"Telefon mobil" (film). Recenzii, complotul, distribuția

Un nou proiect al regizorului "Kip" al lui Todd, Williams "Mobilnik", revizuiește creatorii filmului zombie-movi post-apocaliptic.

Câți critici - atât de multe opinii

Dacă credeți că comunicatele lor de presă, co-autorul scenariului a fost Stephen King, care, într-un duet cu scenaristul Adam Allek, a urmărit adaptarea romanului său. Cu toate acestea, rezultatul a dezamăgit fanii lucrării scriitorului. Evaluarea imaginii nu este mare - IMDb: 4.30. Potrivit spectatorilor care au citit anterior originalul literar, dintr-o lucrare interesantă, prostească și ironică despre psihoza de masă provocată de semnalul de comunicare celulară, a apărut filmul groaznic "Mobilnik". Recenzile despre film, scrise într-un mod negativ, îl descriu ca fiind plictisitor, prea simplu și chiar plicticos.

recenzii telefon mobil

Pentru un amator

"Mobile" - un film, recenzii despre care sunt diametral opuse: de la entuziasm la critici sever. Cu toate acestea, niciunul dintre comentatori nu poate reproșa grupului de creatori, care lucrează la producerea de casete în neprofesionalism. În lista de lucru pe producătorul de imagine Richard Seperstin, angajat în vizualizarea celebrului "1408". Da, și regizorul Tod "Kip" Williams - un artizan dovedit al industriei cinematografice, a jucat rolul regizorului fenomenului "Paranormal 2". Stephen King, care și-a confirmat în repetate rânduri porecla "Regele ororilor", nu are nevoie de vedere. Prin urmare, observarea rezultatului creativității lor comune este cel puțin interesantă. În special pentru fanii genului, iubitorii unor astfel de cinovarioane creative pe tema supraviețuirii în atmosferă post-catastrofică printre zombi brutalizați. Filmul "Mobile" analizează spectatorii - iubitorii de zombi sunt recomandați mai ales pentru vizualizare, spre deosebire de recenzorii de specialitate prea pretențioși.

recenzii de telefon mobil ale filmului

"Mobile" - un film, recenzii care, cu o predilecție specială, i-au evaluat povestea. Dezvoltarea povestii incepe cu o introducere in personajul principal - un artist de succes de carte de benzi desenate Kleiton Riddelli, care, la aeroport, incearca fara succes sa ajunga la sotia si fiul sau. Adevărul este că telefonul se așează în jos și se oprește. În același timp, eroul observă că cei din jurul lui care vorbesc pe telefonul mobil încep să se comporte inadecvat. Din gură, oamenii nefericiți încep să se sperie și, după o scurtă convulsie, încep să se atace reciproc. Clayton, în ciuda a ceea ce se întâmplă peste tot nebunie, decide, prin toate mijloacele, să ajungă la familie. El crede că o soartă tristă nu a venit la soție și fiu. Frecventă colegă-călător și partener în lupta pentru supraviețuirea protagonistului devine un personaj colorat Thomas McCourt - un afro-american în vârstă, veteran al luptelor din Vietnam. Împreună merg în căutarea familiei Riddle.

"Mobile" - un film, revizuiri ale complotului care notează un fapt curios. Narativul nu se concentrează pe zombii obsedați, ci pe impactul negativ al tehnologiei moderne.

recenzii telefon mobil

Ansamblul actorilor

Principalul personaj al filmului, Clayton Riddelli, a fost întruchipat pe ecran de un actor, scenarist și producător american John Cusack. El este în căutare și un interpret faimos. Actorul a câștigat popularitatea mondială în 1997, după ce a participat la două proiecte de film - "Air Prison" și "Murder at Gross-Point". "Mobile" - aceasta este a treia imagine din cartea lui Stephen King din România filmografia lui John Cusack, primele două - "Stai cu mine" și "1408".

Thomas McCourt, un om aleatoare calator, companion al protagonistului, interpretat de Samuel L. Jackson, care a colaborat deja cu Cusack în timpul producției de „1408“. Actorul a câștigat recunoașterea la nivel mondial după închirierea de picturi „dengue“, „Jurassic Park“, „Patriot Games“ si „Goodfellas“. Jackson nu este un accident numit Tarantino cantaretul favorit, actorul a jucat în marele coregraf al timpului nostru în mod repetat, este pictura, „Pulp Fiction“, „Django Unchained“, „Jackie Brown“, „odiosului opt“, „Kill Bill 2“. Filmografia lui Samuel „Telefonul mobil“ (film) recenzii, criticii au numit nu este cel mai de succes proiect.telefonul mobil

Aspecte pozitive

Pe groază, recenziile "Mobilnik" vin și sunt entuziaști. Unii critici o numesc un produs de calitate, un film elegant. Printre meritele imaginii se numără un complot care se dezvoltă fără probleme, caracterele de caractere prescrise convingător, absența unor gloanțe flagrante. Un ansamblu de actor merituos merită o laudă specială - tandemul stelelor de prima magnitudine John Cusack și Samuel L. Jackson este perfect completat de tânărul Isabelle Furman. Lipsa unui domeniu de groază globală este explicată de bugetul modest, cu toate acestea, banda "Mobile" comentarii despre film, chiar și cei mai sceptici nu au numit-o ieftină. Totul este simplu, rezervat și laconic în el. Un modernist sofisticat - un fan al genului în prezent, este foarte dificil să se sperie cu trucuri cinematice, trucuri. Dar creatorii benzii au reușit. O finală cu două straturi a filmului "Mobile" (filmul se încheie, recenzii ale spectatorilor și criticilor sunt tăcuți) este unul dintre principalele avantaje ale filmului.

film de telefon mobil comentarii de telespectatori

Tehnofobia regelui

Potrivit recunoașterii celebrului filmar din Hollywood, producția prelungită a jucat o glumă crudă asupra filmului. Aproape imediat după prezentarea romanului avea să filmeze Eli Roth, dar la scurt timp după dezacordurile creative directorul a părăsit proiectul. După producție și a înghețat. Deci, creatorii au ratat punctul în care răspândirea globală a comunicării celulare a fost percepută ca o scuză de teamă. Poate că autorii ar trebui să miște acțiunea în planul social. rețelele Instagram sau Facebook, deși, așa cum arată ultimul groază, acest lucru nu este un panaceu.

George Romero - maestru zombie-moviGeorge Romero - maestru zombie-movi
Recenzii ale filmului "Somnias": descriere, recenzii, actori și roluriRecenzii ale filmului "Somnias": descriere, recenzii, actori și roluri
Horror `Invitați neinvitați `. Comentarii despre proiectul de debut al lui Adam SchindlerHorror `Invitați neinvitați `. Comentarii despre proiectul de debut al lui Adam Schindler