Performanța "Ziua surprizelor" - recenzii ale publicului, caracteristici și distribuție

Piesa "Ziua Surprizelor" este o comedie originală, un complot ne-trivial, neclintit și povestiri care pătrund direct în suflet. Plin de râs, glume, poziții ridicole, o piesă bazată pe piesa lui Valery Mukharyamov poate face publicul să râdă la lacrimi.

Performanță "Ziua surprizelor" - recenzii, caracteristici și distribuție

Teatrul "Millennium" vă oferă o premieră spumante - o piesă numită "Ziua surprizelor". Directorul acestei comedii excentrice este Vladimir Ustyugov. Aveți timp să vedeți spectacolul "Ziua Surprizelor" din Sankt Petersburg, în 2017, în Palatul Culturii. Consiliul Local Leningrad.

Spune o piesă despre viață actorii din afara Teatru. Viața Podkulikusnaya este plină de intrigi, bârfe, pasiuni și poziții comice. Actorii se luptă pentru viață pe Olympus. În același timp, între vanitatea actorului a simțit adevărul vieții: și visele care nu se vor împlini niciodată, și singurătatea grea. De data aceasta, actorii și viața din spatele scenei vor apărea înaintea noastră într-o formă nouă, iar secretele care se desfășoară pe parcursul piesei ne încalcă atenția până la capăt. Publicul nu va regreta dacă vizitează acest spectacol teatral uimitor.

zi surprinde recenzii de performanță

Scriitor al piesei "Ziua surprizelor"

Piesa a fost o piesă a lui Valery Mukharyamov. El este cunoscut pentru rolurile sale în cinematografie: "Cuțitele", "The Cheka Officer" și scenariile filmelor:

• "Artist" (cu Evgeniya Dobrovolskaya);
  • poveste scurtă, interesantă despre dragoste "Nu toate pisicile sunt de culoare gri;";
  • atingând filmul "Moliile", povestind povestea de dragoste a unei școală și a unui soldat în radiația Cernobîl.

Directorul

Directorul Vladimir Ustyugov, actor și regizor, ne-a adus aminte de filmele: „Salvați și să supraviețuiască“, „cetățean al capului“, „Cannon“, „Testamentul lui Lenin“, „Split,“, „În păduri și munți“, „Ivan cel Groaznic“ "Cadeții din Kremlin", "Shtrafbat". spectacol de surprize Actorul talentat este cunoscut pentru regia din 2012. El a prezentat deja audienței: "Floarea de floarea-soarelui pentru Vasilisa", "Nu plânge pentru mine, Argentina!", "Salvați șeful", "A doua șansă", "Rural". Cunoscătorii operei sale îl iubesc nu numai pentru un tip special, ci și pentru capacitatea lui Ustyugov de a transmite o atmosferă specială de loc și de timp. Acest lucru va fi scris de către publicul care a vizitat piesa "Ziua Surprizelor" în recenzii.

actori

Un casting strălucit de actori promite să facă evenimentul cu adevărat de neuitat. Piesa "Ziua surprizelor" este admirabilă, cel puțin datorită actorilor care joacă în ea. Caricatura Eugene Voskresensky, cunoscută de noi ca o imagine de la televizor. A jucat în proiectele de televiziune binecunoscute "ALT!" (1990-92), "O dată pe săptămână" (1995), "Eugenică și ..." (1992-93), cabaret "ALL Stars" (1994), "Eugesty" -1998), "Stelele vorbesc". În film, el nu a tras atât de des, dar a jucat cu măiestrie.

Ne amintim micile sale roluri în film: "Melodia uitată pentru flaut", "Bunicul american", "Cum trăiești, crapul?". Mai ales a reușit în rolul unui gangster din seria "Ce a spus decedatul?" Regia Igor Maslennikov. Inteligent și original, capabil să transmită o ironie subtilă a actorului. spectacol de surprize în St. Petersburg Excentric, manga Marat Basharov. Un favorit al publicului și femei, vedeta de cinema și teatru, personalitate mass-media la scară națională, care este cunoscut și adorat pentru rolurile sale: Pilonii locotenent seria „Granița. Tayozhny Novel ", Samokhvalov în" Oficiul Romantic. Timpul nostru „Alexander Kerensky a“ Batalionului „Neklyasov de“ vânătoare pentru cerb roșu. " El este la fel de bun la și rolul istoric: locotenent Lyubavin „Ofițerii Gentlemen: Salvați Împăratul,“ guvernatorul Novoloka „1612“ tanc „ars de soare“, și lumina, distracție, imagini pline de umor: Gosh Gyurdzidis „Bachelors“ Kostya Pyshkin de „Satul de comedie ", Evgeny Novikov din seria" Gândește-te ca o femeie ". Rolul femeilor în piesa „Ziua de surprize“ va efectua inimitabil, încântătoare Tatiana Vasilieva - actriță, regizor și prezentator, o persoana faimoasa si o bijuterie de distribuție. surpriza revizuire surpriza programEa a jucat în mai mult de patruzeci de producții de teatru, drame, șase sute nouăzeci și șapte filme. Pe scară largă cunoscut în fosta Uniune Sovietică dobândit în primul rând pentru rolurile sale din filmele: psihologul Susanna din filmul „Cel mai fermecător și atractiv“, Elena nuc din drama „See Paris și Die“ Dragostea Strel`tsova spectacolul „Matchmaker“, directorul de studii de „închiderea școlilor „prietena mama personajului principal din seria“ doctorul Zemski „Tamara într-o serie plină de umor“ cu atenție, Zadov! Sau Ensign Adventures „medicul șef al seriei“ Viața lui Dr. Selivanova, «Lucy Kinzhalovoy de» Micul gigant mare de sex „o încântătoare Bertha Moiseevna de populare liric comedie“ Trei polugratsii «și chiar foarte Făina Ranevskaya în filmul» Star al epocii. "

Toate acestea sunt despre ea, unica si frumoasa Tatiana Vasilyeva. Continuatorul unei dinastii de actori Vasiliev și Vasilyeva Tatiana fiul - Filip, se joace cu ea în piesa „Ziua de surprize.“ Un absolvent al lui VGIK, actorul teatrului, este de asemenea eliminat la televizor. El a fost văzut în mai multe proiecte de teatru și de televiziune: „Ivan Podushkin Gentleman Detective“, seria drama «O chestiune de onoare,» melodramă «idol Secret», drama polițistă «Witch Doctor», o dramă istorică «În păduri și munți,» melodrama penale " Provocateur „“ vedere la mare din dulap „“ vânt al doilea «» buton al 13-lea Napoleon «» Prinde-mă! poți? „“ Egal „“ Bella Ciao“. Lista victoriilor de actori talentați din piesa „Ziua de surprize“ poate fi continuat pe termen nelimitat.
revizuiește surprizele zilei de performanță

"Ziua surprizelor" este un spectacol pe care publicul de teatru îl descrie cu recenzii entuziaste. Este uimitor, strălucitor și interpretat perfect de actori. El a trecut deja în Camera de Lucrători Feroviari și vizitatorii sărbători jocul extraordinar de Vasilyeva și Basharov. Setarea vă permite să vă reîncărcați cu energie și umor subtil. Nu uitați fanii în răspunsurile lor la piesa "Ziua surprizelor" și jocul lui Philip Vasiliev. O stare bună este ceea ce așteaptă publicul.

Abonații paginii Tatyana Vasilyeva în "Instagram" despre piesa "Ziua surprizelor" lasă recenzii admirabile, ei numesc jocul inimitabil al actriței, vă sfătuiesc să vizitați spectacolul. Peisaj frumos, complot atent - toate acestea completează jocul magnific pe scenă. De asemenea, pe pagina lui Marat Basharov apar primele fotografii exclusive ale producției "Ziua Surprizelor". Producția se distinge printr-o distribuție puternică, mișcare umor și atmosferă plină de suflete.

Cu toate acestea, există, de asemenea, comentarii extrem de neplacute despre piesa "Ziua Surprizelor". Teatrele sunt menționate de stransa productie (2 ore). Indiferent dacă acest lucru corespunde realității sau nu, puteți vedea singuri dacă decideți să participați la producție la sfârșitul anului. Prețurile, programul, recenzii ale piesei Vizitatorul "Surprize" va găsi pe site-uri specializate dedicate vieții teatrale.

"Cursa masculină, numărul unic" - o performanță care, în viață, este totul posibilă"Cursa masculină, numărul unic" - o performanță care, în viață, este totul posibilă
Teatrul Independent din Moscova: repertoriu, actoriTeatrul Independent din Moscova: repertoriu, actori
Performanță "Supa de la Canary": feedback de la spectatoriPerformanță "Supa de la Canary": feedback de la spectatori