Sniper Elite 3: Trucuri, recenzii, coduri, recenzii

Astăzi vom vorbi despre jocul Sniper Elite 3. Trecerea acestuia va fi discutată mai jos în detaliu. Vom descrie în etape etapele care trebuie întreprinse pentru a depăși cele mai dificile locuri.

Sniper Elite 3: Asediul

lunetist elite 3 walkthroughOrașul Tobruk, situat în Africa de Nord, este un punct strategic important. Nu poate fi dat. Aici evenimentele dezvăluie Sniper Elite 3. Pasajul începe cu apariția unui soldat care cere eliminarea lunetiștilor. Plecăm pe stradă. Stăm lângă zid. Doi adversari sunt marcați cu un marcator. Eliminați-le. Ne coborâm. Găsim un spotter și eliminăm, astfel încât oponenții nu ne mai atacă din mortar. La orizont este un mitralier inamic. În același timp, el este atașat la mașină. Avem o viziune specială. Tragem sub capotă sau în rezervor. Va fi o explozie. Există în joc Sniper Elite 3 (PC) și punctele de control inamice. Acestea trebuie să le găsim acum. Redați cardul. Determinați locația aproximativă a inamicului. Urmăm munții spre nord. Trecem prin defileu. Eliminăm doi adversari. Plecăm din peșteră. 4 puncte de control apar pe hartă. În același timp, există câte 3-4 adversari pe fiecare. Le eliminăm. Noi acționăm în liniște. Terminăm matura. Avionul deschide calea pentru noi, suflat în defileu. Mergem mai departe.

Gaberun

lunetist elita 3 jocÎn etapa următoare, jocul Sniper Elite 3 ne introduce la generalul inamic Valen. Are informații importante. Trebuie să găsim date despre general. Ne aflăm în oaza de Gaberun. Trecem prin tufișuri. Vom elimina inamicul. Vedem garnizoana. Este necesar să eliminați ofițerul. Puteți curăța tabăra direct de la o înălțime. O altă opțiune sugerează că vom urma calea către stânga și vom fi chiar în centrul adunării adversarilor. Eliminăm toate. Noi examinăm trupul țelului nostru. Îndepărteazăm următorii trei ofițeri. Căutați corpul. Urmăm râul. Mergem de-a lungul ei. Ne întoarcem la adunarea adversarilor. Am aruncat o grenadă în ele. Căutăm cadavrul ofițerului și îl cercetăm. Apoi vom trece prin ruine. Trecem pe drum. Mergem la corturi. Mergem în primul. Așteptăm ofițerul. Îndepărteazăm și inspectăm. Mergem în partea stângă a garajelor. Pe drum, aruncăm cu mașina muniții. Trecem drept. Vedem templul. În el - ultimul nostru scop. Continuăm drumul prin ruine, apoi prin tufișuri. Pătrundem în fereastra clădirii. Quietly elimina garda, precum și scopul. Primim o notă. Un convoi inamic trasează în depărtare. Am pus bombe pe drum. Părăsim teritoriul printr-un punct de control.

Defileul Khalfaya

lunetist elita 2Continuăm să căutăm Valen. Pentru a asigura avansarea detașării amicale, distrugem instalațiile antitanc și tabăra inamicului. Pentru a face acest lucru, mergeți la primul punct. Privim prin binoclu. Observăm un butoi roșu stând lângă pistol. Tragem la ea. Primul nostru obiectiv va fi distrus de o explozie. Urmăm prin așezare, aderă la rocile care sunt în stânga. Mergeți la stânga la răscruce. Urmăm calea spre munte. Aici, jocul Sniper Elite 3 ne pregătește pentru o întâlnire cu un al doilea gol. Se vede într-o gaură din apropierea barilului. Eliminăm inamicul prin metoda folosită. Mergeți la dreapta în partea stângă a munților. Ridicați în sus, apoi drept. Eliminați avanpostul cu patru adversari. Apoi mergeți în sus și spre dreapta. Îndepărtăm garda din turn. Du-te la el. Luați lansatorul de rachete și distrugeți țintă, care se află în defileul vecin. Mergem la ieșire. Pe drum ne întâlnim cu un oraș familiar și cu un rezervor. Îl înconjurăm. Am atacat deschiderile de mijloc. Rezervorul va exploda după patru lovituri precise. Suntem reuniți cu detașamentul.

Fort Rufigio

lunetist elite 3 bucOponenții sunt ținuți ostatici de partenerul nostru. Trebuie să fie salvat. Mai întâi ajungem în fortăreață. Pentru a face acest lucru, mergeți direct, ocolind casa. Îndepărtăm gardienii, profitând de o luptă strânsă. Mergem în clădire pe partea stângă. Am aruncat o grenadă asupra adversarilor din dreapta. Mergem drept. Mergem în turn. Îndepărtăm garda din cameră spre dreapta, examinăm corpul. Trebuie să ajungem la cel mai îndepărtat turn. Mergem în liniște. Mergem la turnul din dreapta. Pentru a face acest lucru, mergeți sus. Deschideți cușca. Vorbim cu prizonierul. Îl ducem la locul de unde am venit. Ne ocupăm de o poziție de tragere. Eliminăm adversarii pe calea unui partener.

Oasis Siwa

lunetist elita 3 mecaniciTrecem prin tufișuri de-a lungul străzii într-un oraș izolat închis. Regiunea centrală are o anumită înălțime, din care este ușor să urmăriți adversarii. Ne coborâm. Trecem prin labirint. Eliminăm adversarii. Urcăm pe cele 3 trepte. Urmăm troica ofițerilor. Marchează toate. Unul va fi scopul nostru. Îl urmăm cu binocluri. De îndată ce ofițerul primește documentele necesare, îl eliminăm. Îndepărtează dosarul. Mergem la dreapta. Lângă poartă vom distruge rezervorul. Ne unim cu trupele. Distruge inamicii rămași în oraș și apoi lăsați-l.

Kasserin Pass

lunetist elita 3 ieftinPe secțiunea de trecere există o bază Valena extrem de secretă. Trebuie să ajungem la ea, apoi să furăm documente importante din seif. Mergem direct la baza inamicului prin chei. Trebuie să distrugem trei puncte de strângere a dușmanilor. Urcăm pe munte. Tragem pe butoaie rosii. Mergem spre nord. Trecem pe teritoriul sediului Valenului. Studiem documentele situate pe masă. Informațiile importante sunt ascunse în siguranță. Ne întoarcem. O găsim pe ofițer și o eliminăm. Mergem la templu. Deschidem seiful. Acum trebuie să urmați întâlnirea cu partenerul dvs. Mergem la locul unde posturile au fost distruse. Prietenul nostru este ucis. Ar trebui să distrugem rezervorul. După aceea, distrugem dușmanii și îngropăm un prieten.

Aerodromul Pont Du Fa

Înainte de a începe ultimul atac, trebuie să-l privați pe inamic de sprijinul militar. Mergem în stânga și mergem la barăci. Trecem liniștit de-a lungul coridorului. Apoi urmați stânga. Deschidem porțile, prin care puteai pătrunde în secțiunea subterană a bazei militare. O penetram prin orice intrare. Îndepărtăm soldații. Ajungem în centru. Noi examinăm documentele. Eliberează aliați. Ne întoarcem la începutul misiunii. Eliminăm cercetașul, care se afla în partea dreaptă a turnului, precum și trupele soldaților de sub el.

Lansarea și hacking-ul

Dacă decideți să utilizați versiunea jocului "Sniper Elite 3: Mechanics", computerul trebuie să îndeplinească o serie de cerințe. Orice versiune curentă a Windows trebuie instalată pe ea. Procesorul se va potrivi Intel la 2.0 GHz sau Athlon la 2.4. RAM-ul trebuie să fie de cel puțin 2 GB. Placa video este de 512 MB. De asemenea, aveți nevoie de o placă de sunet compatibilă cu tehnologia DirectX, mouse, tastatură și spațiu liber de 19,5 GB.

Acum, să ne uităm la cum să obțineți în jurul valorii de regulile Sniper Elite 3. Trucuri sunt instalate ca fiind separate add-on-uri pe care trebuie să descărcați mai întâi. În special, să examinăm posibilitățile trainerului de la MaxTre. În primul rând trebuie să instalați în mod corespunzător aplicației, preinstalarea jocul în sine Sniper Elite 3. Codurile pot fi introduse în cursul jocului. Ele sunt reprezentate prin numere de la 1 la 9, fiecare fiind responsabil de o anumită abilitate. Deci, în scopul de a obține nemurirea, introduceți codul 1 Infinit Ammo deschis figura 2. Eliminați supraîncărcarea poate utiliza tastele 3. obiecte și grenade ar putea fi fără sfârșit, dacă atingeți 4. Maximă Precizia ajută rulează în codul de formatori 6. Pentru a distruge inamicul cu un singur împușcat posibil cu cheie 7. restabili rapid ritm cardiac de ajutor figura 8. pentru a obține magazin în capacitatea de 50 de runde va figura 9. de asemenea, puteți accelera sau încetini timpul de joc, folosind „+“ și «minus-».

Versiunea anterioară

lunetist elite 3 coduriAcum hai să vorbim scurt despre jocul Sniper Elite 2, fiind de asemenea demn de atenție. Evenimentele descriu Bătălia de la Berlin în perioada aprilie și mai 1945. Principalul personaj este de a captura oameni de știință care sunt implicați în crearea unui program special de rachete numit V-2. De asemenea, trebuie să distrugă o rachetă îndreptată spre Londra înainte de a începe. Personajul principal Sniper Elite 2 se numește Carl Fairbairn. La sfârșitul războiului a fost aruncat în Berlinul asediat. Acolo el interpretează sarcina de stat. Parcela are o anumită asemănare cu operația "Clip", care urmărea să recruteze oameni de știință germani pentru cooperare și muncă în SUA. Așa că ne-am dat seama de toate subtilitățile jocului Sniper Elite 3. Pasajul a fost descris în detaliu.

În cele din urmă câteva cuvinte despre recenzii. Jocul a primit un răspuns în mare parte pozitiv. Printre avantajele este necesar să notăm grafica frumoasă, o bună localizare. Dezavantajele includ, de obicei, erori în grafică, inteligență artificială insuficient elaborată, prezentare slabă a complotului. Unii utilizatori se plâng de monotonia acțiunilor și prețul prea ridicat al versiunii licențiate. În unele recenzii, este vorba de faptul că uneori un adversar nu poate observa un erou chiar și în imediata apropiere a lui. De asemenea, există plângeri cu privire la asemănarea excesivă a diferitelor părți ale seriei.

Sniper: Ghost Warrior 3: Cerințe de sistemSniper: Ghost Warrior 3: Cerințe de sistem
Filme despre lunetisti: o singura lovitura - o sansaFilme despre lunetisti: o singura lovitura - o sansa
Ghid pentru lunetist (`Dot 2`). Sniper: ghid (Dota 2)Ghid pentru lunetist (`Dot 2`). Sniper: ghid (Dota 2)