Performanță "Cadoul țarului": recenzii, actori, regizor

Piesa "Cadoul țarului", care va fi revizuită în acest articol, se bazează pe piesa unui dramaturg modern. El este vital și spune povestea a doi iubiți, ceea ce se poate întâmpla fiecăruia dintre noi. Acest lucru se întâmplă foarte des în viața noastră.

Despre piesa

Aceasta este o piesă despre iubire. Despre un bărbat și o femeie care, în tinerețe, se iubiseră unii pe alții și credeau că nimic din lume nu le-ar putea separa. Dar soarta a decretat că trebuie să se despartă. Douăzeci de ani mai târziu se întâlnesc din nou. Ea organizează o recepție în onoarea lui. Cum se va încheia această întâlnire?

jucați recenzii de cadouri regale

Bazându-se pe piesa lui Alena Vaimer, piesa "Cadoul țarului" a fost pusă în scenă. Actorii implicați în producție sunt cunoscuți pentru numeroasele lor roluri în filme și seriale. Asta este Nikolay Dobrynin. Vedem asta foarte des pe ecranele televizoarelor noastre. Cea mai strălucită lucrare este rolul lui Mitya în seria "Matchmakers". Partenerul său nu este mai puțin renumit Ekaterina Volkova. Minunatul lor joc va oferi audienței o mare plăcere și va oferi o experiență de neuitat.

Directorul piesei este Nina Chusova. Este renumit pentru găsirea de soluții originale și non-standard. Iar înfăptuirea "cadoului regal" nu a fost o excepție. Performanța sa dovedit a fi modernă, înțeleaptă, fascinantă, sinceră, amuzantă și nu vulgară.

Comedia "Cadoul țarului" este o poveste de dragoste. Eroii piesei sunt adulți, personalități mature, care au trebuit să treacă mult în viața lor. El și ea nu s-au mai văzut de mai mulți ani. Îi părea că sentimentele lor pentru fiecare dintre ei au dispărut de mult. Dar într-o zi își amintește cunoștința romantică care sa întâmplat în viața ei acum douăzeci de ani. Și în onoarea acestei întâlniri memorabile, femeia decide să organizeze o cină festivă. Vrea ca acest om să fie prezent la această sărbătoare, a cărui cunoștință romantică va sărbători. Ce-a motivat-o să facă asta? Sau poate că sentimentele nu au murit deloc?

El apare în vacanță, dar nici măcar nu suspectează ce și cum sa dovedit. Această întâlnire poate schimba viața a două persoane. Ea va deveni pentru ei un adevărat dar regal. Dar cum se va sfârși această aventură? Întâlnirea va fi un impuls pentru dezvoltarea sentimentelor lor și vor fi împreună sau vor participa pentru totdeauna? Decuplarea parcelei nu va fi clară până la sfârșitul anului. Ceea ce va încheia această poveste, va fi clar numai înainte de închiderea cortinei. Producția este plină de curiozități și răsturnări neașteptate ale complotului.

Ekaterina Volkova

Piesa durează o oră și jumătate. Este destinat spectatorilor care nu au mai puțin de 16 ani.

Pentru actori, această producție este complicată de faptul că numai doi dintre ei și este necesar într-o compoziție atât de mică încât să poată păstra atenția spectatorilor timp de o oră și jumătate. Este necesar să lucrăm cu dăruire deplină, să nu defăimăm puțin. Orice lipsă va fi vizibilă, deoarece nu există nimeni care să se ascundă. Există doar doi actori, și numai aceștia au atras toată atenția publicului.

Directorul

Nina Chusova este un renumit regizor în țara noastră. Sa născut în Voronej în 1972. În orașul său natal a primit o educație acustică la Institutul de Arte. După absolvire, a lucrat ca teatru de teatru în Samara. În 2001 a absolvit GITIS în specialitatea "director". Un student al celebrului Leonid Kheifets. În 2009, ea și-a deschis propriul teatru. În 2012 a lucrat ca regizor în Samara. În același timp, a devenit director artistic și director șef al basme de teatru „Aquamarine“ Moscova.

nina chusova

Cele mai renumite spectacole, organizate de Nina Chusova în diferite orașe:

• "Ecaterina cel Mare".
  • "Wii."
  • "The Pit".
  • - Micuțe.
  • - Hedda Gabler.
  • "Mamapapasynsobaka".
  • "Să dormi într-o noapte ciudată."
  • "Annie".

Nikolay Dobrynin

Acest actor illustrat joaca rolul masculin principal in piesa. Nikolay Dobrynin sa născut în Taganrog în 1963. Mama lui era un muncitor comercial, tată - un polițist. Din clasa a 6-a, Nikolai a început să lucreze, mai întâi făcea cutiile poștale și apoi era încărcător. În studenții săi a slujit în metrou. El a primit educația de actorie în GITIS. Din 1985, a lucrat pentru K. Raikin în Satyricon. 4 ani mai târziu, m-am mutat intr-un studio independent A. Sigalova și teatru R. Viktyuk.

juca actori cadou regal

În 2002, titlurile "Artistul onorat al Rusiei" Nikolay Dobrynin a fost distins. Rolurile din filmele și emisiunile TV care l-au făcut faimoase în întreaga țară sunt enumerate mai jos:

• Sasha ("Nina").
  • Stryapuhin Private ( "Boy locale").
  • Leonid Utyosov ("Orlova și Alexandrov").
  • Secretar al Comitetului Municipal Shulgin ("Casa cu crini").
  • Boris Eder ("Margarita Nazarova").
  • Arhimandritul Veniamin ("Inteligența").

Ekaterina Volkova

Aceasta este o bine cunoscută actriță de teatru și cinema din țara noastră. Sa născut în orașul Siberian Tomsk. În primul rând, Ekaterina Volkova a absolvit școala de muzică din clasa conducerii corale. Apoi am studiat timp de trei ani la Institutul de Teatru din Yaroslavl. Artistul a sosit la Moscova în 1997. În capitală, a intrat în GITIS, unde a fost imediat acceptată pentru al treilea an, în studioul lui Mark Zakharov. Primul rol de la Moscova, Catherine a jucat în piesa colegului său, Serghei Aldonin. A fost încredințată să joace personajul principal în producția "Maestru și Margarita". Pentru Catherine a fost un rol de vis. Margarita E. Volkova a jucat în următorii zece ani.

nikolay dobrynin a rolului

Ekaterina Volkova este cunoscută de o audiență largă pentru rolurile sale în următoarele filme și serii:

• "Romanul oriental".
  • "The Collector".
  • În continuare.
  • - KGB-ul într-un tuxedo.
  • - Copiii căpitanului.
  • "Clinch".
  • "Retribution".
  • "Curs scurt al unei vieți fericite".
  • "Femeile îndrăgite".
  • "Încă mai trăiesc."
  • "Fartsa".

Piesa "Cadoul țarului", recenzii din partea publicului primesc o mare varietate. Cele mai multe dintre ele sunt pozitive. Printre meritele producției se numără un complot înțelept, un înțeles profund și o direcție interesantă. Dezavantajele pe care cei mai mulți spectatori din joc nu le pot găsi. Regizat de Nina Chusova - o personalitate destul de bine cunoscută. Ea a mulțumit încă o dată publicului pentru munca sa talentată. Piesa povestește povestea dragostei, care a schimbat viețile personajelor principale. Această poveste este foarte instructivă, și din ea poți îndura multă înțelepciune pentru tine. Producția, potrivit spectatorilor, nu va lăsa pe nimeni indiferent. Și să râdă și să se scufunde și să reflecte va face performanța "darul țarului". Recenzile despre aceasta oferă posibilitatea de a concluziona că trebuie vizitat cu siguranță. Această setare nu trebuie ratată.

comedie cadou regal

Despre spectacolul artiștilor piesa "Cadoul țarului", recenziile au meritat cele mai pozitive. Publicul scrie că, în ciuda faptului că există doar doi actori, nu pare că pe scenă există puține personaje. Artiștii sunt atât de talentați încât nu este deloc plictisitor să privească numai doi eroi timp de o oră și jumătate. Ekaterina Volkova, în opinia publicului, este fermecător și dulce. Ea se potrivește perfect exteriorului și personajului pentru întruparea personajului ei. Nikolay Dobrynin este talentat și carismatic. El dezvăluie în mod clar imaginea personajului său. Acest tandem al actorului arată incredibil de organic și lucrează pentru a sparge aorta.

Alexander Bezrukov: biografia și creativitatea actoruluiAlexander Bezrukov: biografia și creativitatea actorului
Actorul Alexander Skvortsov: filmografie și viața personalăActorul Alexander Skvortsov: filmografie și viața personală
"Supa din Canary" (joc): recenzii, actori, complot."Supa din Canary" (joc): recenzii, actori, complot.