. Primul rol episodic, Olga a jucat în revista de știri "Yeralash". Până în prezent, filmografia actriței de 30 de ani are aproximativ 30 de roluri. Mai ales publicul și-a adus aminte de vegetația Nastya, precum și de Maya din seria "Happy Together".

Mikhail Bashkatov, după absolvirea Universității de Economie din Tomsk, a fost membru al echipei KVN "Lumina marelui oraș". Apoi a fost adus la schița "Giving Youth", care a fost publicată pe canalul STS. Apoi a reușit să termine școala de actorie la rata lui Herman Sidakov.

Copilăria lui Andrei Gaidulian a fost petrecută în Moldova, apoi a mers la Moscova și a studiat la Institutul de Artă Contemporană. Actorul celebru a adus rolul lui Sasha Sergeev în seria "Univer", "Sashata".

În familia actorilor, Maria Gorban a fost crescută, părinții au luat de multe ori o fată cu ei la repetiții la Teatrul Satirikon. După școală a studiat la GITIS la facultatea actorului cu Boris Morozov. Cel mai strălucit rol al Mariei - soția eroului Nagieva în seria TV "Bucătărie".

performanță elegant nunta teatru

Jocul luminos al actorilor

Deci, din serialul de televiziune, mulți actori au migrat la spectacolul "Nunta Chic". Teatrul ei. A. Pușkin nu a pierdut cu producția. Toți actorii și-au jucat rolurile foarte natural. Terenul este complicat, dar atmosfera jocului deja în mijloc indică un final fericit. Fiecare imagine este foarte comică, chiar și mama și tatăl mirelui. Costumele eroilor merită o atenție specială, toate detaliile sunt gândite, chiar și rochia miresei pare destul de comică. Distribuția a bătut cu pricepere toate momentele distractive. A fost o întreprindere de teatru foarte ușoară. Putem spune că piesa este concepută pentru un spectator de 30-40 de ani. În general, producția arată drăguță: peisaje luminoase, un pat mare, muzică originală, un dans de mireasă.
performanță elegant nunta durata

Muzica și durata producției

Timp de 7 ani, mulți fani au achiziționat piesa "Chic Wedding". Durata producției durează 2 ore și 30 de minute, dar se pare într-o singură respirație. Un rol important aici este jucat de designul muzical. În piesa muzicală americană clasică de Miles Davis, Frank Miller, Duke Ellington este implicat. Vor fi auzite doar primele acorduri, iar spectatorul este transferat mental la suburbiile Londrei. Un moment special al spectacolului este un dans minunat al miresei.
spectaculoși actori de nunta fotografie

"Chic nunta" - un spectacol, recenzii care vorbesc despre ușurința și ușurința sa. Cele mai multe comentarii despre Maria Gorban și Svetlana Permyakova. Era emoțional, amuzant, fervent. Mulți oameni notează o idee interesantă a regizorului și un design special.

Actorii cu spectacolul "Nunta Chic" au vizitat întreaga țară, au fost văzuți de mulți. Toată audiența a râs în inimă, toți actorii de la sfârșitul piesei au fost pur și simplu inundați de flori. Tinerii actori au reușit să se arăce foarte bine, a fost pentru ei o mare decolare.

Nimeni nu va rămâne indiferent

Seara nu va fi răsfățată dacă vizitați spectacolul "Nunta Chic". Comentariile spun că aceasta este o întreprindere fermecătoare, colorată și amuzantă. Din acompaniamentul muzical și peisajul, toți spectatorii sunt pur și simplu încântați. Al doilea titlu al acestui joc este "Ziua Groundhog" a lui Robin Houdon. Da, o zi neobișnuită a ieșit la iveala eroilor. O astfel de situație ridicolă în viață este imposibilă chiar să-ți imaginezi. Atmosfera de agitație pre-nunta este pur și simplu la scară. Mulți spectatori și doresc să ajungă pe scenă să le spună eroilor calea corectă din actuala situație ridicolă. Aici intrigă! Simte pur și simplu complotul neobișnuit al piesei "Nunta Chic". Actorii, ale căror fotografii sunt pictate pe afișe, s-au confruntat cu sarcina lor magnific.

Costumele actorilor acestui spectacol sunt doar pe partea de sus! Ce rochie superba a mirelui apare! În general, un joc foarte ușor, unde vă puteți relaxa, relaxa, obține o sarcină de emoții pozitive. Mai ales ca audiența un episod când cel mai bun om Tom nici nu bănuiește că fata, din cauza căruia au început toate lucrurile curioase din hotel, este iubitul lui Judy. Spectatorii sunt în cea mai mică tensiune până la sfârșit: va avea loc nunta, acești eroi fericiți vor deveni fericiți. Finalul nu dezamăgește spectatorii, caracterele manifestă cu bună știință ingeniozitate!

Piesa de comedie "Feriți-vă, femei". Recenzii ale producției, informații despre actoriPiesa de comedie "Feriți-vă, femei". Recenzii ale producției, informații despre actori
Performanță `Foarfece`: recenzii, distribuție, povestePerformanță `Foarfece`: recenzii, distribuție, poveste
"Sublimarea iubirii": rezumat, recenzii"Sublimarea iubirii": rezumat, recenzii