Filmul "Vizita": recenzii, recenzii, actori și roluri

Filmul "Vizitează" recenziază regizorii renumiți care au numit revenirea celebrului regizor M. Knight Shyamalan, maestrul genul de thriller,

la cinema cu buget redus. Unul dintre cei mai importanți critici ai revistei Forbes Scott Mendelson, învățând despre activitatea pe pictura, odată identificat ca film cele mai anticipate în 2015.

Revenirea triumfătoare

Sprodyusirovany a cerut Jason Blum, producător de toate părțile „Paranormal Activity“, un film de groază cu elemente de thriller obținute într-o parabolă teribil similară, amintind în unele momente de „Hansel și Gretel“, de Frații Grimm. Dar nu sari la concluzii. Comentarii pentru filmul „Vizita“, după cum urmează: creatorul „The Sixth Sense“, după mai multe proiecte au eșuat din nou în formă, el „a ieșit din hibernare.“ Rating-ul de groază este destul de mare - IMDb: 6,20, și poate fi recomandat în condiții de siguranță pentru vizualizarea de către publicul larg.recenzii vizite film

Politica de gen

Recenziile filmului "Vizita" (2015) conțin informații despre care inițial Shyamalan, care a apărut în film și în rolul scriitorului, a creat trei versiuni complet diferite ale benzii. În primul rând el a poziționat ca o comedie, al doilea - un clasic de groază, și un al treilea, potrivit autorului, a fost „ceva între“. Shyamalan, în timp ce lucra la proiect, frolicked, se bucură. Cu toate acestea, recenzorii profesioniști, analizând "Vizita" (filmul 2015), recenziile au rămas în cea mai mare parte pozitive. În estimarea lor, regizorul sa întors la începutul căii sale creative. Înainte de "Sixth Sense" regizorul a lucrat în thriller de gen opus. Primele sale proiecte de film sunt melodrama mistică "Rugăciunea furioasă", comedia auto-ironică "Awakening" și scenariul pentru "Stuart Little". Aici și în "Visite", conferindu-l cu Jason Bloom, M. Night Shyamalan viclean, creând nu un film de groază și nici măcar un thriller. Filmul „Vizita» ( «unei vizite») în forma în concordanță cu politica declarată a genului, există o mulțime de suspans, intrigi și răsucire surpriză palpitant, dar este mai degrabă o poveste de groază pentru întreaga familie.recenzii de vizionare a filmelor de groază

Nu fără moralitate

Filmul „Vizita“ a primit recenzii mixte. privitori dezamăgit separate întrebat de ce creatorii de după succes „bau-momente“ Asigurați-vă că pentru a introduce o cantitate impresionantă de umor. O imagine finală a fost critică în mod specific fanii genului. „Ca punctul culminant al groază poate fi umplut cu ironie și umor negru?“ - au fost nedumerit. Retsenzory fără rușine în termeni, a criticat directorul pe care el a fost inițial de gând să facă un sfasietor sânge de groază, lipsesc în mod intenționat posibilitatea de a speria caută să tremure la genunchi.

Criticile prietenoase au remarcat prezența reușită în imaginea valorilor familiei, sentimentalității și moralității. Printre avantajele producători de film bandă, lăsând un film de groază „Vizita“ sondaj feedback-ul a remarcat mokyumentari afunda vizionarea de acțiune, miercuri, în timp real. În opinia lor, cinematograful a beneficiat doar de acest lucru, deoarece parcela nu strălucește cu o inovație specială, deși nu lipsește transformările interesante.vizitați filmul 2015 de recenzii

Arta grafică de basm

Personajele principale ale filmului, în vârstă de 15 de ani, Becky (Olivia Dedzhondzh) și în vârstă de 13 ani, Tyler (Ed Oksenbold), sunt trimise la bunici pentru o săptămână. Rudele nu s-au văzut unul pe altul în viață, deoarece mama lor imediat după școală, după ce sa certat, a părăsit casa tatălui ei și nu a întreținut relații cu părinții ei. Becky, visează să devină regizor, merge într-o călătorie, ia totul.

Un cuplu în vârstă își întâlnește nepoții foarte cordial, recomandă insistent să meargă la culcare cel mult nouă și jumătate. În prima seară după sosire, fată, care se duce în bucătărie după ora indicată, se împiedică pe o bunică (Dianna Danagan), care se comportă cel puțin ciudat. În dimineața zilei de bunicul meu, John (Peter McRobbie) a recunoscut că nepoții bunica Doris suferă de inofensiv pentru defalcarea - amurgul de confuzie, somnambulism specii. Cu toate acestea, excentricitățile vârstnicilor nu se termină acolo, iar copiii decid să instaleze o cameră ascunsă pentru a repara ceea ce se întâmplă. Încercarea lor de a ajunge la adevărul în fiecare zi devine mai periculoasă.comentarii despre vizita de film 2015

Ansamblul actorilor

Cast casting toți criticii care au lăsat comentarii cu privire la filmul „Vizita» ( «unei vizite»), în unanimitate, a lăudat. Prin estimarea lor, interpreții au fost alese astfel organic, că în timp ce vizionarea de filme nu există nici o sugestie că acestea joacă un rol în scenariul. Se pare că ei trăiesc doar viața lor, fără să știe despre fotografiere. Nu este surprinzator, creatorii au reușit să atragă la munca pe pictura stele de film reale. Actrita Deanna Dunagan cunoscut telespectatorilor din imaginile "Cold Case" și "House of Cards", Peter McRobbie amintesc uita la casete de "The Sopranos" și "Brokeback Mountain", Celia Keenan-Bolger a strălucit în filmul "Law & Order" și "Nurse Jackie" în filmografia lui Samuel Striklena proiecte alocate „soția corectă“, „lege și ordine“, Patrick Darro transforma în eroi de „Addicted“ și „Boardwalk Empire“, film, Jorge Cordova a câștigat experiență în „Dear doctor“ și „în câmpul de vedere,“ Steve Annan a demonstrat talentul său care acționează în „New York“ și " aventura americană. " În 2015, toți actorii au adăugat la rezultatele sale a filmului „Vizita“. Opinii ale jocului este pozitiv.recenzii despre vizita la film

Principalii actori

Olivia DeJong și Ed Oksenbuld, în ciuda unei vârste destul de tinere, nu sunt debutanți în marele cinematograf.

Olivia, în vârstă de optsprezece ani, are 6 picturi în contul ei, printre care "Sisterhood of the Night", lansat în anul anterior "Visitation" și "Witness". După ce a lucrat cu Shyamalan, actrița a jucat în "Campania înfricoșătoare" și în "Zona sigură".

Cincisprezece Ed Oksenbuld pentru a „vizita“ a fost filmat în bobina de genuri de film de comedie și dramă :. „Amber Amulet“, „avion de hârtie“, „Bună pentru prima dată“ Filmografia lui se ridică în prezent la 13 de filme, printre care filmul „Vizita“.

Recenzile privind nivelul lor de performanță, demonstrat în groază, au crescut. Experții recunosc tinerele talente sa transformat într-un mod convingător frate și soră, demonstrând universal grijă unul de celălalt, nu fără tachinarea reciprocă. Urmați-i în răsturnările de complot și se transformă distractiv și ușor, și, uneori, înfricoșător. Pentru eroii copiilor, privitorul trăiește întotdeauna mai ales.filmul vizitează vizita

Se joacă cu nuanța

La personajele primului plan i se atribuie și Paul, mama unei soră și frate, al cărui rol a fost jucat de actrița Catherine Khan. Înainte de faimosul comic a existat o sarcină dificilă. Ea a trebuit să se reîncarneze într-un caracter complex, să transmită copilașia copilului, vulnerabilitatea, amprenta dramatică a anilor adolescenței, grija curentă și iubirea sinceră pentru copii. Potrivit recenziilor publicului, rezultatul încercării lui Khan arată excelent. Actrița este cunoscută de o audiență largă la televiziune și filme: "Investigarea Iordaniei", "Setea pentru călătorii", "Frații consolidați", "Suntem Millers".recenzii de filme vizitează vizita

În stilul rapului

„Vizita“ este primul film de groază în cariera lui M. Night Shyamalan, muzica care nu creează un compozitor remarcabil și popular film de James Newton Howard. Producătorul, ținând cont de bugetul modest al benzii și de particularitățile construcției narativei (genul "filmului găsit"), a decis să facă fără muzică deloc. Singura excepție este creditele finale, care se referă la performanța de fond a compoziției rap a lui Tyler, în care descrie ce sa întâmplat cu el și cu sora lui.

verdict

Potrivit majorității autorilor-contribuabili ai mass-media, dedicată cinematografiei, "Vizita" este într-adevăr un film spectaculos, deși într-un mod bun, ciudat. Deși el nu repetă perturbatiilor și eleganța primelor lucrări ale directorului, dar încă indică întoarcerea la datorie. Puteți să vă bucurați cu sinceritate față de el și să vă inspirați să așteptați noi capodopere de neegalat. Mai mult, regizorul a folosit o parte din economiile personale pentru a produce pictura "Vizita". Astfel de generozitate, M. Knight Shyamalan a explicat dorința de a recâștiga controlul deplin asupra procesului creativ.

Stephen Hopkins: biografia regizoruluiStephen Hopkins: biografia regizorului
Cel mai interesant thriller esteCel mai interesant thriller este
Ororile moderne despre fantome: o criză totală a genuluiOrorile moderne despre fantome: o criză totală a genului