Filmul "The Unborn" (2009): actori, creatori, recenzii

Ce se întâmplă atunci când combinați într-un proiect „Rosemary Child“, „Blestemul“, „The Exorcist“ și „oglinzi“? Răspunsul este evident - crearea regizorului David S. Goyer - filmul "Unborn" (2009). In rolurile principale Odette Yustman, cel mai bine cunoscut pentru „Cloverfield“, și Gary Oldman, cu o mână de lumină creatorul să se opună Dybbuk demonologie evreiesc, care nu a apărut în impulsul creator de fantezie scriitor-regizor David Goyer. Conform credințelor evreiești, acest demon este un suflet respins de Creator și însetat de răzbunare.

A reușit la box-office

La sfârșitul anilor 2000, pe fondul crizei total al genului, atunci când rulare continuarea fără sfârșit a „Ring“, în diferite variante ale filmului de groază din Asia, din când în când diluabile „Jeepers Creepers“, „Saw“ și „Silent Hill“, ideea lui David S. Goyer pot fi luate în considerare o încercare de succes a Hollywood-ului de a face ceva care să înfricoce cu adevărat spectatorul sofisticat. Creatorii, într-o încercare de a-și îndeplini suspans, incluse în povestea filmului de groază pentru tineri, nu numai în lagărele morții, dar, de asemenea, bullterrierul alb cu inversat cap 180 de grade, respirație înfiorător printre ruinele sinagogii, și o serie de alte spurcăciuni. Dar criticii nu au apreciat dorința autorului, au numit imaginea o bandă de trecere uniginală și banală. Verdictul lor este confirmat de ratingul IMDb: 4.80. Cu această casetă în groază am fost decent, cu un buget de 16 milioane $ câștigând $ 76,514,050.nenăscut filmul 2009 actori

În genul ăsta

Filmul "Nenăscuți" (2009), actori și roluri ale căror forme sunt alese aproape în mod impecabil între ele, nu ar trebui să fie judecate strict. Vorbind ca scriitor și vizionar, David S. Goyer și-a confirmat coerența prin participarea la crearea lui "Batman" K. Nolan. In cadrul genului unui scriitor talentat se simte încrezător suficient, deși momente și repetă, și, uneori, reinventează misterul clasic și de groază. De dragul lui a fost de acord să participe la producția de film "A nenăscut" (2009) actori Gary Oldman și Jane Alexander. Și succesul benzii în primele zile ale spectacolului de premiere, de asemenea, vorbește de la sine.filmul nenăscut 2009 actori și roluri

Dezavantajele groazei

Criticii care analizează filmul au avut pretenții față de multe dintre deciziile regizorului, inclusiv stilul de filmare. Faptul este că în multe cadre ritmul complotului nu coincide în mod catastrofal cu imaginea. De exemplu, în scena finală cheie. Procesul de exorcizare, se întâmplă pe ecran, lent, fără tragere de inimă în creștere, se pare că regizorul nu se grăbește să pună capăt Dybbuk lor preferat să-l. Acompaniamentul muzical este, de asemenea, onorat cu plângeri, toate accidente bruște, prevestește fanii de groază ale genului cauza numai zâmbet sceptic. De asemenea, actorii filmului "The Unborn" (2009) uneori nu se arată corect.actorii nenăscuți

Avantajele benzii

Poate suficient pentru a enumera deficiențele imaginii, proiectul Goyer nu este atât de absurd să se fixeze pe părțile negative. Printre meritele oroarei trebuie notat scenariul. Autorul a fost perfect capabil să unească într-un singur întreg o mulțime de elemente familiare privitorului pe imagini absolut diferite. Oglinzi în narațiunea de la "Candyman" și lucrările lui S. Reimi, visul - din thrillerele lui Hitchcock din epoca "The Enchanted". Copii-demonii nu își pierd urgența prezenței lor cu mâna ușoară a japonezilor și canonicei "Omena". O rătăcire a spiritului de la un individ la altul ne face să ne amintim nu numai originalul "Ceva", ci zombie Romero. În plus, regizorul a reușit să creeze o atmosferă originală în care personajul principal a pierdut un sentiment de realitate. Și profesionalismul demonstrat de actorii individuali în filmul "The Unborn" (2009), adaugă, de asemenea, la lista avantajelor benzii.actorii sunt nenăscuți

Ansamblul actorilor

Acționând imaginea turnării este suficient de bună. Actorii filmului "Nenăscuți" s-au dovedit demni, confundați doar de jocul incert al interpreților individuali. De exemplu, Cam Gigandet În imaginea lui Mark Hardigan, iubitor al personajului principal Casey. Actorul se simte inconfortabil, jucând în final rolul unui erou pozitiv. În "Twilight", personajul negativ al lui James a făcut să se îngrijoreze personajele principale, în actorul "Nenăscut" încercat pe o imagine a protagonistului. Dar totul se încadrează la punctul culminant, când creatorii dau eroului său ocazia de a păcăli în mod adult. În "Shepherd" (2011), actorul a trebuit din nou să încerce imaginea unui tip bun. Nici măcar o singură plângere a primit James Remar ( "Sex and the City", "Dexter", "The Outer Limits"), care a jucat rolul lui Gordon Beldona, tatăl lui Casey. Potrivit criticilor, maestrul nu a dezvăluit pe deplin caracterul personajului său, așa că personajul său arată cu sinceritate.

Acționând bine

Printre cele mai bune lucrări au fost numite imagini cu caracter bunica lui principal, Sophie și obsesiv-Dybbuk tetraplegici dezactivat Eli Walker, care a jucat în filmul de groază „The Unborn“ (2009), actorii Jane Alexander și Michael Sasson. Locuitorii casei de îngrijire medicală s-au dovedit cei mai convingătoare. Tinerii interpreți care au jucat copiii posedați de demon erau, de asemenea, foarte de succes.

actriță Odette Yustman, transformat într-un mizerabil Casey Beldon, cu experiență în timpul procesului de luare de film o mulțime de momente neplăcute, dar au făcut față cu modul în care personajul ei perfect. Deși țipă ca Nancy Allen în "Puncture", ea încă mai trebuie să învețe și să învețe.nenăscuți actori din 2009

Decorarea oricărui film

În actorii "nenăscuți" ai generației tinere au avut o ocazie excelentă de a învăța înțelepciunea profesiei într-un mod inimitabil Gary Oldman, care a încorporat pe ecran imaginea rabinului Joseph Sendak. Artist este capabil de a decora prezența lor orice blockbuster-ul, sa transformat într-o legendă a oricărui proiect arhitectural, da vitalitate fiecare film care trece. În anii 2000, el a fost considerat cel mai bun interpret al rolului de antagonist, negustor de neegalat. În său activ Pilat din Pont, Dracula, Lee Harvey Oswald, Sid Vicious, terorist rus Ivan Korshunov, Stansfield de "Leon" Sorg din "Al cincilea element", Verger de "Hannibal" și o serie de roluri ticăloase. Maniacii, psihopatii, ucigașii, răul pur. A fost datorită eforturilor lui Oldman că horrorul "Nenăscut" sa dovedit a fi un gen de proiect peste medie.

Celebrul Bradley David este un actor americanCelebrul Bradley David este un actor american
David James Elliott: BiografieDavid James Elliott: Biografie
David Conrad: BiografieDavid Conrad: Biografie