"Bastoloch" (spectacol): recenzii, actori

"Muddle" minus-performanță, recenzii ale criticilor și spectatorilor despre care vor fi discutate în articolul nostru, cu succes merge la teatrul din Moscova pe Taganka. Comentarii despre această performanță, precum și despre orice alte lucrări de teatru, sunt diferite, dar cele mai multe dintre ele sunt pozitive. Publicul, care a fost mult timp suprasaturata militanți și thrillere la televizor și poate deja un pic obosit de original producții de avangardă și complexe ascunse ideile autorului profundă a lui, cu mare plăcere, care întâlnește o comedie ușoară, care vedere este înălțător și ajută să se relaxeze.un teatru de teatru pe un taganka Dar, de dragul dreptății, este demn de remarcat faptul că "nebunul" minus-performanță, a căror recenzii nu sunt doar pozitive. Mulți critică jocul actorilor, iar umorul din joc este numit prea primitiv. Dar, după cum spun ei, nu se vor multumi pe toata lumea, dar această producție la Taganka a reușit să găsească într-adevăr publicul recunoscător.

Autorul jocului

Piesa "Fool" (cu Olesya Zheleznyak intr-unul din rolurile principale) a fost organizata pe baza piesei cu acelasi nume. Autorul său este Mark Kamolleti, un dramaturg popular contemporan francez. La un moment dat, numele Kamolleti a fost înregistrat în Cartea Recordurilor Guinness, grație unui joc de benzi desenate numit Boeing Boeing. A fost opera cea mai des jucată în teatre din peste 60 de țări.

Lucrările acestui autor sunt pe bună dreptate considerate standardul comediei moderne. Kamolleti caracterizat prin faptul că piesele sale au fost întotdeauna dezvoltarea intensă a parcelei, pasiune, în mod constant de încălzire în sus, și totul este însoțit de spumante umor și intrigi încurcate, care este permisă în finală nu este întotdeauna previzibil. O excepție nu a fost piesa sa "nebun". Performanță (Teatrul pe Taganka), pus pe această piesă, se bucură de succesul audienței.

Ideea principală a autorului

"Muddle" recenzii de performanță minus- care de multe ori preocupare a fost povestea lui, ne spune despre lucrurile pe care le întâlnim în viața de zi cu zi. Ideea de bază poate părea foarte banală, dar rămâne foarte relevantă pentru ziua de azi. Ea spune publicul că nu trebuie să judeci o persoană prin aspectul și comportamentul său într-un fel sau o altă situație. „Dummy“ Performanța Olesia Zhelezniak jucat arată că, chiar și cea mai slabă la minte, la prima vedere, un personaj poate să se manifeste destul de neașteptat și arăta minunile de spirit fulger, în cazul în care de la el că împrejurările impun. Piesa arată modul în care cei care sunt batjocorind și râd de modul în care ei cred, în apropiere de fata, atunci când modificați circumstanțele obișnuite începe să se uite complet prost și ridicol. Iar cel care a fost considerat un slob uneducat, poate deveni invidios inteligent și inteligent.

Parcela piesei

Într-una dintre casele chic, există un cuplu căsătorit absolut obișnuit - un soț numit Bernard, al cărui rol pe scena teatrului este întrupat actorul Andrei Ilyin, și soția sa, Jacqueline, interpretate de actrița și presa de televiziune Julia Menshova. Judecând după peisaj, casa acestui cuplu este destul de bine echipată, iar familia are o anumită prosperitate materială. Chic rochii și coafura la modă de Jacqueline face clar faptul că această eroină este o reală fashionista și un flirt. Soțul ei creează impresia unui dandy. Acest cuplu locuiește împreună și, se pare, cuplul este destul de fericit unul cu altul: soțul aduce bani în casă și ține familia și soția - frumoasă.clueless performanțe

Odată ce au decis că au nevoie de un asistent de gospodărie, și ei numesc un servitor din sat pentru ei înșiși. Ea este personajul principal numit Anna. Rolul ei este jucat de actrița Olesya Zheleznyak. La prima vedere, eroina ei pare ca o fată apropiată din sat. Creează un fel de incomod și nu destul de inteligent. Gazdele nu ratați ocazia de a râde de noii lor slujitori și de a se distra la ea. Ei cred că este proastă și nu înțelege lucrurile elementare și familiare pentru ei. Dar, în general, Anna este destul de fericită cu ei. Ea pregătește alimente, păstrează ordinea în casă și, cel mai important, nu-și pune nasul în afacerea proprietarilor. Ce părere ai despre angajatorii lor eroina Olesya Zheleznyak, nu este clar, dar, pe de altă parte, ea a fost bucuroasă că acum ea are un loc de muncă, un acoperiș deasupra capului său, și posibilitatea de a câștiga bani.

Pasiunea pasiunii

Odată ce circumstanțele din familia lui Jacqueline și Bernard sunt de așa natură încât casa lor trebuie să fie goală pentru câteva zile. Șeful familiei pleacă în călătorii de afaceri pentru afaceri. Pentru ca soția fără soțul ei să nu se plictisească singură, se decide că ea va merge să stea cu mama ei pentru câteva zile. Din moment ce păstrează servitorii într-o casă goală nu are sens, proprietarii decid să-l trimită pe Anna pentru câteva zile în sat, să-și viziteze rudele. Dar servitorul decide să nu piardă banii câștigați de noii proprietari. Anna se gândea că nu trebuie să meargă în sat și, așteptând ca proprietarii să plece reciproc, se întoarse în casă care fusese goală timp de câteva zile.

În plus, devine clar că decizia de a se întoarce a fost acceptată nu numai de către servitoare, ci și de către proprietarii înșiși, însă nu s-au avertizat reciproc numai despre acest lucru. Devine adulter evident, pentru că Bernard sa întors în casă cu amanta lui, iar Jacqueline, la rândul său, sa întors în casă cu un alt bărbat. Niciunul dintre soți nu crede că cele două jumătăți legitime sunt în casă, sunt siguri că rămân acasă numai cu iubitorii lor.jucați recenzii stupide ale moscow În mod ironic, informații complete are doar un slujitor simplu la minte care știe mintea lui, că dacă găzduiește ulichat reciproc de trădare, atunci nimic bun nu este terminat. „Dummy“ (comentarii de performanță, care apar ca o versa incantator pozitiv și vice, destul de negativă) demonstrează cum un om care a fost mult timp un obiect de batjocură, se transformă brusc într-un păpușar maestru. Pentru că acum este Anna ține în capul lui un mare flux de informații, controlează situația și face tot posibilul, astfel încât cei care sunt în casă, nu sa întâlnit accidental reciproc. Ea își amintește unul dintre locuitorii din casa stapanului este acum în baie, unul în dormitor, iar unul este încălzit de șemineu. Își amintește cine a comandat vinul și cine bourbon - care dintre ele - croissante.

Ieri lingură și prostie, un singur cuvânt - Dummy, începe care prezintă absorbție se întreabă claritate și care poate invidie atât tactici inventive și strategia hipermetropie.

Performanță "Bastoloch": recenzii (Moscova)

Majoritatea spectatorilor care au vizitat această piesă își lasă feedbackul pozitiv. Ei spun că performanța este foarte ușoară și lasă o stare bună după vizionare. Se joacă sub forma unui vartej vrăjit, scenele se schimbă foarte repede, iar dezvoltarea parcelei nu este complet suprasolicitată. Spectacolul "Fool", care durează 2 ore și 25 de minute, se joacă cu o singură pauză și se uită deodată. juca duritate proastăAcest lucru se datorează în mare parte stilul de scriere al piesei în sine, ca autor - Mark Kamolleti, celebru pentru faptul că subiecții din activitatea sa în curs de dezvoltare la viteza luminii, acestea nu mai sunt scene, într-un cuvânt - un spectacol-vortex. Și, bineînțeles, mulți își onorează actorii care s-au descurcat bine cu rolurile lor. Publicul notează că datorită jocului lor performanța este percepută foarte ușor și în largul tău.