`Cartea de hârtie `, joc: recenzii, impresii, fapte interesante și descriere

"Căsătoria cu hârtie" este o performanță, a cărei revizuiri, prin contradicțiile lor, nu fac altceva decât să-și consolideze interesul. În prezent se află pe scena teatrelor "The Commonwealth of Taganka Actors" și numele M. Ermolova.

creatorii

"Căsătoria de hârtie" este o performanță care este o creație comună a unui grup de oameni foarte talentați. În primul rând, Hanna Slutsky a pus mâna pe ea. Acest scenarist talentat este fiica faimosului regizor sovietic Henry Hovhannisyan, care a făcut faimoasa comedie "Three Plus Two". Ea este autorul a 5 piese și scripturi pentru 3 duzini de filme, dintre care majoritatea lucrărilor sunt demne de lauda spectatorilor și criticilor.

Piesa "Căsătoria de hârtie" este unul dintre copiii de succes și Serghei Bodrov, bătrânul, nominalizat pentru Oscar (de două ori) și "Globul de Aur". El este cunoscut pentru lucrările și scenariile sale nu numai de regizor, ci și de actori.

În ceea ce privește staționarea unei performanțe, apoi a fost angajată în Alexander Ogaryov. Regizorul are foarte multă experiență în realizarea spectacolelor de scenă, atât în ​​țara noastră, cât și în străinătate.

performanță

preistorie

Piesa "Căsătoria de hârtie", a cărei revizuire este prezentată mai jos, a fost creată în scenariul "Sidelka", scris de Gunna Slutsk. La un moment dat Serghei Bodrov a atras atenția asupra lui. Stăpânul, cunoscut pentru picturile sale dincolo de țara noastră, urma să o filmeze cu participarea vedetelor cinematografiei mondiale John Malkovich și Ingeborgi Dapkunaite. În plus, pe unul dintre rolurile principale a planificat să-i invite pe fiul său - un actor și director talentat, Serghei Bodrov, Jr. Toate planurile au fost distruse când în 2002 a existat o tragedie în munți. Moartea lui Bodrov, Jr., la forțat pe tatăl său să ascundă scenariul pentru mult timp în sertarul de la masă. De acolo, a fost extras după un timp destul de lung de autor, care a creat în baza sa o piesă numită "Căsătoria de hârtie".

Parcela piesei

Într-o vilă de lux lângă Moscova, există un american bogat de origine rusă, Stephen. El a fost deja tratat fără succes ani de zile de o boală necunoscută. În prima scenă a piesei publicul începe să pară că plângându milionar doar prefăcea boală, așa că știe despre natura ei respingătoare și să înțeleagă că aceasta poate fi justificată doar prin infirmitate fizică. Împreună cu Stephen există un doctor și o asistentă medicală în casă. Protagonistul se comportă insuportabil, astfel încât în ​​fiecare zi femeia promite să scape din această muncă profitabilă, dar complet insuportabilă. Medicul arată mai multă răbdare, pentru că va emigra în Statele Unite în viitorul apropiat, căci deja i sa oferit o slujbă acolo în specialitate. De-a lungul timpului, se pare că este gay și visează să părăsească Rusia, ca să nu-și ascundă orientarea sexuală.

Treptat, publicul înțelege că toate cele trei total nu a vrut în întreaga lume și casa în care trăiesc, este într-un sens un fel de a se scufunda „Titanic“, pe care le pot de ceva timp pentru a sprijini reciproc.

recenzii ale prezentării

Un spectacol minunat "Căsătoria de hârtie" este realizat în primul rând de cei cărora le-a fost încredințată să joace în el trei mari roluri psihologic complexe. În special, imaginea ambiguă a asistentului asistent Dasha a întruchipat-o pe E. Yakovlev, care, potrivit unor spectatori, în "50 cu o coadă" este un pic cam veche pentru ea. Dar rolul americanului Ștefan este jucat de Serghei Makovetsky și Valery Garkalin, cu care se apropie de toți cei 100. În ceea ce-l privește pe doctorul Egor, imaginea sa pe scenă întruchipează Daniil Spivakovsky, Vladimir Pankov sau Ilya Pale.

Majoritatea acestor actori sunt vedete ale artei teatrale moderne rusești. Unul deja prezența lor pe scenă face piesa "Căsătoria de hârtie", impresii despre care majoritatea spectatorilor au cel mai bun, interesant și demn de atenție.

performanță

Performanță prin ochii privitorului

"Căsătoria de hârtie", care este descrisă mai jos, începe cu o ceartă între Dasha și Stephen despre sucul de portocale. Se termină cu o bătaie de cap și cu declarația lui Dasha că este plictisită de o astfel de viață și că o va părăsi. O lungă perioadă de timp, spectatorii nu înțeleg ce se întâmplă și numai celui de-al doilea act le devine clar cine sunt eroii și cine sunt.

Bogații au șmecherii, așa că Steven îi sugerează lui Dasha să încheie cu el o "căsătorie de hârtie". Pentru consimțământul ei, asistenta necesită 10.000 de dolari. De vreme ce americanul este evreu, nunta are loc în sinagogă. Apoi începe o "viață de familie", constând în scandaluri constante. La ziua de naștere a "soțului", Dasha spune un toast, dorește o viață lungă și că întotdeauna îi chinuie pe alții și, de asemenea, își cere scuze pentru faptul că nu are un cadou pentru el. În răspuns, Stephen spune că consimțământul ei pentru căsătorie era pentru el cel mai bun cadou. Femeia înțelege că îi iubește pe fostul ei gard. Ei chiar încep să dezvolte o viață comună. Într-o zi, când Dasha așteaptă deja un copil (probabil că Stephen nici nu știe despre asta), americanul pleacă, lăsând o notă. Dasha este furioasă și o rup în bucăți. Apoi, se aude un glas, iar ea învață că Stephen nu a mers în SUA, dar a murit. Dasha este mângâiat numai prin faptul că la întrebarea sa, dacă știa despre copil, primește un răspuns pozitiv.

Performanță «Căsătoria de hârtie»: recenzii

Opinia telespectatorilor despre piesă este diametral opusă. Cei mai mulți dintre cei care au văzut de performanță, rețineți că el este pătrunsă cu semnificație filosofică profundă și afectează foarte de actualitate în timpul nostru de probleme de singuratate, indiferent de statutul lor social și profesie. Printre comentariile despre producție, puteți auzi comentarii negative despre designul scenei și costumelor, uitați la care, este greu de imaginat că aceasta este o persoană care locuiește într-o vilă plină. În plus, mulți oameni iau baionetele câteva glume vulgare și cuvinte slangice, cu care dialogurile personajelor principale sunt condimentate din abundență.

Chiar și cei cărora nu le place complotul piesei, sărbătoresc spectacolul magnific al actorilor, în special Yakovleva, Garkalin și Makovetsky. Ceea ce nu este surprinzător, deoarece acești actori ai scenei sunt capabili de orice rol. Recenzile prezentării "Căsătoria de hârtie" indică faptul că audiența a preferat în special numerele de dans în performanța lor, timp în care actorii literalmente "ard ochiul". Mai mult decât atât, în cazul în care un Garkalin, MAKOVETSKY Spivakovsky și puteți auzi comentariile pozitive în întregime, atunci Yakovleva joc a făcut pe cei care se uita la performanta, o impresie mixtă. În special, împreună cu admirații, dintre care majoritatea covârșitoare, este posibil să se audă cele negative în adresa sa. De exemplu, în unele lucrări pe forumurile dedicate artei teatrale, ei scriu că este "răsucite" și "nu a renunțat la rolul lui Eliza Doolittle".

performanță

Filmul

"Căsătoria de hârtie" - o performanță, recenzii despre care puteți auzi cele mai diferite. Merită să arate chiar și celor care au văzut filmul "Juice Orange" în regia lui Andrei Proskkin. Se bazează pe scenariul lui Hanna Slutsk și Maxim Fedoseev. Principalele roluri ale filmului au fost interpretate de Ingeborga Dapkunaite, Alexander Yatsenko și Andrei Panin. Judecând după recenziile publicului, imaginea a fost un succes, iar actul nu la lăsat pe nimeni indiferent. Acest lucru este valabil mai ales pentru Panin.

tur

"Căsătoria de hârtie" (spectacol), recenzii despre care știți deja, au fost prezentate în mai multe orașe ale țării noastre și au avut ocazia să se familiarizeze și cu publicul apropiat și departe în străinătate. În special, a fost primit foarte călduros în Israel. În ajunul premierii sale în această țară, Hanna Slutsky a dat un interviu în care a spus de ce scenariul a fost o piesă. Potrivit ei, tinerii moderni, care alcătuiesc majoritatea celor care vizitează cinematografele, nu sunt pregătiți să vizioneze filme cu un sfârșit trist. De aceea, Serghei Bodrov, Sr. a sugerat să-l adapteze pentru teatru, unde umblă un spectator mai atent, care are nevoie nu doar de divertisment. Ca urmare, scenariul "asistentei" sa transformat într-o piesă "Căsătoria de hârtie".

Performanța (evaluări sunt prezentate mai sus), care este regizat de Alexander Ogarev a câștigat inimile publicului în diferite părți ale Rusiei și mult dincolo de granițele sale, Israel a văzut în Petah Tikva, Ascalon, Haifa, Beersheba, Tel Aviv și altele. Peste tot el a mers la sălile pline.

spectacol minunat

Acum știi ce înseamnă "Căsătoria de hârtie". Opinii despre el reflectă opinia publicului specifice și nu sunt întotdeauna obiective, prin urmare, de a face o prezentare pe cont propriu, asigurați-vă că pentru a cumpăra un bilet și petrece seara cu artiștii preferați.

Piesa de comedie "Feriți-vă, femei". Recenzii ale producției, informații despre actoriPiesa de comedie "Feriți-vă, femei". Recenzii ale producției, informații despre actori
Ekaterina Pravtorenko. Actrita cu sufletul belarusEkaterina Pravtorenko. Actrita cu sufletul belarus
"Căsătoria" Gogol NV: analiza piesei"Căsătoria" Gogol NV: analiza piesei