"Supa din Canary" (joc): recenzii, actori, complot.

Piesa de comedie "Canary Soup" este o poveste despre un cuplu care a trăit într-o căsătorie civilă de mai mulți ani și în cele din urmă decide să-și înregistreze relația oficial.

Despre piesa

Joaca Milos Radovic "Canaries supa" pus în scenă regizor de teatru și de film Roman Samgin - genial elev rus director de teatru Mark A. Zaharov. Piesa povestește despre un bărbat și o femeie care se iubesc unii pe alții și au trăit timp de 13 ani înăuntru căsătorie civilă. Dar, la un moment dat, ei decid să-și înregistreze relația și să pună timbre în pașapoartele lor. Iar când mai rămâne puțin timp înainte de a intra într-o căsătorie legală, cuplul crede: este cu adevărat necesar pentru toate acestea. Ele sunt chinuite de întrebarea cum se va schimba viața lor, ce vor deveni după înregistrarea căsătoriei. Eroii enumeră toate avantajele și dezavantajele căsătoriilor legale și civile și se gândesc dacă ștampila din pașaport oferă o garanție a unei vieți fericite în familie. Va decide cuplul să treacă prin procedura de înregistrare sau, în cele din urmă, totul va rămâne în viața lor, așa cum a fost? În această producție, trebuie să ne gândim, la ce să râdem și să plângem, datorită strânsei interlinieri a dramei cu umor. "Supa canariană" este o poveste amuzantă și tristă în același timp, ceea ce ne va permite să luăm în considerare viața de familie din toate părțile sale pozitive și negative. Durata spectacolului este de 2 ore.

supa de la recenziile de performanță ale canariilor

Autorul jocului

A scris piesa "Soup from Canary", dramatician iugoslav, scenarist, precum și regizor și producător - Milos Radovic. Sa născut la Belgrad în 1955. În 1982 a primit o educație directorală la Academia de Arte Dramatice din Belgrad. A lucrat în cinematografie, în teatru și în televiziune. A fost scenarist, a creat reclame și pantaloni scurți, a făcut o mulțime de filme documentare și a pus în scenă un număr mare de spectacole. Piesa "Supa de la Canare" a devenit prima dintre cele scrise de el, care a fost văzută în Rusia. Milos Radovic a primit un număr mare de premii pentru scurtmetrajele sale, în banca sa de porci există chiar și un premiu al Festivalului de Film de la Cannes.

actori

În piesa "Supă din Canare", Tatyana Vasilieva și Irina Sklyar apar în fața audienței în rolul celui mai civil sot și soție care nu poate decide, cum să trăiască. De asemenea, actorul-mime participă la joc. Tatyana Vasilyeva și Igor Sklyar - folk artiștii din Rusia, Actori populari cunoscuți publicului pentru numeroasele lor lucrări în cinematografie. Pentru mulți ani de viață creativă, ambii au primit un număr mare de premii și premii în domeniul teatrului și cinematografiei și sunt considerați unul dintre cei mai străluciți actori din țara noastră. Tatiana Vasilyeva a absolvit Teatrul de Artă din Moscova. În contul ei - mai mult de o sută de roluri în cinema. Spectacolul "Supa Canare" este una dintre numeroasele întreprinderi cu care T. Vasilyeva vizitează activ diferite orașe din Rusia. Igor Sklyar și-a jucat primul rol la vârsta de 18 ani. Cele mai renumite lucrări de pe ecran sunt rolurile în filmele "Suntem din Jazz", "Batalioanele cer pentru foc", "Simulatorul", "Copiii de luni". Pana in prezent, actorul a vizitat extensiv productiile de teatru si, de asemenea, interpreteaza concerte.

игорь vector

Una dintre cele mai populare întreprinderi este "Supa din Canary" (spectacol). Recenzile publicului despre această producție servesc ca o confirmare. Potrivit fanilor, aceasta este o performanță foarte plină de spirit, dar fără umor negru, glume pline și vulgaritate. Vital, adevărat, amuzant, trist, atingând și pentru furia zilei "Supa Canare" - un spectacol, recenzii despre care în majoritatea admira. El dă un loc bun să se gândească la etern. Piesa însăși, scrisă de Milos Radovic, este ușor de perceput. Spectatorii observă că două ore de performanță zboară ca câteva minute și absolut nu obosesc.

cana supa

Într-adevăr, compoziția de stele a artiștilor prezintă pe scenă "Supa din Canary" (spectacol). Opinii ale publicului despre jocul de acasă al lui Igor Sklyar și Tatyana Vasilyeva notează următoarele:

• actorii sunt minunați;
  • au creat un duo teribil;
  • este un cuplu genial;
  • artiștii își dezvăluie perfect imaginile;
  • ele sunt ideale pentru aceste roluri;
  • astfel de actori talentați sunt rare astăzi.

bilete cu supă de canar

Publicul admirat faptul că jocul se spune despre dragoste, trădare și remușcări în ea destul de simplu și în liniște, fără dezbrăcare și aiurelile isterice a unei scene, așa cum se obișnuiește în multe teatre. Actorii joacă astfel încât să le privești este o plăcere. Spectatorii care au văzut deja "Supa Canare" (performanță), recenzii lăsa Igor Sklyar și Tatyana Vasilyeva excepțional de laudativ. Și toți cei care nu au văzut încă acest spectacol, recomandă să nu-i lipsească, atunci când artiștii aduc producția în orașele lor.

Unde să te uiți

De la 600 de ruble la 3 mii, în funcție de oraș și de sală, costul excursiei la "supa de la canar" variază. Biletele pentru producție sunt achiziționate la birourile de bilete ale orașului în care sunt anunțate spectacolele duetului I. Sklyar și T. Vasilieva.

Actorii "Formula de dragoste pentru prizonierii căsătoriei" au jucat perfect rolurile…Actorii "Formula de dragoste pentru prizonierii căsătoriei" au jucat perfect rolurile…
Ekaterina Pravtorenko. Actrita cu sufletul belarusEkaterina Pravtorenko. Actrita cu sufletul belarus
Înregistrarea căsătoriei în străinătate: bună sau rea?Înregistrarea căsătoriei în străinătate: bună sau rea?