"Sublimarea iubirii": rezumat, recenzii

"Sublimarea iubirii" este o întreprindere în România genul de comedie

conținut

dispoziții. Această producție interesantă a piesei de către dramaturgul italian este turneu în întreaga țară.

"Sublimarea iubirii" este o piesă bazată pe o piesă de comedie a lui Aldo de Benedetti. În versiunea italiană, numele este "Paola și lei". Există doar trei personaje: un pacient vârstnic MP Leone Savasta, un tanar scriitor Paola - femeie energică și clonțos, și scriitor ratat-Pietro Dehghani. O comedie de situație este un gen unde multe evenimente se întâmplă în mod neașteptat, iar conflictul principal al povestirii apare absolut accidental.

sublimarea iubirii

Degani locuiește în aceeași casă cu deputatul Savast. Într-o zi, Pietro intră accidental în apartamentul lui Leone. El devine un martor al felului în care MP încearcă să seducă Paola. Dar el nu reușește să câștige inima unei tinere fete, el este împiedicat în această epocă, lipsa de farmec masculin și natură neromantică. Dar deputatul nu se va retrage de la obiectivul său și dorește cu orice preț să atingă Paola.

Există o cunoaștere a lui Pietro și Savasti. Degani se plânge deputatului că a scris multe piese, dar nimeni nu le publică, iar teatrele nu le pun piese. Leone este de acord sa imprime operele lui Pietro sub numele sau propriu, astfel incat, oferindu-i piesele altora pentru a lui, sa castige talentul lui Paola si sa-i atragă atentia. În această producție există totul: intriga, dragoste triunghi, cheats, jocuri duble. Performanță "Sublimarea iubirii", în scenă de Alexei Kiryushchenko - amuzant, emoționant, amuzant, și nu este absolut vulgar.

actori

În piesa "Sublimarea iubirii" ocupată actori celebri: Irina Medvedeva, Victor Loginov și Marat Basharov.

sublimarea recenziilor de performanță a dragostei

Irina Medvedeva îndeplinește rolul lui Paola. Această actriță și cântăreață din Belarus este foarte bine cunoscută în Rusia. Un absolvent al Academiei de Arte din Belarus, ea este amintit de publicul să fie implicat într-un spectacol plin de umor schiță „6 fotografii“ în proiectul canalului primului „Ice Age“, care a rulat în tandem cu patinator Povilas Vanagas. Ea este unul dintre interpreții rolului principal în muzica "Paul Negri", dedicată vieții celebrului Actrita de la Hollywood de origine poloneză. Irina, de asemenea, interpretează romance.

Victor Loginov în piesa "Sublimarea iubirii" apare în rolul deputatului Leone Savast. Absolvent al Institutului de Teatru din Ekaterinburg, a devenit faimos datorită rolului lui Genna Bukin în seria TV "Happy Together". Pentru a potrivi acest personaj, artistul și-a schimbat complet imaginea. Înainte de a lua parte la serii, Victor a fost un actor Din Teatrul de Teatru din Ekaterinburg și a jucat roluri principale. De asemenea, artistul a devenit faimos datorită faptului că a condus mai multe emisiuni la televiziune.

Marat Basharov - interpretul rolului scriitorului nefericit Pietro Degani. Actorul celebru teatru și cinema, precum și o emisiune de televiziune de top. A absolvit Facultatea de Drept a Universității de Stat din Moscova, apoi Școala de Teatru Shchepkin. Cel mai faimos dintre lucrările sale în cinematografie: "Border. Taiga Novel "," Iulia "," Barberul din Siberia "," Gambitul turc "," 72 de metri ".

sublimarea performanței iubirii"Sublimarea dragostei" (performanță), recenzii în adresa ei primește o varietate. Dar cele mai multe dintre ele caracterizează întreprinderea ca fiind interesantă și amuzantă. Publicul scrie că este o performanță excelentă, ușor de perceput și foarte amuzant. Vizionarea unei astfel de producții este o modalitate excelentă de a scăpa de probleme, de a vopsi gri în viața de zi cu zi, de a te relaxa și de a te distra. Această performanță este excelentă pentru a merge la el cu a doua jumătate. Intriga întreprinderii se învârte în buzunare, este o plăcere să te uiți, două ore de joc într-o singură respirație.

sublimarea recenziilor de dragostePotrivit publicului, artiști minunați joacă în piesa "Sublimarea iubirii". Recenzile actorilor spun că sunt talentați să dezvăluie imaginile personajelor lor, să adune audiența în atmosfera vieții din Italia. O opinie foarte bună a apărut în rândul publicului despre jocul Victor Loginov și Marat Basharov. Irina Medvedeva îi place, de asemenea, foarte mult publicului, dar unele dintre ele păreau a fi exagerate. Mulți cred că datorită apariției pe scenă a lui Marat Basharova vine la viață "Sublimarea iubirii" (piesa). Comentariile spectatorilor sunt însoțite de cuvinte de recunoștință față de actori și de regizor. Este admirabil faptul că numai trei artiști sunt capabili să țină atenția întregii audiențe.

Filmul `The White Crow`: actori, roluri, complot. Actorul și comedianul Mitch…Filmul `The White Crow`: actori, roluri, complot. Actorul și comedianul Mitch…
Comedia "Crăciunați-mă". Recenzii, descrierea complotului, informații despre actoriComedia "Crăciunați-mă". Recenzii, descrierea complotului, informații despre actori
Piesa de comedie "Feriți-vă, femei". Recenzii ale producției, informații despre actoriPiesa de comedie "Feriți-vă, femei". Recenzii ale producției, informații despre actori