Joc Red Orchestra 2: Eroii din Stalingrad: recenzie, trecere, modă și coduri

Astăzi vom vorbi despre jocul Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad. Așteptăm două operațiuni principale: "Volga următor", "Nici un pas înapoi!". De asemenea, în joc există un mod multiplayer.

Sesiuni de instruire

roșu orchestra 2 eroi de stalingradÎnainte de începutul jocului Red Orchestra 2: Eroii din Stalingrad. Formarea constă în aceea că, urmând toate instrucțiunile comandantului, verificați abilitățile fizice și de luptă. Mai întâi de toate, fugim spre pungi. Trecem peste tranșee. Mergem prin două jurnale. Prin șanț trecem prin a treia. Trecem pe scările baricadei. Ne întâlnim cu sârma ghimpată. Noi luăm accentul minciuna și plimbare sub ea. Răsturnați și depășiți buștenii. Suntem pe locul de testare. Studiem pistolul. Trecem la următoarea poziție de fotografiere. Studiem următoarea armă. Ca rezultat, trebuie să stăpânim toate tipurile propuse. Mergem la un alt poligon. Aruncând grenade. Am aruncat pe prima în groapă. Noi trimitem grenade în alte gropi. Mergem la mitralieră. Aruncați camionul. Mergem la butoi. Îl demolam.

Descoperire de apărare

orchestra rosie 2 eroi de joc stalingradÎnainte de noi, "Spartanovka" este prima misiune în Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad. Pasajul începe cu capturarea bisericii. Trecem de la un șanț la altul. Ne apropiem de biserică. Soldații sunt vizibili în ferestre. Le eliminăm din tranșee. Ne apropiem cât mai mult posibil. Atragem primul bloc rezidential. Apoi următoarea. Suntem consiliul satului. Îndepărtăm mașinii cu ajutorul capacului. Intrăm în clădire. Înlocuim pușca cu un mitralieră. În primul rând, și la etajul al doilea pe care îl curățăm. Misiunea realizată. Trecem la sarcina "Barăcile roșii". Operațiunea de noapte, al cărei scop este de a captura depozitul. Mergem la el. Pătrundeți înăuntru. Curățăm primul și cel de-al doilea etaj. Ne ocupăm de școala politică. Următorul obiect este o clădire verde. Pătrundem prin fereastră. Am atacat din spate. Mergem la spital. Prin tranșee este necesar să avansezi la administrare. Intrăm înăuntru. Luăm o poziție.

Volga aproape

roșu orchestra 2 eroi de stalingradJocul Red Orchestra 2: Eroii din Stalingrad continuă cu încă un antrenament. Am primit titlul de lider al echipei. Trecem prin practică. Alegem echipe. Noi ordine. Comandă: "Urmează-mă". Ne îndreptăm spre coș. Alegeți împușcăturile. Ajungem la gardul din stânga. Noi trimitem împușcăturile. Am pus armașilor din partea cealaltă a porții. Plecăm pentru soldați. Stormtrooperii dau ordinul de a profita de țintă 1 și 2. Solicităm detașamentul să procedeze la apărarea celui de-al doilea obiect. Mergem la el. Folosind binocluri, marchează casa din fața noastră pentru a fi bombardată. Formarea este completă. Mergem la stația centrală. În nord se confruntă cu depozitul. Trecem la stația cu trei etaje. Mergem la etajul al treilea. Mergem în partea centrală a sălii. Urmem subsolul spre partea de sud.

Nu este un pas înapoi!

roșu orchestră 2 eroi ai revistei stalingradRed Orchestra 2: Eroii din Stalingrad continuă să se întoarcă la "Spartan". Sarcina noastră este să apăram terenul. Apărăm biserica. Ne retragem în cartierele rezidențiale și apoi la satul sovietic. Încercăm să respingem atacul. Trecem la sarcina "Barăcile roșii". Revenim controlul clădirii administrative din sud. Mergem la spital. În apropiere se află școala politică. Returnează aceste elemente sub control. Ultimul punct este depozitul. Noi îl returnează. Invadatorii se retrag. Misiunea realizată. Alături de stația centrală. Îl protejăm. Dacă se face un progres, ne retragem la stație. Nu lăsați dușmanul să pătrundă în partea de sud. Următoarea misiune este "Lift". Deschidem apărarea lângă punctul de control. Dacă pierdem controlul, ne retragem pe teritoriul turnului transportorului. Înainte - la clădirea principală. Etajul al patrulea este ultima linie de retragere, așa că susținem apărarea de orice forțe. O fractură începe. Și din nou, "Spartan", care a capturat inamicul. Îi refacem sub control. Mergem la clădirea satului satului. Înăuntru găsim o stație de radio. Prin acest echipament, provocăm împrăștierea cartierelor rezidențiale nr. 2 și, de asemenea, nr. 1. Mergem la biserică. Spartanovskaya sub control. Următoarea sarcină este apărarea zonei de lucru. Obiectivul principal - de a lua un deliciu, pe cale de a recâștiga controlul asupra altor obiecte. Primul dintre ele este un bloc rezidential. mulțumesc furtuni de fum pe poduri se poate apropia cu ușurință de obiect. Atragem poziția. Următorul obiect este casa culturii, situată în aceeași curte. Mergem cu atenție spre piață. Alături de magazinul alimentar. Următoarea misiune este apărarea casei lui Pavlov. Am ocupat teritoriul casei lui Zabolotnogo. În cazul unei agravări a situației, ne retragem la obiectul principal, casa lui Pavlov. În ea găsim o stație radio, prin care asigurăm suportul aerian și acoperăm cu arme de mortar. Următoarea sarcină este o casă în formă de U. Trebuie să fie confiscată, și de-a lungul felului farmacie. Am atacat casa - 81. Folosind binocluri, setați poziția inamicului. Prin postul de radio solicităm bombardarea. După ce am primit controlul asupra clădirii, mergem la casa menționată în formă de U. Îl confiscăm. Trecem la farmacie. Următoarea misiune, Gumrak, face parte din operația Uranus. Trecem la confiscarea aeroportului. Începem cu atacul aerodromului principal. Trecem la clădirile administrative deteriorate. Următoarea țintă este un aerodrom alternativ. Reumplem muniția în locurile marcate pe hartă. În aceste puncte, reparațiile sunt posibile. Următoarea misiune este legată de planta "Red October". Trecem la apărarea magazinelor. Primul pentru a proteja finisajul. Dacă se pierde, mergeți la apărarea magazinului de forjare și apoi sortați.

descriere

Așa că ne-am ocupat cu trecerea Red Orchestra 2 Heroes of Stalingrad. Joc de revizuire va lua în considerare în continuare. Este un shooter tactic. Parcela spune povestea bătăliei de la Stalingrad - este una dintre cele mai importante evenimente din al doilea război mondial. Proiectul este axat pe modul multiplayer. Cu toate acestea, ea conține o campanie single player. Având în vedere posibilitatea de a aplica sistemul de adăposturi. balistic puse în aplicare. Este posibil să se adapteze brațele și setați intervalul dorit. Acesta prevede un sistem de moralitate. Este posibil să se controleze tancurile. În cadrul acestui proiect, hărți topografice și fotografii modelate autentic clădiri separate de la Stalingrad, care a avut loc lupte: biserica Spartanovka în sat, stația Stalingrad-1 zona, Casa lui Pavlov, Moara lui Gergardt.

hoție

orchestra roșie 2 eroi de pregătire stalingradJocul Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad sunt coduri speciale care pot ajuta la depășirea misiunii specifice. Pentru a folosi acest truc de presa "~" și introduceți una dintre următoarele combinații: FallenFighters_sov, RedOctoberFactory_sov, deschis SP-10, Gumrak, CommissarsHouse, PavlovsHouse_sov, Apartments_sov, Spartanovka_Sov, GrainElevator_Sov, Station_sov, Barracks_sov, Spartanovka_Sov. Trebuie remarcat faptul că, în plus față de versiunea oficială, există, de asemenea, mai multe versiuni ale jocului Red Orchestra 2 Heroes of Stalingrad, cu sarcini și hărți suplimentare. Acestea trebuie să fie descărcate separat.

Orașul Stalingrad așa cum este numit acum? Istoria lui StalingradOrașul Stalingrad așa cum este numit acum? Istoria lui Stalingrad
Stalingrad și medalia "Pentru apărarea Stalingradului"Stalingrad și medalia "Pentru apărarea Stalingradului"
Escape Story: trecerea la cele mai dificile niveleEscape Story: trecerea la cele mai dificile nivele