Filmul "Mireasa": recenzii ale publicului, caracteristici și grup de actori

Noul director de urmași Sviatoslav Podgaevskaya 2017 pobivshee de a începe înregistrarea filmului său de groază „The Queen of Spades: Negru Rite„a fost recunoscută de către experți interni din industria de film este foarte competent și proiect verificat în genul de groază gotic.

Evaluarea experților

Împreună cu aceasta, filmul de groază "Mireasa" analizează criticii și se restrânge, subliniind lipsa de soluții inovatoare îndrăznețe. Prin urmare, dacă evaluăm evaluarea criticilor de artă în ansamblul lor, i. E. raportul dintre recenziile pozitive și numărul total de recenzii ale profesioniștilor, apoi în termeni procentuali a fost de 40%. În timp ce analizele filmul „The Bride“ (2017), publicat de către locuitorii orașului, indică faptul că sarcina de a distra și sperie imaginea privitorului se descurcă foarte bine.film de mireasa comentarii

Domestic Horror Gotic

Cererea mare în străinătate film de groază gotic în Federația Rusă slab reprezentată, nu în propria Rusiei „Crimson Peak“, „Femeile în negru“ și „ravene carotidă“ avem o mentalitate diferită, folclor, istoria de dezvoltare și estetică. Cu toate acestea, în prezența talentului și a dorinței irezistibile, cinematografii noștri au toate condițiile care ne permit să ridicăm vălul peste această lume stranie. După cum se menționează în comentarii despre filmul „Mireasa“, autorii proiectului nu au luat departe faptul că au reușit să creeze o lume consistentă puternică, în care tot ceea ce se întâmplă este explicat în mod clar, clar, deși, uneori, un pic bătături. Sviatoslav Podgaevskaya a avut deja o experiență de a forma o imagine a ritului teribil acum „mireasa“ poate fi numit un mostenitor la „Regina de pică“, ea, de asemenea, luate în considerare cu atenție. Acest fapt, în ciuda simplitatea aparenta este foarte importantă pentru calitatea de groază, cele mai multe trupe ale genului, „pauză“ de pe prostia banale și lipsă de logică.miercuri recenzii film horror

Povestea orală "universală"

După cum spun recenziile, filmul "Mireasa" are toate componentele necesare: un secret înfricoșător, eroi colorați, victime nevinovate și complici legați de un sacrificiu specific. Avantajul indiscutabil al oroarei este decizia autorului de a face nararea dincolo de cadrul modernității civilizate. La un moment dat, istoria este transformată într-o "poveste de groază" universală, care uneori întărește impresia de a privi.

Ansamblul biletelor "The Bride" (2017) a primit extrem de multe comentarii. Mulți comentatori au menționat că toți actorii și-au desfășurat foarte bine activitatea și au completat perfect imaginea de ansamblu. Alexandru Copil, reîncarnat în imaginea Elizabetului - sora mai mare a lui Ivan, a fost de neegalat. Mulți regizori cred că aceasta este cea mai bună operă în prezent. În eroina lui Alexandra numărul de chipuri inimaginabile, este imposibil să nu o admiri. Puritatea de referință este ascunsă în spatele aspectului dulce al lui Victoria Agalakova - interpreta a rolului principal al lui Nastia. Acest personaj este exemplar cu setea de stare pentru viață, naivitate și dragoste.revistă film de mireasă a spectatorilor

Proiect de gen puternic

Opinii din filmul „Mireasa“, criticii de film publicate subliniază că Podgaevskaya în noul său loc de muncă nu caută să postmodernism, nu ignora tiparele și tradițiile de gen canonic. Imaginea sa funcționează exact așa cum ar trebui să fie un film adevărat gen. Este posibil ca un iubitor experimentat de filme de groază va fi trist răsucire finală vizual uimitoare, fără a rândul său complot imprevizibil, dar omul mediu în banda de stradă au cu siguranta la gust. Prin urmare, filmul rusesc "Mireasa" este binevenit. Imaginea este făcută într-o manieră extravagantă autorului, greșeli și erori de director de lucrări anterioare considerate enervante, interpreții nu sunt postură, și pe deplin incluse în joc, calculatorul nu irita diagrama ochi. Experiența multor ani de homosexuali nu a fost zadarnică - în 2017, "Mireasa" este cel mai impresionant proiect de gen, care nu este o rușine de laudă.film mireasa rusă comentarii

Scurtă descriere a liniei de poveste

Filmul Neutral "Mireasa" a primit pentru o poveste foarte previzibilă. Narațiunea începe cu familiar de la locul de muncă anterioare Podgaevskaya actorul Igor Hripunov sub formă de fotografii de pre-revoluționare nou și din nou încearcă să stabilească capul unui amant mort în fața obiectivului. Conform modului de atunci, rudele și prietenii morți trebuiau să fie fotografiați. De asemenea, exista o credință că decedatul ar putea fi returnat din lumea morților. Prin urmare, fotograful a încercat să surprindă sufletul mirelui decedat într-un daguerotip, pentru ao transfera în corpul unei fete-servitoare.

După acest prolog, povestea poartă astăzi, în cazul în care un descendent al dagerrotipschika foarte Ivan (Vyacheslav Chepurchenko de „tradare“) este conectat prin căsătoria cu frumoasa Nastya (Victoria Agalakova). După pictura tânăra soție vrea să se întâlnească cu rudele soției, care a fost de a lua-o la mosia familiei, care este proprietarul era conac gotic din anii 1800. Modul de viață al locuitorilor proprietății nu sa schimbat prea mult. Sora tânărului soț Liza (Alexandra Rebenok) folosește lămpi cu kerosen. Rudele se întâlnesc destul de bine cu tânărul, dar curând Ivan dispare undeva și Nasty începe să depășească pretențiile nesănătoase.recenzii despre filmul Bride 2017

Nu fără probleme și defecte

În general, într-o demonstrație de conac și locuitorii săi cineaști păstrat standardele de idei de design de groază străine cum ar fi „Crimson Peak“ sau „alte“. Rezidenții la domiciliu arată și se comportă în exterior, realizând că sunt în interiorul filmului de groază. Aceasta, într-o oarecare măsură, explică de ce nu încearcă să părăsească casa acuzată. Acest fapt, potrivit recenziilor publicului, în filmul "Mireasa" este unul dintre momentele cele mai controversate. Se caută greu să înțeleagă că într-un sens cuprinzător, toate personajele filmului se comportă ca și în cazul în care se identifica cu personajele din film. Și de data aceasta nu vorbim de deconstrucție postmodernă ca în "Scream". În acest caz, directorul cunoaște standardele de gen (trimiteri la „mama“), așa că încearcă să lucreze cu precizie, fără snobismul. De aceea, episoadele în care personajul principal se vede de pe partea care nu este schizofrenic, ea doar se vede pe sine ca personaje de film. Pentru locuitor al unui film de groază este destul de logic să rătăcească fără țintă prin coridoarele întunecate, nu încearcă să scape de la un moment oportun, ci dimpotrivă, la poziția în cele mai întunecate colțuri și crăpături. Toate aceste rafinamente lua cu ușurință aceste incidente în film începe atunci când o logică poveste fără vlagă și regulile sunt rupte, marcate banda mitologie.mireasa 2017 de comentarii

Dezavantajele imaginii

Svyatoslav Podgaevsky nu numai conduce cel de-al doilea film, dar se încearcă și în drama dramatică, este implicat în scrierea de scripturi. Probabil, prin urmare, problemele de complot migrează de la proiect la proiect. Conform evaluării criticii de film, de film elaborat slab natura a ceea ce se întâmplă, să fie nici o schimbare bruscă în comportamentul spirit rău în favoarea autorului etapei necesare, trecute cu vederea detalii importante, există găuri de complot și chiar căzuți, tensionarea se poate întinde doar pentru a explica toate finalele.

Desigur, după începerea „Posesia 18“ și „Dama de pică“ mai competent pentru Podgaevskaya care realizatori de film numit „speranța de groază rus“, „Mireasa“ - într-adevăr un mare salt înainte. Nr de sortare în cantitatea de efecte de refrigerare, și Screamer, efecte speciale nu întristați (dintr-o dată,), cele mai multe povești de groază sunt declanșate într-o combinație armonioasă cu coloana sonoră. De asemenea, susțin că filmul în jurul previzibil și în întregime compusă din clișee de gen nu poate - spune atât de a trage cu ochiul de groază „Bride“ (2017), într-un comentariu. Rating-ul filmului de groază conform agregatorului recenziilor "KinoBeach" - 4.7.bride 2017 evaluări

La un nivel superior

„Mireasa“ - aceasta este cu adevărat cel mai punct de vedere tehnic bine construit și de înaltă calitate în ceea ce privește formele de groază interne ale modernității, este la un nivel mai presus de toate ultimele mostrele de „Diggers“, „Traseul este construit“, „Dama de pică“ și „Dizlayka“. Dacă o considerăm în contextul cinematografiei mondiale, atunci proiectul Podghevski este nivelul mediu al goppkor al producției de opere de James Wang. Imaginea este acelasi caz, cand o impresie pozitiva de vizionare ramane chiar si atunci cand exista gafturi private si deficiente flagrante.

Ca reacție protectoare

Cei de la Horror trebuie să înțeleagă deja că spectatorul rus, care nu are încredere în producția internă de film, nu va ierta greșeli în logica complotului filmului de groază. Această percepție este ca o reacție protectoare, care amintește de râs în timp ce privesc momente înspăimântătoare. Doar acest moment include bunul simț și o dorință irezistibilă de a critica tot ceea ce încearcă să sperie fără un raționament serios.

Danny Boyle: FilmografieDanny Boyle: Filmografie
Horror este o lume de groazăHorror este o lume de groază
Horror nemilos rusesc `Queen of Spades`. Recenzii despre trucurile spiritului…Horror nemilos rusesc `Queen of Spades`. Recenzii despre trucurile spiritului…