Recenzii ale filmului "Vault". Potențial nerealizat

Promitand Hollywood kinoremeslennik Dan Bush, începe să lucreze la un proiect nou, a promis să îmbine armonios cele două gen mai nepieritor, sperie privitorul să tremure, surprinzătoare răsucire finală neașteptată. Filmul „The Vault“ (2017) sa dovedit a cel mai bun din thrillerul intrigant cu un rating de IMDb: 4,70, care, potrivit verdictului critici, un eveniment semnificativ în cadrul genului nu.

Industria cinematografică ar trebui să fie economică

Dan Bush nu este o coincidență că este un maestru al tuturor meseriilor, universalitatea lui nu este cauzată nu de o abundență de talente înnăscute, ci de considerații mertabile și de economii în producția de filme. În noua sa opera, acționează ca regizor, coautor al scenariului și editor. Bugetul benzii este de 5 000 000 $ este suficient pentru a produce un film de groază de la Hollywood, dacă nu implicați stelele de film în lucrarea primului plan și nu vă faceți deosebit de râvnit cu demonstrația entităților altora.

Pe măsură ce recenziile despre filmul "The Vault", publicate de experții în film, spun că Bush, egal cu experiența proprie, a retras următorul proiect fără a pierde multe pierderi. Producătorul a invitat un artist cu un nume celebru - James Franco, un actor, cu succes de schimbare a succesului în imagini de la casa de arta la mainstream.

păstrează recenzii ale filmului

Plansul se întoarce și se întoarce

Narațiunea panglicii începe cu titluri introductive lungi de modă veche, ajutându-i pe spectatori să privească istoria contemporană, ale cărei rădăcini se întorc în secolul trecut. Evaluând imaginea, criticii din recenziile filmului "Vault" indică faptul că regizorul, după emiterea unui lot de sugestii inițiale, joacă apoi o performanță bună, deși construită pe șabloane, despre jafurile bancare. În centrul poveștii sunt două tinere surori - Wee și Lea (Taryn Manning și Francesca Eastwood) - cu sprijinul asociați începe punerea în aplicare a planului de un jaf bancar indraznet. Făcându-i inofensivi gardienilor, criminalii deschid banca și găsesc acolo o sumă nesemnificativă de bani. În mod neașteptat, unul dintre angajați (James Franco) spune răpitorii despre depozitul de la subsol, în care sunt ascunse mai multe milioane de dolari. Tâlharii, mergând în jos, descoperă într-adevăr un depozit care conține în intestine nu doar facturile de bani.

Analizând structura imaginii, criticii din recenziile filmului "Vault" exprim regretul cu privire la atenția necorespunzătoare a regizorului la erou Clifton Collins Jr. Detectivul se află într-un grad mai îndelungat în fundal, deși ar putea deveni un personaj semnificativ.

depozit de film 2017

Efectul curios

Creatorii de groază practică în mod tradițional cooperarea cu actori puțin cunoscuți. Acest lucru este făcut pentru a se asigura că publicul nu percepe personajele lor ca kinogeroev, le-a văzut ca oameni obișnuiți. În thrillerele criminale, dimpotrivă, sunt invitate stele de prima magnitudine, astfel încât privitorul să simpatizeze și să empatii cu eroii. Dan Bush a ales a doua cale și nu a pierdut. Actorii "Vault" au fost selectați cu succes. Charisma și apariția lui Manning și Eastwood, combinate cu caracterul și modul de comportament al personajelor lor, au un efect interesant. Pe de o parte, privitorul este foarte curios să știe ce va termina aventurile lor și, pe de altă parte, orice rezultat (moartea sau mântuirea) este perceput ca fiind acceptabil și justificat. Acest lucru este, fără îndoială, un avantaj al unui film distractiv, care, după recenzii, este filmul "Vault". Banda se sperie, dar nu scufundă publicul într-o stare depresivă din cauza morții subite a personajului care vă place.

actori ai repozitorilor

Au așteptat mult timp, dar nu au văzut nimic bun

Trebuie remarcat faptul că regizorul pare să-și regrete foarte rău că îl ucide pe eroii săi, căruia i se rupe nemilos pe ostatici, de asemenea, nu este original, astfel încât, în mijlocul povestirii, narațiunea începe să se îndoaie. Incapabile să atingă tensiunea maximă, autorii filmului risipesc ineficienți majoritatea trucurilor pregătite. Iar nevoia de a păstra în umbra personajului fundamental îi denigrează importanța. Situația este agravată de dialoguri.

Drept urmare, oroarea lui Bush sa dovedit a fi un ordin de mărime mai mare decât cele mai multe picturi de gen modern, care sunt împușcate în loturi și nu intră întotdeauna pe o chirie mare. Însă filmul nu are cu desăvîrșire mișcări scenice îndrăznețe, capabile să surprindă privitorul, să-și amintească. Banda pare a fi neputincioasă în acele episoade atunci când povestea este întreruptă de o demonstrație presupusă a avea coridoare goale sau de dialoguri lungi de caractere despre motivul pentru care le este frică să viziteze toaleta. Însăși natura răului, așteptând în subsol, a provocat o mulțime de întrebări, răspunsul cărora nu a fost dat de creatori, nici măcar în ultimul rând.

Thriller rating: cel mai bun dintre cei mai buniThriller rating: cel mai bun dintre cei mai buni
George Romero - maestru zombie-moviGeorge Romero - maestru zombie-movi
"Telefon mobil" (film). Recenzii, complotul, distribuția"Telefon mobil" (film). Recenzii, complotul, distribuția