"Fluture negru": recenzii ale filmului, actori

În folclorul multor naționalități ale planetei noastre vaste, fluturele negru are o semnificație specială mistică, este considerat un avertizor al unor obstacole majore și chiar o moarte neașteptată și iminentă. Fara a fi surprinzator, thriller-ul "Black Butterfly" atrage imediat atentia fanilor genului. În același timp, cele mai multe filme de vizionare "Black Butterfly" comentarii despre filmul stânga contradictorii. Banda are fanii și, în același timp, spectatori sceptici.

negru comentarii despre fluture despre film

Remake-ul de la Hollywood

Nu este o coincidenta faptul ca thrillerul "Black Butterfly" examineaza filmul ca pe un remake fara succes al benzii franceze de televiziune din 2008, in care rolul principal a fost interpretat de Erik Cantona, magnificul si teribil. Adevărul este că pentru regizorul Brian Goodman, cunoscut în industria cinematografică ca un fost actor în fundal, thrillerul este doar cel de-al doilea proiect de lungă durată. Poate că, din cauza lipsei de experiență adecvată, directorul nu a putut să dea banda pe un ecran lat și luciu. În general, conform evaluării cinematografilor, nu s-ar putea demonstra nimic nou pentru creatorii din gen, dar în general sa dovedit a fi distractiv. Prin urmare, recenziile "Black Butterfly" despre criticii de film au fost sceptice și au fost evaluate IMDb: 6.00.

film banderos negru fluture comentarii

Un cocktail promițător

Prima încercare de adaptare a thrillerului francez la Hollywood este începutul producției benzii din 2011, când creatorii au fost invitați să joace rolul de personaj cheie Nicolas Cage. Dar producția benzii a fost suspendată. A fost doar de ani mai târziu, Mark Friedman, Justin Stanley și Brian Goodman a creat un tandem creativ cu scopul de a roti vârtejul greu ecran în care vânătorul și victima s-ar fi schimbat în mod constant locuri pentru un modest 93 minute de sincronizare.

Cocktail de intrigi, autor de delicii creative și protagonist misterios cu tulburare obsesiv-compulsive - acest lucru este cu siguranță favorabil, deși nu un element unic pentru un thriller psihologic promițător. Dar, după eliberarea benzii laminate „Black Butterfly“ Opinii ale telespectatorilor de film și critici erau pline de afirmații pe care creatorii nu au putut amesteca ingredientele corect.

Diferența dintre original și remake

În conformitate cu statutul de un remake, „Black Butterfly“ (2017) urmează trupa franceză, cu adaptări ușoare. De exemplu, acțiunea se mută de la Alpi la munte Colorado, un străin misterios, sa ridicat în picioare pentru personajul principal, un tânăr, în comparație cu prototipul său, iar autorii sunt maniac mai sparing, lista sa de victime a fost redus opt-patru. Restul de la Hollywood „Black Butterfly“ (recenzii ale filmului în special a sublinia acest fapt) nu posedă o anumită ingeniozitate, deoarece banda originală perfect accente și personaje pictate.

negru comentarii fluture ale criticilor de film

Actori caste

Spre deosebire de evaluarea sceptică a specialiștilor, imaginea "Butterfly Negru" analizează filmul publicului primit mai pozitiv. Mai ales pentru că creatorii implicați în producția de actori cunoscuți, care, fără îndoială, trag un thriller. Antonio Banderos, deși ușor înfuriat și îngroșat cu miriște, este extrem de convingător în imaginea scriitorului Paul. În ciuda faptului că ultima dată când steaua primei magnitudini se înrăutățește pe marginea rolurilor vtoroplanovyh, în proiectul lui Brian Goodman salvează acțiunea mimicii sale de proprietate. Se crede că în primul rând creatorii au făcut un pariu. Categoric, participarea sa a fost decorată cu filmul Banderos.

"Black Butterfly" recenzii suportive, de asemenea, câștigat datorită abilitățile lui Jonathan Riza Myers, care a jucat rolul unui străin misterios. Deși, potrivit criticilor de film, actorul nu arată prea mult ca un tip luat pe margine, el este prea aristocrat și rafinat. Jack-ul lui pare să nu se angajeze autostopul Pe Munții Stâncoși și tocmai a vizitat Frizerul.

O companie bună pentru bărbați este Piper Perabo, care, uneori, depășește, de parcă ar concura cu mai mulți colegi de echipă cu experiență. Plăcut surprinzător este scenariul faimosului vizionar independent Abel Ferrara, care iubește să participe la proiecte individuale de film ca actor.

negru comentarii fluture ale spectatorilor de film și critici

Un anumit simptom

Conform estimărilor producătorilor de filme, principala problemă cu thriller-ul este că directorul nu a reușit să facă față ritmului dezvoltării parcelei. În timpul vizionării, se pare că directorul nu poate păstra secretul principal pentru mai mult de prima treime a filmului. Intriga se deschide prematur, apoi începe o imitație deprimantă a unei activități furtunoase, mai degrabă o panică a autorului, iar acțiunea se transformă într-o adevărată confuzie. Acest fapt nu poate decât să provoace vexație, deoarece în filmul original creatorii au reușit să strângă toată temerea care se acumulează în personaje și să-l ejaculeze cu un flux saturat în trimestrul culminant de o oră.

În versiunea Hollywood a thriller-ului este ca nici un simptom. Autorii nu au ezitat să aibă teme împrumutate, cu succes publicul speriat mai mult de o duzină de ori: spaima singur, pasagerii aleatoare, camioane si soferi de camion lor brutale și toate situate departe de civilizatie. După cum se menționează în comentarii despre filmul „Black Butterfly“ a colectat toate thriller-ul torționarul timbre gen și victima. Ca rezultat, ritmul inegale și această încercare slabă de a se adapta script-ul a transformat o dată împușcat un thriller despre un scriitor care caută stimulente pentru creativitate în pericol într-un film obișnuit pentru TV prin cablu.

verdict