Comedia "Crăciunați-mă". Recenzii, descrierea complotului, informații despre actori

Cei mai mulți dintre spectatorii de teatru au reușit deja să se familiarizeze cu o comedie romantică interesantă a lui Valery Sarkisov "Marry Me". Această poveste de viață va distrage fără îndoială privitorul din agitația zilnică și zilele lucrătoare, vă va da momente de distracție, bună dispoziție și seninătate completă. Eroul piesei este literalmente sfâșiat între trei femei, cunoscând prețul iubirii, fericirii, fidelității și viselor. Vizionarea jocului actorilor celebri este o plăcere.

spectacol

Despre crearea producției

În inima comediei de distracție "Marry Me" este piesa celebră a lui Nadezhda Ptushkina sub titlul "Plâng pentru un milion de dolari". Bogate cu situații comice amuzante, piesa "Marry Me" (comentariile spectatorilor indică acest lucru) sunt extrem de populare. Această poveste a inclus în repertoriul său multe teatre care oferă publicului citirea acestui intrigant frivol. Vom vorbi despre același anturaj creat de regizorul Valery Sarkisov.

Despre ce este vorba?

Eroul principal al piesei de comedie a lui N. Ptushkina nu este un bărbat foarte tânăr, mai degrabă vârstnic, pe nume Mihail. E un actor și asta e un alt Lovelace. În prezent are trei femei: un soț devotat, o amantă gravidă și o femeie de afaceri îndrăzneață, care este sponsorul performanței sale.

Cu toate cele trei, are relații destul de neliniștite. Piesa incepe cu o scena in care ne vedem eroul intr-un pat matrimonial cu o doamna de afaceri, sponsorul sau Lipa. Urmează noaptea, petrecută uimitor împreună, și îl invită pe Michael să se căsătorească cu ea și, pentru un an de viață împreună, va primi un milion de dolari. Această propunere a pus la îndoială pe bărbații vârstnici. Ce să rezolve? Cum să fii și cine să alegi? La urma urmei, mai există o amantă și o soție. Deci, ce este acest spectacol despre "Marry Me"? Mărturiile indică - despre iubire! Și că fiecare persoană are propria ei persoană și toți aspiră la ea în moduri diferite.

Diferența dintre prima și a doua parte a spectacolului

Această întreprindere de divertisment este formată din două părți, care sunt foarte diferite unul de celălalt în starea lor de spirit. Evenimentele spectacolului au loc în ajunul Anului Nou, când se poate întâmpla ceva. Prima parte o dovedește, este similară cu complotul unui anecdot destul de decent.

În a doua parte, vedem o atitudine complet diferită. Complotul și dialogul comediei completează acum altceva, acestea sunt deja versuri înalte. Și aici sunt atinse atât temele relațiilor umane, cât și tema artei. Monologul lui Mihail despre teatru face o impresie puternică asupra publicului. Publicul care a urmărit performanța „Casatoreste-te cu mine“, descrieri, comentarii de diferite frunze, așa cum era de așteptat, pentru că fiecare în felul său percepe „hrană pentru gândire“, care merge de pe scena.

Performanță "Căsătoriți-mă cu mine". Actori și personaje

spectacol

Principalele personaje ale piesei "Marry Me" vor fi trei femei fermecătoare și un bărbat. El este un actor, un bătrân inima Mikhail Alexandrovich Rastyapov, un personaj activ, în jurul căruia toată povestea se răsucește. Serghei Kolesnikov îl joacă. Principalul personaj are o soție fidelă, dar lungă, plictisitoare, Polina Sergeevna. Rolul ei va fi interpretat de Olesya Zheleznyak. Și, de asemenea, o tânără amantă numită Natusya, care este, de asemenea, însărcinată. În rolul acestei tinere eroină - actrița Daria Mikhailichenko. Și apoi este al treilea - olimpiada Nikolaevna Sidorova, un fan bogat care decide să-și sponsorizeze performanța și să devină soția sa pentru un an pentru un milion de dolari. Acest personaj este interpretat de faimoasa Larissa Udovichenko. Aceasta este compoziția actorului include piesa "Marry Me".

Bilete pentru spectacol

Multe teatre pus pe această producție, respectiv, personajele principale sunt diferiți actori. În partea principală a piesei Valery Sarkisov sunt actori precum Larisa Udovichenko, Serghei Kolesnikov, Olesya Zheleznyak, Daria Mikhailichenko. Dar în timpul turneului ar putea fi un înlocuitor pentru actori. Deci, în unele orașe publicul putea vedea în comedia Valeria Garkalin, Natalia Korchaginu în loc de S. Kolesnikov și O. Zheleznyak.

Destul de ciudat, există multe comentarii negative despre această performanță și despre jocul actorilor. Unii oameni nu-i plac complotul, îl consideră incompetent. Alții cred că producția este falsă, la un nivel scăzut. Din jocul actorilor celebri, mulți nu sunt, de asemenea, încântați. Ei cred că nu au încercat deloc, tocmai și-au petrecut timpul pe scenă, fără să-și dea seama sau să-și strice. Dar cât de mulți oameni - atât de multe opinii despre producția de "Căsătoriți-mă". Revizuirea performanțelor provoacă contradicție. Există opinii ale unor spectatori individuali că această comedie este judecată părtinitoare. Merită o atenție, un complot interesant ușor de perceput și te face să gândești. Jocul actorilor este, de asemenea, considerat de mulți ca fiind excelent. Câteva singuri din Olesya Zheleznyak, alții ca rolul deschis al lui Larissa Udovichenko, notează talentul lui S. Kolesnikov și Darya Mikhaylichenko.

spectacol

Concluzia este că pentru a evalua în mod obiectiv performanța "Marry Me" recenzii nu va ajuta. Este necesar să se uite cel mai mult.

Despre biletele pentru piesa "Marry Me" și nu numai

Fanii teatrului, desigur, urmează afișele din orașul lor. Prin urmare, mulți dintre ei au fost bucuroși să cumpere bilete pentru întreprinderea de capital "Marry Me". Performanța, mărturia confirmării, nu i-au plăcut pe toată lumea. Cei mai mulți telespectatori au văzut afișul a declarat astfel de artiști celebri, precum Larisa Udovichenko, Olesya Zheleznyak, Serghei Kolesnikov, nu ezitati sa cumpere bilete pentru un spectacol de „Casatoreste-te cu mine.“ Ne așteptăm mult de la setare, astfel încât, ca urmare a unui lot de oameni au fost dezamăgiți de ceea ce a văzut, având în vedere că costul de performanță nu este în valoare de ea.

Piesa de comedie "Feriți-vă, femei". Recenzii ale producției, informații despre actoriPiesa de comedie "Feriți-vă, femei". Recenzii ale producției, informații despre actori
Piesa `Tartuffe` de la Teatrul Pushkin: recenzii reflectă starea de spirit a…Piesa `Tartuffe` de la Teatrul Pushkin: recenzii reflectă starea de spirit a…
"Cursa masculină, numărul unic" - o performanță care, în viață, este totul posibilă"Cursa masculină, numărul unic" - o performanță care, în viață, este totul posibilă