Recenzii ale filmului "Fiica lui Dumnezeu": de la extreme la extreme

dramă Detectiv cu elemente de thriller, „Fiica lui Dumnezeu,“ tocmai a apărut în box-office, a devenit obiectul atenției unui public larg, deoarece rolul principal în ea a cântat vedeta primei magnitudine: Keanu Reeves sarmanti si Ana de Armas.

De la extreme la extreme

Opinii ale filmului „Fiica lui Dumnezeu“, autorii au publicat, ai media dedicate cinematografiei de conducere, sunt diametral opuse, care în ansamblu nu este surprinzător, deoarece imaginea este destul de redus de rating IMDb: 4.20. Mulți experți numesc proiectul Guy Malik Linton un eșec. In film sunt multe componente de succes: intrigă, palpitant mister „dublu fund“ și se termină foarte neașteptat, dar nu salvează imaginea. Teatrul detectiv este servit plictisitor, rece, exercită o influență deprimantă. Dialogul strâns, uneori lipsit de sens, antrenează privitorul. Din cauza eșecului de direcție și atmosferă apăsătoare de caractere thrillerul par plictisitoare și neplăcute, unele - și la toate respingătoare.

recenzii despre filmul fiica lui Dumnezeu

În același timp, filmul „Fiica lui Dumnezeu“ criticii, starea de spirit nu este atât de categoric, numit proiect de film, mită, în mod paradoxal, intriga lui și să perturbe orice ambiguitate. Simplu narativ, cu toate acestea, nu a răspuns la o singură întrebare, furnizează permanent produse alimentare vizualizator de gândire, care, în sine este valoros la nivel emoțional și nu lasă indiferenți spectator.

"Stânga" sau "Neprotejat"

Producătorii de toate dungi, lăsând feedback despre filmul "Fiica lui Dumnezeu", nu au uitat să menționeze titlul original al imaginii. Crima thrillerul de producție numit „neprotejat“ sau „stânga“, și numai în ajunul unei premiere publice a autorilor schimbat versiunea de lucru a unei „Fiica lui Dumnezeu“, mai intrigant și răsunător. Un film poate fi numit un copil de debutant Guy Linton Malik, vorbind la cinema în trei ipostaze: un scriitor, producător și regizor. Cu toate acestea, pentru a pune thriller-ul la ajutat pe un nou debutant - regizorul Declan Dale. Criticii, expunând analiza a filmului „Fiica lui Dumnezeu“ (2016), comentarii despre profesionalismul Linton a plecat destul de susținere.fiica lui Dumnezeu recenzii ale filmului

Gândire neconvențională

Specialiștii au remarcat abilitatea lui Guy Malik de a combina caracterul neobișnuit al gândirii autorului și ambiția sănătoasă. La debutant există dorința de a vorbi despre lucruri importante, de a ridica subiecte de mușcătură. Prin urmare, imaginea nu are doar o serie vizuală elegantă (o combinație de uniformitate a culorilor și stilistică de succes a activității operatorului), dar și o unitate semnificativă. În banda toate componentele tablourilor de gen penale și prezintă momente mistice supranaturale nu creează doar o atmosfera interesanta, dar, de asemenea, acționează ca un instrument în punerea în aplicare a intenției autorului. Pe aceste postulate, în majoritatea cazurilor, recenzorii care au publicat răspunsuri pozitive despre un film "Fiica lui Dumnezeu" sunt slabi.

film zeu fiica 2016 de comentarii

Povestea de 102 de minute este construită în jurul a două personaje principale, oficial în nici un fel conectate una cu cealaltă. Unul dintre personajele centrale - detectivul Scott Galban (Keanu Reeves), investighează circumstanțele stranii ale morții recente a partenerului său. Ultimii care au văzut pe cei decedați în viață au fost frumusețea spiritualizată Isabelle de la Cruz (Ana de Armas). Un imigrant din America Latină încearcă să înceapă viața de la zero. Dar, mai recent, a asistat la un eveniment supranatural, care nu poate fi explicat rațional. După aceasta, fată este în mod regulat chinuită de viziuni bruște. Aceasta este o scurtă descriere a povestirii thriller-ului "Fiica lui Dumnezeu". Opinii ale filmului, sunt discutate în detaliu structura benzii poveste, avertizând publicul că fiecare dintre cele două povești paralele în curs de dezvoltare a relevat un mod destul de originală, dar, din păcate, inexpresiv și mototolită. Toate punctele de mai sus "și" sunt plasate doar în finală, răspunzând la toate întrebările apărute în timpul vizionării. Culminarea dramei detectivului este singurul moment puternic într-o poveste înfricoșătoare.fiica filme fiica comentarii de critici

Ansamblul actorilor

Filmul "Fiica lui Dumnezeu" recenzii recenzii recomandate pentru vizionare din cauza unei distribuții bune. Consimțământul de a participa la producția benzii a fost dat de Christopher McDonald, Mira Sorvino, Keanu Reeves și Ana de Armas.

Reeves adaugă încredere la benzile sale de filmografie legate de cinematograful autorului modern. A colaborat deja cu Mark Mann, Chad Stahelski, David Litche și Elay Rot. În proiectul ultimei întâlniri, Keanu sa întâlnit cu Ana de Armas. În thriller-ul „Cioc, cioc,“ ea a jucat neglijent blonda, dar și în „Fiice ale lui Dumnezeu“, actrița a apărut în fața publicului inspirat reținut brunetă. Ana de Armas este considerat un interpret promițător care poate construi o carieră strălucitoare în Dream Factory într-un timp scurt.fiica lui Dumnezeu

Autori metafore

Potrivit criticilor de film care au scris comentarii despre filmul „Fiica lui Dumnezeu“, proiectul este de neprețuit Linton due se opune și de a combina diversitatea de opinii ale principalelor personaje, pe care autorul încearcă să aducă la identitatea sub formă de umanism. Isabel dulce acționează personificare credinței umane și a descuraja Scott este întruchiparea minții umane, deziluzionat, imperfectă, dar rebel și neliniște. Cu alte cuvinte, personajul Keanu Reeves este poziționat de creatori ca o imagine metaforică a unei persoane care are un mare potențial. Dilema proporționalității sacru și lumescul poate fi îndepărtată dacă nu este o ardere - fiecare locuitor combină caracteristicile acestor fenomene. Pentru dovada convingătoare a acestei afirmații, Guy Malik Linton merită o ovație furtunoasă.

`Înainte de a adormi `: recenzii ale filmului (2014)`Înainte de a adormi `: recenzii ale filmului (2014)
Capodoperă de film "Avocatul Diavolului". Actori, roluri, poveste.Capodoperă de film "Avocatul Diavolului". Actori, roluri, poveste.
Filmul "Seven": recenzii ale fanilor de filmFilmul "Seven": recenzii ale fanilor de film