"Apă neagră". Recenzii, echipaj de film, complot

Proiectul cinematografic intern "Black Water" - o casetă cu o soartă dificilă. Creat câțiva ani în urmă, de ceva timp a fost spânzurat în post-producție și a ieșit la suprafață în 2017, când Roman Karimov

eliminat comedia „Walk, Bob!“, iar numele Irina Starshenbaum a devenit cunoscut în legătură cu premiera „atracție“, în care ea a apărut după „apa neagră“.

Pipete de producție

Multe recenzii și recenzii despre filmul "Black Water" primesc sincer trăsăturile de producție și postproducție a proiectului. Faptul este că la etapele inițiale de producție a benzii peste scenariu a lucrat tandemul creativ al lui Alexander Lungin și Serghei Osipyan. Dar producătorul Andrey Novikov după ce sa familiarizat cu munca lor, a declarat că filmul nu se încadrează în bugetul alocat. Apoi kinoremeslennik a apelat la Roman Karimov, care a corectat scenariul, am pus cele mai multe dintre cascadoriile, episodul cu distrugerea satelor întregi și a condus povestea sub fondurile disponibile. Ca urmare, Karimov a luat scaunul de regizor, iar el a luat actorii principali, inclusiv debutant Irina Starshenbaum. După cum se menționează în comentarii pentru „apa neagra“, regizorul, care a trimis mai devreme decât comedie, după ce regretat a fost de acord să lucreze la oroarea. Evaluarea benzii IMDb: 5.20.

recenzii de apă negru

Pictura originala a fost conceput ca o groază ecologic, care spune despre un grup de tineri oameni de știință care au sosit în sat uitat de lume pentru prelevarea de probe de apă. Dar recenziile despre filmul "Black Water", publicate de experții de film, se îndoiesc de genul creat de creatori. Criticii subliniază că narațiunea, deși conține o anumită proporție de slavă discretă „misticism de râuri și lacuri“, se bazează pe o dramă psihologică unic pasivă cu elemente ale unui detectiv stângace.

recenzii de apa negru ale filmului

Narațiunea este răsucite în jurul personalităților celor trei personaje centrale. Maxim (Dmitri Bogdan Actor) preia de la centrul de reabilitare a fratelui său vitreg, Petya (actorul Eugene Alekhin) și în speranța de a îmbunătăți sănătatea sa ia o călătorie riscantă. Împreună cu frații, iubitul Maxim - Polina (actrița Irina Staryshenbaum) este trimis pe drum. Nava pe care Maxim a cumpărat-o recent se află în barajul barajului, lângă care există un sat cu locuitori locali convins că apa din zona lor este blestemată și barajul este umplut cu oameni morți. Deoarece retsendenty „apa neagra“, spune într-un comentariu, apoi spune povestea lipsit de sens, deoarece linia detectiv al filmului este prea simplu, și publicul sofisticat în timp ce vizionați imediat să înțeleagă ce se întâmplă.

recenzie și recenzii ale apei negre din film

Avantaje și dezavantaje

Potrivit realizatori de film locale, exprimate într-un comentariu la acestea, în filmul „apa neagra“ toate strigatele că toate componentele principale sincer „umede“, care suferă de lipsa de fonduri, timp și expertiză. În același timp, dacă încercați să abstractiți și să luați banda de la zero, puteți găsi avantajele existente. De exemplu, misticism insinuant al scenelor individuale, vizualizare atmosferică, imagine spectaculoasă, acompaniament muzical elegant și surprinzător de atractivă Irina Starshenbaum. De asemenea, în căutarea neapărat va aminti epilogul final, frumos și trist.

Bineînțeles, toate cele de mai sus nu reprezintă un motiv serios pentru recomandarea activității lui Karimov pentru vizionarea obligatorie. Genul oroarei rusești este încă în așteptarea mesiunii sale. Dar majoritatea recenziilor despre "Apa Neagră" sunt prea critice și categorice.

Filmul "Ziua păcălelilor". Opinii, recenziiFilmul "Ziua păcălelilor". Opinii, recenzii
Roman Karimov: regizor, scenarist, muzician. Biografia și calea creativă a lui Roman KarimovRoman Karimov: regizor, scenarist, muzician. Biografia și calea creativă a lui Roman Karimov
Filmul "Chef 2": actori, roluri, descrieri, recenzii și recenziiFilmul "Chef 2": actori, roluri, descrieri, recenzii și recenzii