Filmul "Away": recenzii ale criticilor din străinătate și din țară

Spectatorul modern sofisticat este destul de greu de surprins, mai ales cu filme de groază, cufundat în continuări nesfârșite și, cum se pare, epuizat. Doar un spectacol crud și sângeros nu mai este relevant. Cu toate acestea, există și ași în manșon. Hollywoodul în 2017 a surprins proiectul de debut regizat de Jordan Peel - filmul "Off". În recenzii, criticii îi prezică în mod unanim o carieră strălucitoare și îl numesc film o surpriză și un triumf major al anului.

Despre complot

film off reviews

Scriptura pentru propriul film, Jordan Peel sa scris și a jucat, de asemenea, ca producător. Plotul este răsucite în jurul cuplului interrasial: el este un american african, este alb. Un tânăr fotograf împreună cu prietena lui se duce la o familie pentru a se familiariza cu părinții ei. Ei se poziționează ca oameni cu vederi progresiste, fără prejudecăți interrasiale. Dacă tipul știa ce-l așteaptă la casa lor, el se va grăbi imediat ...

Premiera a avut loc la Festivalul de Film Sundance în ianuarie 2017, într-un film cu ecran lat care a ieșit o lună mai târziu.

Filmul "Away": actori și roluri

departe film 2017 comentarii

Rolul fotografului Chris, cu pielea întunecată, a mers la micul actor de televiziune britanic Daniel Kalui, care este cunoscut în patria sa datorită seriei. Prietena personajului principal, Rose Hermitage, a fost interpretată de un comedian american, scenarist și actriță Ellison Williams. Pentru public, ea este cunoscută pentru rolul ei obișnuit în seria "Girls", pentru care a fost nominalizată pentru Emmy în 2013. În recenziile filmului "Away" (2017), criticii și telespectatorii pun accentul pe o actorie "proaspătă". Nu am văzut acești actori pe ecranul mare și, în acest caz, a jucat în mâini.

film de groază

Părinții Rose, neurochirurg si psihiatru Dean Armitage Armitage Missy a jucat Bradley Whitford și Catherine Keener. Puteți spune în siguranță că aici directorul numea "artileria grea". Catherine Keener, câștigătorul Satellite Award și nominalizat pentru "Globul de Aur", "Oscar", BAFTA și "Emmy", cunoscut telespectatorilor din filmul "Capote", "Simon," Patruzeci de ani virgin "" Being John Malkovich ". Actorul american Bradley Whitford este un laureat al două premii Emmy. Practic, el a apărut la televizor, dar, de asemenea, spectatorii pot vedea lucrarea sa în „Kate & Leopold“ filme „Philadelphia“, „Parfum de femeie“, „trezire“, și altele.

Pe rolurile de sprijin au fost invitați Landry Jones Caleb, Betty Gabriel, Lacul Stanfield, Marcus Henderson, Stephen Root, Lil Rells, John Wilmot, Julie Ann Doan Ashley Leconte Campbell, Karen L. Larco, Geraldine Singer, Rutherford Kreyvens.

Potrivit Rotten Tomatoes, filmul are un rating de 99% - aproape o cifră unică și Grand, în același timp. criticii străini au primit cu căldură oroarea și a menționat că noua pentru scaunul de regizor, Jordan Peele, a reușit în cazul în care realizatorii mai experimentați de multe ori nu reușesc. În cadrul revizuirii, filmul „Away“, ei numesc salbatic ambițioase, ascuțite, înfricoșător, plin de acuzații rasiste, dar în același timp amuzant, răcoritoare și un iad de un aspect interesant la genul horror, subminând toate canoanele sale.actorii și rolurile filmului

"Acest film - un mesaj către elita liberală" albă ", care, desigur, trebuie să se gândească după o vizionare", a scris revista Rolling Stone.

Între timp, Jordan Peel, în debutul său strălucitor, a vorbit foarte modest: "Vroiam doar să filmez ceva pe care eu nu l-am mai văzut până acum". Deja, poți să spui în siguranță că a făcut-o. Cea mai înțeleaptă, cinstită, amuzantă și rafinată cinematografică, sub formă de rasism, de-a lungul anilor.

Criticii de film din țară nu au mai rămas la o parte, iar după premiera au discutat despre banda. Deci, observatorul filmului Anton Dolin ( „Vesti FM“), numit „celălalt“, unul dintre cele mai bune filme ale anului 2017, subliniind că el este un inteligent, subtil și precis, spune publicul despre lucruri pe care, la prima vedere, aceasta nu se referă.

Și "Kommersant Weekend" în răspunsul său, filmul "Away" a fost numit lumină și spirituală, în ciuda litrilor de sânge vărsați în finală. Recenzia subliniază, de asemenea, că acesta este un film "negru", dar nu există nici un accent ghetou, dar există o privire îndrăzneață asupra subiectului relațiilor rasiale.

Având în vedere că filmul de groază "Away" recenzii de la critici primite aproape în întregime pozitive, ratingul său pe "Kinoopiske" ușor surprize - doar 6.854 de puncte. El este asociat cu ratinguri scăzute, stabilite de unii spectatori. În răspunsurile lor, sa remarcat că "filmul de groază" Away "nu trage, este plin de dialoguri" plastic "și detalii incomprehensibile și uneori inutile.

Favorit sezon

Nu este greu de ghicit, după ce ați citit recenzii despre filmul "Off", că banda este un favorit al viitorului sezon de atribuire în 2018. Cu o foarte modestă de către standardele de la bugetul de la Hollywood, doar 4,5 milioane de dolari, ea a ridicat la box office 252 milioane.

Universal Studios a prezentat un thriller social „Globul de Aur“ la categoria „Cel mai bun comedie sau musical“ pe care multe pot provoca dezorientare Frank. Cu toate acestea, pentru o astfel de clasificare HFPA Filmeaza familiare, mai ales pentru că a dorit regizorul, a spus că, în acest grup, imaginea mai multe șanse de a câștiga.

Concurează banda de debut D. Peel ar avea, cel mai probabil, cu musicalul „Cel mai mare showman,“ drama „Lady Bird,“ comedia „Boala Love“, „Vai de creatorul“ și „tarfa de gheață.“

Iordania Javaris: Viața și carieraIordania Javaris: Viața și cariera
Damon Wyans (Sr.): biografia și filmografia actoruluiDamon Wyans (Sr.): biografia și filmografia actorului