Filmul `Shabby`: recenzii, descriere, subiect și recenzii

În secolul 21, industria cinematografică oferă audienței o mulțime de divertisment de film care se bazează într-un fel pe frică. După cum se spune, dacă există cerere, atunci vor exista propuneri. Este clar că scopul oricărei "groază" este de a numi frica, teama și șocul privitorului. Folosit pentru această varietate de metode, variind de la imaginile evocatoare și terminând cu o tensiune atmosferică curată. Filmul de groază, "Shabby", recenziază clienții de film, se referă la mijlocul de aur: este suficient atât pentru primul, cât și pentru cel de-al doilea.

șterse recenzii

Realitatea filmului de groază "Shabby"

Realitatea slasher „Șters“ (răspunsurile experților au clasat pe locul al proiectului este de a prezenta subgen) - este existența celor răi va fi o experiență non-uman. Și cum altfel poți desemna o crimă ca tine, de dragul divertismentului sadic și sofisticat? Principalul antagonist al filmului - Kurt Baker, este perceput ca nu un om. Potrivit autorilor, însăși existența sa a fost făcută inițial pentru fateta teritorială a vieții comunității, prin urmare, apare frontieră ordinii publice și a conștiinței umane. Filmul "Shabby", a cărui complot nu diferă în originalitate, nu necesită o varietate de construcții complot-complot. Creatorii doar sperie privitorul durerea victimelor și scene sângeroase, dar mai impresionant este pericolul de atmosfera deprimantă în care, una după alta cad în victime nefericite.

a anulat anul 2007 despre film

Parcela. Aproape fără spoilere

„Șterse“ (2007) comentariile de la experți recomandă să urmărească până la sfârșitul anului, pentru că este la punctul culminant va veni o înțelegere a cauzelor profunde ale ceea ce se întâmplă. Iar acțiunea începe cu faptul că într-o casă de țară a seriful orasului Pat Baker (Tony DUP) are loc celebrarea sarbatoritei Sarah. Fratele ei mai mic, Kurt, de opt ani, care dorește să atragă atenția, se comportă extrem de dezgustător. Mama a certat băiatul și a trimis-o în camera ei. Sărbătoarea sa terminat, iar femeia obosită a mers să-i verifice descendenții neascultători. De îndată ce sa urcat în cameră la fiul ei, copilul a bătut-o cu o bâtă de baseball. Crima sa a fost înregistrată pe o cameră video. Orașul provincial Smith-Haven, statul Washington, a fost șocat de comportamentul unui mic sociopat.

o revizuire anulată în 2007

A trecut 13 ani-

Este nevoie de treisprezece ani, Kurt (Aaron Blakely) fuge de centru de reabilitare și care deține o mască de clovn, este trimis în orașul său natal. În acea zi, sora lui Sarah (Alena Dashiell), cu un mic grup de prieteni a mers la o excursie pe jos în pădurile din jurul orașului. Șeriful este rupt între îndeplinirea datoriei sale, protejând rezidenții orașului și sentimentele paterne pentru suferința fiului său tulburare disociativă personalitate. Între timp, numărul victimelor continuă să crească, iar secretul teribil despre trecutul băiatului va apărea foarte curând pe afișarea publică. Aceasta este o scurtă descriere a liniei de complot a filmului "Sterted" (2007). Despre film a fost mult spus, dar introducerea povestirii misterului, explicând acțiunile unui maniac, a fost numită justificată.

film șterse complot

Te temi pentru tine

După o analiză detaliată a imaginii "Șterse", comentariile privitorilor și criticilor au remarcat un fapt curios. În film există victime de caractere și personaj-ticălos, ele sunt statice. Dar există și o opoziție - aceasta este lumea reală a persoanei obișnuite de pe stradă și actualul personificat răul în caracterul negativ, prins în întuneric. Prin urmare, particularitatea percepției benzii "Stray" ("Frayed", 2007) a fost că eroii-victime de pe ecran sunt extrem de aproape în spiritul privitorului, într-o oarecare măsură psihologică. Această credință nu a formulat în mod clar, este ascunsă adânc în subconștient, dar prezența sa face audiența să uite de joc care este jucat cu el o uniune creatoare de directori, și să se bucure pe deplin în prezent, frica de animale și aversiunea aproape fiziologică la tot ceea ce se întâmplă pe ecran.

a anulat recenziile din 2007

Deconstrucția valorilor

Astfel, „stersi“ (Comentariile sunt confirmate cele mai multe ori acest lucru) - nu este doar un slasher despre o crimă, este de asemenea o încercare de autorii analizează problemele unei societăți în care există aceste crime pentru a delimita modelul audio-vizual separat al lumii, care se bazează pe deconstrucția valorilor umane. Creatori a reușit mod provocator pentru a atrage atenția spectatorilor și cufundați în spațiul semantic autorului său. Face acest lucru „cârlig“ la punctele de atractivitate maximă, adică, respingerea sau a unui apel emoțional. Apropo, vom adăuga că efectul de respingere emoțională predomină în film și dă privitorului cea mai mică răgaz de scene interesante, dar uncompromisingly brutale.

erased frayed 2007 comentarii [1]

Film-training pentru nervi

"Shabby" (2007) - un film de groază care pare să privească la tot felul de probleme, este un fel de antrenament pentru nervii spectatorului, deoarece are cel puțin o profunzime psihologică. Nu poate fi atribuită producției industriei filmelor de groază, care este saturată până la margine cu scene de violență nejustificată. Astfel de filme suprimă pur și simplu psihicul publicului și chiar blunt instinct de auto-conservare. Dar în acest slasher, toate episoadele sunt justificate de formatul subgenier. Privitorul, sublimând abominabilul, dezgustător și teribil, îl înțelege și îl respinge. Efect terapeutic excelent. Mai mult, imaginea nu se pretinde a fi o operă de artă în înalta sa sens.

Pentru sceptici

Mulți fani ai filmului, după ce au vizionat filmul "Șters", presupun imediat că aceasta este o adevărată clonă a cultului "Halloween", împușcat de John Carpenter în 1978. Acolo și principalul erou-psiho, care a scăpat de la clinica specială, unde a petrecut o lungă perioadă de cincisprezece ani, într-o mască a comis ucideri din răzbunare. Dar "Erased" este diferit prin faptul că, datorită urmăririi simple a camerei și a sunetului muzicii aproape monotone, spectatorul are o alarmă inexplicabilă. Ca și cum energia psihopatului se materializează într-adevăr, iar ororile care sunt în interiorul fiecăruia dintre noi sunt cele mai teribile din lume. Filmul „The ȘTERSE“ este, desigur, nu poate fi pus pe picior de egalitate cu „Halloween“, iar cel mai inspaimantator film din istoria cinematografiei, este dificil de a apela, dar fanii privitorilor recomandat este cu siguranță în valoare.

Filmul de groază "30 de zile de noapte". Actori și caractereFilmul de groază "30 de zile de noapte". Actori și caractere
Filmul ororilor "Dincolo de ușă": recenzii ale criticilor și spectatorilorFilmul ororilor "Dincolo de ușă": recenzii ale criticilor și spectatorilor
Filmul de orori "Mist": recenzii, impresiiFilmul de orori "Mist": recenzii, impresii