Filmul "Ziua fericită a morții": recenzii

Anunțul unui nou proiect al lui Christopher Landon ne-a făcut să regretăm oportunitatea pierdută a multor producători de filme. Într-adevăr, nimeni nu a ghicit anterior să folosească ideea de "Groundhog Day" în slasher. Spațiul pentru fantezia autorului, bogăția morților și nenumăratele pretexte pentru deconstrucția postmodernă nu au fost niciodată gândite în groază.

După cum spun recenziile, remorca pentru "Ziua fericită a morții" a prezentat proiectul ca pe un film de groază, plin de ironie neagră. Și caseta emisă un avans a fost justificată. Rating-ul ei este IMDb: 6.50, care nu este rău pentru un film de groază. Data premierei mondiale a tabloului este data de 7 octombrie 2017. La 7 decembrie, spectatorul intern a avut ocazia să se familiarizeze cu conținutul "Zilei fericite a morții" în limba rusă. Proiectul a primit în principal comentarii pozitive.ziua fericită de recenzie a morții

Activități de gen

Realizatorii filmului au făcut scriitor celebru din toate părțile „Paranormal Activity“ Christopher Landon, care a luat scaunul de regizor, scriitor Scott Lobdell, perfecționa abilitățile lor creative în „X-Men“ și producătorul Jason Blum, specializat în thrillere și de groază.

În direcția lui Christopher Landon, cea mai importantă realizare este groaza de parodie "Scouts against zombies". Apropo, proiectul anului 2017 într-un sens este debutul pentru vizionar, deoarece aceasta este prima imagine pe care nu a împușcat-o în conformitate cu propriul său scenariu. În ciuda specificului preferințelor creative ale trio-ului autorului, filmul "Ziua fericită a morții" criticii nu se clasifică ca un singur gen.

Printre opțiunile - oroarea, oroarea comedie și Slasher. Mai ales retsenzory sceptice susțin că proiectul este o comedie de tineret de la începutul două miime, cu toate atributele sale, cum ar fi o coloană sonoră pop, ambianță Student Camp și mai multe personaje comice caracteristici.

ziua fericită a morții despre film

Dezavantajele scenariului

Ce altceva puteți spune despre filmul "Ziua fericită a morții"? În recenzii, majoritatea experților de film observă că proiectul nu este un eșec datorat în mare măsură conceptului. Dar ei subliniază imediat că scriitorul a bătut cu amatoritate o idee interesantă, lipsind o mulțime de oportunități, care nu pot decât să fie supărați. În filmele de groază, spectatorul, simpatic, simte dorința de a "spune" personajelor cum ar trebui să acționeze.

Când oamenii urmăresc filmul "Ziua fericită a morții", ei vor să sublinieze aproape continuu percepția față de personaje. De exemplu, personajul principal, din anumite motive, nu știe despre calea cea mai elementară din situație. Aici trebuie doar să vă pregătiți pentru mișcările ucigașului, repetând exact seara insuportabilă, și ea încearcă în mod repetat diverse opțiuni, firește, înfruntându-se în noi surprize.fericita zi de recenzii de moarte remorcă

Narațiunea introduce publicul principalului personaj Teresa Gelbman (Jessica Roth), care preferă să-i scurteze numele la Three. În mod tipic, "regina de colegiu" arogantă este extrem de egoistă și nu ia în considerare opiniile și sentimentele altora. La ziua ei de naștere, după o petrecere zgomotoasă, se trezește în camera lui Carter (Israel Brussard) - un student foarte neclar.

Fata este indignata de o "captura" atat de urata, dar acesta este doar inceputul misadventures ei. În aceeași seară, este destinată să devină victima unui psihopat într-o mască, după care această zi se va repeta din nou și din nou. Și pentru ca eroina să nu se angajeze, seara, ea va inevitabil să se împrăștie. Desigur, mulți autori dau un feedback despre filmul "Ziua fericită a morții", remarcând că nu este cel mai inovator scenă.

Cu toate acestea, creatorii l-au bătut cu o mulțime de înțelepciune, inventivitate și, cel mai important, ironie. Prin urmare, proiectul arata ca un adevarat thriller detectiv despre identitatea ucigasului si a unui slamist de tineret despre machinarea unui maniac intr-o pensiune. Și atacatorul, ascuns în spatele măștii minunate a copilului, poate fi orice, ceea ce dă intriga narativului.

ziua fericită de moarte în recenzii de bună calitate

Evaluare PG-13

Toată lumea vrea să vadă în bună calitate "Ziua fericită a morții". În recenzii, majoritatea fanilor genului de groază susțin că slăbiciunea cu toate componentele (numeroase crime, o mască maniacală, o varietate de instrumente de moarte) servește ca o învelitoare. Nu există practic nicio recepție de gen în imagine.

Scene detaliate de crimă în cadru nu cad, nuditate nu este, de asemenea, acolo. Camera încearcă să încetinească în acele momente când eroina lui Jessica Roth este pe punctul de a fi dezbrăcat. Prin urmare, mulți spectatori din recenziile despre "Ziua fericită a morții" compară munca lui Christopher Landon cu filmul "Scream" (1996) de Wes Craven.

Ei subliniază faptul că accentul pus pe ambele benzi se face pe detectivi, căutări oarecum de sinucidere pentru criminal. În acest sens, ratingul de vârstă corespunde cu PG-13, deși fanii Landon nu se așteptau la o astfel de întoarcere de la Landon după "Cercetași împotriva zombiilor".ziua fericită a morții în recenziile rusești

Conform formulei ajustate

Singurul punct în care acordul a venit și critici de film și spectatorii în observațiile lor cu privire la „fericit ziua morții“ este o adeziune strictă la creatorii formulei de „Groundhog Day“: vlaga melodie la trezire, poznele sălbatice într-un efort de a schimba cursul evenimentelor, enervant o întâlnire în fiecare dimineață și așa mai departe.

Aceste timbre romcoma, transferate în slasherul solului, injectă calitativ o atmosferă tensionată. Eroina nu merge "în pozitiv", ca în comedii, schimbând viziunea lumii în jur. Desigur, ea nu este în măsură să se împace cu "eu" și nu cu iluminarea, pentru că seara se va confrunta cu o întâlnire fatală - "un maniac așteaptă în poartă".

Cu toate acestea, începând cu forma de lupta pentru supraviețuire în viitor, povestea se transformă în încercări nesfârșite Teresa de a ei înșiși și sentimentele lor să înțeleagă. Astfel, personajul se transformă treptat de la Jessica Roth blonda egoist (prima moarte in mod traditional Slasher), și chiar și în doamna altruist militare, astfel încât toate canoanele genul supraviețui în finală.

Performer al rolului principal

Criticii au apreciat talentul demonstrat de actrita Jessica Roth. Carisma ei umbrește majoritatea greselilor de scenariu și lipsurilor conceptuale. Anul trecut, cântăreața a apărut în "La La Landa", dar personajul ei era în umbra personajelor jucate de Ryan Gosling și Emma Stone.

Dar în "Ziua fericită a morții", Roth este în mod constant în centrul atenției și se străduiește să facă față testului. Jessica este la fel de frumoasă și persuasivă în imaginea unei cățea egoiste și a unui tânăr nebun. Mulțumit de talentul actriței, înțelegi că publicul va auzi în mod repetat despre Roth. Începând de anul viitor, cântăreața va juca rolul principal în remake-ul romcomei clasice "Girl from the Valley" (1983).

Horror este o lume de groazăHorror este o lume de groază
Lista celui mai bun groază: filme din care membrele cresc prost și inima ieseLista celui mai bun groază: filme din care membrele cresc prost și inima iese
Ce film de groază să vezi? Clasice ale genului și nu numaiCe film de groază să vezi? Clasice ale genului și nu numai