Performanță "Lecția crudă": recenzii, descriere și actori

Spectacolul numit "lecție crudă" poate fi numit în mod confident un thriller psihologic. A fost regizat de Mihail Gorev în drama dramaturgului și scriitorului rus Valentin Krasnogorov. M. Goreva joacă, de asemenea, rolul principal în piesă. Aceasta este o producție Teatrul Contemporan de Întreprintare,

unde audiența va putea vedea actori talentați bine cunoscuți și tineri. Piesa este deosebit de populară în rândul tineretului modern, deoarece tema sa este foarte relevantă în zilele noastre. Piesa "Lecție crudă", recenzii despre complot, jocul de actori, vă oferim în atenția dvs. în acest articol.

Pe scurt, despre complotul piesei

"Lectia cruda" este o piesa in doua acte. În centrul acestei drame este un experiment științific care implică anumite experiențe, asupra a ceea ce credeți, asupra sufletului uman. Potrivit scenariului piesei, doi studenți obișnuiți, conduși de un profesor cu experiență, torturează cu adevărat o femeie. Toate acestea se întâmplă cu scop științific. Dar se întâmplă că participarea la acest experiment neobișnuit sa reflectat serios în relațiile personale ale personajelor. O idee foarte puternică este piesa "O lecție crudă". Comentariile publicului arată că această performanță nu lasă pe nimeni indiferent, provoacă o adevărată furtună de emoții. Se pare că fiecare persoană are un potențial de brutalitate, uneori este chiar capabil de a ucide. Dar ce motivează această persoană? De ce apare această cruzime? Vizitatorul va trebui să descopere încurcătura psihologică complexă, împreună cu eroii piesei, să privească adânc în sufletul uman, involuntar chiar încercând ceea ce se întâmplă pe scenă pe sine. Se pare că această lecție a fost un mare succes.

Momentele psihologice ale "Lecției crude"

Piesa arată în mod clar rădăcinile sociale și psihologice ale cruzimii, linia fină care separă actele morale de cele imorale. La început se pare că totul este o poveste foarte simplă, nepretențioasă: două femei și doi bărbați și o experiență psihologică. Dar, ca rezultat, totul nu este așa cum părea privitorii la prima vedere. Autorii piesei au încercat să se asigure că toți cei care stau în hol au fost complet imboldați de ceea ce se întâmplă și chiar au devenit participanți. Piesa dezvăluie cele mai ascunse părți ale sufletului omenesc. Tot timpul, în timp ce piesa "Lecție crudă" se întâmplă, feedback-ul publicului arată acest lucru, toată lumea este în tensiune emoțională constantă. Finalul se dovedește a fi neașteptat, puteți spune chiar șocant. Permite telespectatorilor să stârnească sentimente, provocând să privească această poveste fascinantă chiar din partea cealaltă. Pe Internet, puteți citi mai multe revizuiri ale piesei "Lecție crudă".

Actorii care participă la joc

Comentarii pentru piesă

Personajele principale din piesa "Lecția crudă" sunt doar patru caractere. În consecință, sunt implicați patru actori talentați. Compoziția lor în acest joc se schimbă uneori, astfel încât telespectatorii pot vedea diferite combinații de actori pe scenă. De exemplu, Mikhail Gorevoy sau Oleg Fomin, Anastasia Zadorozhnaya sau Linda Nigmatulina, poate fi văzută în rolurile lui Aristarkh Venes sau Alexander Golovin, Olga Arntgolts sau Regina Miannik. Oricine joacă personajele piesei, fiecare dintre ele poate arăta foarte convingător și realist. Fiecare dintre acești actori talentați reușesc perfect în rolul lor. Nu este surprinzător faptul că oamenii pleacă întotdeauna, după vizionarea "Lecției crude", comentarii despre performanță. Actori pe scenă, cum ar fi publicul. Toți: atât cei celebri, cât și cei începători, își joacă personajele cu un talent deosebit. Tânărul actor Aristarchus din Venezuela Este posibil să jucăm rolul, că murashki-ul se execută pe piele. Foarte convingător în spectacol este Linda Nigmatulina. Și Mikhail Gorevoy, durerea lui din rezultatele experimentului a fost simțită atât de mult încât nici un spectator nu a părăsit indiferența.

Caracterele și scena piesei

Așa cum sa spus, în piesă există patru personaje: două personaje masculine și două femei. Profesor de psihologie Koltsov, asistentul său pe nume Alisa, precum și doi studenți - Kira și Mihail. Acțiunea acestei piese se desfășoară în timpul nostru, într-una din universitățile obișnuite. "Lecția crudă" este o performanță, recenzii despre care sunt mai pozitive. Aceasta este datorită muncii excelente a autorului și a lucrării excelente a regizorului și, fără îndoială, un joc talentat, realist, care acționează. Motivul creării spectacolului poate fi considerat un experiment științific psihologic, care a fost realizat în realitate și care a primit o largă rezonanță în presa mondială.

Revizuirea performanței

Despre finalul piesei și monologul personajului principal

Spectacolul „lecție dură“ (comentarii despre ea vorbește de la sine), cea mai mare parte numită de actualitate, extrem de relevante pentru timpurile moderne, pentru gândirea de oameni, în special tineri. Un monolog al profesorului merită o atenție specială, în special în spectacolul lui Mikhail Gorevoy. La sfârșitul jocului de pe panou, în spatele actorilor de pe scenă, sunt proiectate diferite imagini ale trecutului. Acest lucru produce o impresie mare pentru toți spectatorii care stau în hol. Oamenii care așteaptă răspunsuri vor fi găsiți aici, îi pot "citi" între liniile unui monolog al unui artist. Concluzii sunt neașteptate, dar, pe de altă parte, privitorul atent a ajuns la această concluzie în viața lui. Performanța, de fapt, este doar un punct logic.

Unde și când este piesa "Lecție crudă"

spectacol

După ce M. Goreva a pus în scenă această teorie psihologică complexă în Teatrul Contemporan de Întreprintare, ea a mers cu succes pe mai multe scene. Spectatorii din diferite orașe au avut ocazia să vadă și să evalueze activitatea regizorului și jocul actorilor. În ciuda diferitelor compoziții, performanța este la fel de bună. De câțiva ani piesa lui Gorevoy nu a părăsit scena teatrului. Puteți vedea și auzi mai mult de o revizuire a piesei "Lecția crudă". Rusia, Moscova, în special, Casa Centrală de Cultură a Feroviarilor, oaspeții sunt invitați să viziteze capitala și localnicii intens, de gândit joc psihologic despre viața sufletului uman, care ar putea trage cu urechea în noi toți.

Din recenziile "Lecției crude"

spectacol

Nu numai spectatorii obișnuiți, ci și criticii bine-cunoscuți, au dat o evaluare a performanței lui M. Gorevoy. În ciuda simplității complotului, mai aproape de final, înțelegeți că pentru mai mult de o oră tocmai ați fost condusă de nas, ca și unii dintre eroii piesei. Totul se dovedește complet diferit. Surprizele cu adevărat finale nu se lasă să vină la simțuri odată. Dar în același timp, în cele din urmă, apare o tensiune emoțională, care stoarce personajele în întreaga performanță. Regizorul lui Mihail Gorevoy a reușit să transmită toată atmosfera acestei lucrări. Criticii vorbesc aproape într-o voce despre jocul actorilor, dinamica acțiunii, seria muzicală. Toate acestea păstrează audiența în așteptare constantă, nu se poate distra nici măcar un minut de ceea ce se întâmplă pe scenă.

O "lecție crudă" este o performanță. Recenzii ale publicului. Pro și contra

Spectacolul „lecție dură“ a fost adoptată de marea majoritate crede în necesitatea unor astfel de drame complexe, care fac oprire și reflectă ceea ce se întâmplă în lumea noastră de astăzi. Dar există și cei care cred că există suficiente violențe și violențe în lumea noastră. Ceea ce să ne amintim despre acest lucru nu este necesar. Dar o mare cantitate de feedback spune contrariul: aceste piese, care sunt relevante pentru timpul nostru, ajută la a trage concluzia corectă. Tineretul este acum foarte necesar. Piesa "Lecție crudă", descriere, recenzii - totul a fost treptat dezvăluit în acest articol. Dar vreau să subliniez încă o dată că această piesă dramatică merită văzută de cât mai mulți oameni posibil.

Comedia "Crăciunați-mă". Recenzii, descrierea complotului, informații despre actoriComedia "Crăciunați-mă". Recenzii, descrierea complotului, informații despre actori
Piesa de comedie "Feriți-vă, femei". Recenzii ale producției, informații despre actoriPiesa de comedie "Feriți-vă, femei". Recenzii ale producției, informații despre actori
Istoria creării piesei "În partea de jos" a lui M. GorkyIstoria creării piesei "În partea de jos" a lui M. Gorky