Piesa de comedie "Feriți-vă, femei". Recenzii ale producției, informații despre actori

În piesa de benzi desenate "Atenție, femeile!" Continuă tema relațiilor umane, care a fost deja ridicată în lucrările sale de celebrul scenarist din Belarus, Andrei Kureichik. Caracterul central al piesei este un tânăr pe nume Serge, un artist francez care și-a încercat toată viața pentru a-și găsi singura. Dar, indiferent de cum arata el, nu a putut gasi la o femeie toate calitatile care i-ar fi facut ideal. În consecință, Serge se întâlnește cu trei doamne, fiecare dintre ele găsind cele mai bune. Dar acest idil va termina în curând, când întâmplător rivalii vor trebui să se întâlnească într-un singur loc și în același timp. Așa cum vă puteți aștepta, frumusețile întâlnirii vor complica într-adevăr viața eroului nostru. Acum va trebui să decidă asupra alegerii.

jucați prudență recenzii pentru femei

Despre autorul comediei "Feriți-vă de femei"

Piesa, ale cărei recenzii sunt atât de pozitive încât ei uimi chiar și creatorii lor, este foarte popular astăzi. Dramaturgul belgian Andrei Kureichik a fost mult timp cunoscut publicului larg. Publicul este foarte conștient de lucrările sale, cum ar fi scenariile pentru filmele "Yolki", "Love-Moroc", "Odessa-Mama", "Yulia" și multe alte imagini. Când dramaturgul a lucrat la opera sa "Atenție, Femei", el nici măcar nu putea să presupună că piesa va atrage spectatorii, va fi populară.

Popularitatea comediei "Feriți-vă de femei"

Astăzi spectacolul este pus de multe teatre rusești, care reprezintă viziunea lor asupra acestei istorii fascinante.

Pe scena Casei Centrale de Cultură a Lucrătorilor Feroviari, puteți vedea și comedia "Atenție, Femei". Review-uri de performanță (TsDKHZ a pus-o, de asemenea, în mod repetat) devine excelent, și spectatorii nemulțumiți aproape nici unul. Faimoasa "Sala de Muzică din Moscova" și-a creat producția "Atenție, femei". De-a lungul ei o echipă mare a lucrat. Ei au reușit să creeze o atmosferă minunată, care trage de la început. În plus, în această performanță este colectat unul dintre cei mai buni actori. Producția durează două ore și constă în două acțiuni. Publicul modern se bucură de piesa "Feriți-vă de femei", iar recenziile despre aceasta din nou dovedesc popularitatea sa.

Parcela piesei

Principalul personaj al comediei "Atenție, femei" - un tip pe nume Serghei - natură creativă. Dar ce ar face un tânăr artist dacă este frivol, ca orice francez, și prea amoroasă? El caută în fiecare femeie trăsăturile ideale care trebuie să fie singurele sale. Nu e de mirare că trei fete îl fascinează imediat. Ele nu arată la fel, dar totul este același pentru el. Serge încearcă să facă pe fiecare să fie bine cu el și să nu știe nici unul despre altul. Lulu elev naiv, pasionat, barmaniță dur Jacqueline, aristocrat rafinat Marisabel inițial conștient de faptul că fiecare dintre ele au doar un francez frivol. Dar nu este nimic secret că într-o zi nu ar deveni evidentă. Prin urmare, într-o amendă, dar nu pentru personajul principal, zi, fetele încă se întâlneau. După ce au aflat că sunt mulțumiți de Serge ca rivali, heroinele decid să-și aranjeze propria încercare a pretendentului necredincios.

Actorii care participă la comedia "Feriți-vă de femei"

Performanța recenziilor a fost foarte măgulitoare, nu numai datorită complotului fascinant, a bunei etape, dar și datorită jocului excelent al actorilor. În această comedie joacă o galaxie de artiști talentați. Piesa "Atenție, femei" (comentariile spectatorilor indică acest lucru) este marcată de expresivitate, de caracterul clar al personajelor în acțiune și de un stil luminos de acțiune. Acest cvartet frumos este capabil să dea producției un farmec francez real, ajutând publicul cu umor să privească lucruri serioase. Un personaj din diferite producții ale acestei comedii este interpretat de diferiți actori.

În rolul artistului francez Serge Dubois, spectatorii îl pot vedea pe Viktor Dobronravov, Artyoma Osipova, Gregory Siyatvinda. Barmenshu Jacqueline este interpretat frumos de Kristina Babushkina și Agrippina Steklov. Alexandra Ursulyak și Glafira Tarhanova se descurcă perfect cu rolul unei doamne din societatea înaltă Marisabel. O altă fată, studentă a lui Lulu, poate juca în unele producții Olga Lerman, în altele - Anna Starshenbaum. Oricine dintre actori joacă în piesă, el se descurcă perfect cu rolul său, dezvăluie complet caracterul și personalitatea personajului.

spectacol

Performanța "Feriți-vă de femei": recenzii

Spectacolul fascinant al acestei comedii putea fi văzut pe diferite scene, stabilite de diferite teatre, jucate de diferiți actori. Dar, în orice spectacol, aceste performanțe cad în gustul publicului. Spectatorii, unul câte unul, lasă recenziile admirate cu complotul, producția, jocul actorilor. Comedie ca, înălțăm în sus, evocă emoții pozitive. Nu e de mirare că, după atâtea comentarii pozitive, spectatorii noi se grăbesc să cumpere bilete pentru piesa "Feriți-vă, femeile". Comentariile pe care le-au citit înainte de a merge la teatru sunt pe deplin confirmate - după cum susțin mulți dintre ei. Și chiar dacă cineva nu-i plăcea producția, astfel de oameni sunt o minoritate.

Mai mult despre piesă

Comedia franceză ușoară "Feriți-vă de femei" este aceeași pentru doamne și bărbați, pentru că este vorba despre viața noastră, despre dragoste, pasiune și căutarea idealului. Actorii care participă la acest spectacol se transformă perfect în personajele lor, iar acest lucru nu poate fi neobservat de public. Spectatorii admir jocul actorilor care te fac să crezi în tot ceea ce se întâmplă pe scenă. La fel de bine uitat în rolul principal și Victor Dobronravov, și Artem Osipov, și Grigory Siyatvinda, fiecare aduce culoarea proprie acestui personaj. Acest lucru este valabil și pentru actrițele din comedia "Atenție, femei". Performanță, recenzii, actori - toate acestea am încercat să le acopere în articol. Vizitatorii care nu au vizionat producția sunt încurajați să facă acest lucru.

Comedie "Feriți-vă, bunica!": Actori, roluri, complotComedie "Feriți-vă, bunica!": Actori, roluri, complot
Istoria creării piesei "În partea de jos" a lui M. GorkyIstoria creării piesei "În partea de jos" a lui M. Gorky
"Sublimarea iubirii": rezumat, recenzii"Sublimarea iubirii": rezumat, recenzii