Teatrul Contemporan, `Jocul lui Gin`: recenzii ale publicului despre piesă

Teatrul "Contemporan" pentru mai mult de 60 de ani îi place spectatorului spectacole interesante. Una dintre cele mai bune lucrări din ultima decadă a lui Khudruk Galina Volchek de mult timp a devenit organizarea unei piese

Donald Lee Coburn. Piesa „Jocul de gin“, în „Contemporanul“, care comentarii sunt după cum urmează - o poveste despre oameni vechi și problemele lor, dar va fi interesant pentru toți cei care se gândește la ceea ce-l așteaptă în viitor.

Despre piesa și creatorul ei

În URSS, "Playing in Gin" a fost pentru prima dată prezentată spectatorului numit "Carti de joc" în 1980. Directorul acestei producții a fost Georgi Tovstonogov.

În 2013, piesa Donald Lee Coburn a prezentat teatrul său de vizionare "Contemporan". „Jocul de gin“ (a se vedea comentarii. Etc.), și este de a lua o casă plină, în modul realizat de cei mai buni artisti ai capitalei.

Piesa are loc într-una dintre casele de îngrijire medicală din Statele Unite. Locuitorii locali l-au numit mult timp "casa morții", în timp ce oaspeții bogați ai acestei instituții sunt foarte vechi și părăsesc unul câte unul lumea asta. Adevărat, noii bătrâni singuratici sosesc rapid în locul lor, pe care nici rudele, nici societatea nu au nevoie-o.

Odată ajuns acolo un bogat om de afaceri și o femeie care înainte de pensionare a lucrat ca un manager obișnuit. Ambele au un succes deplin de viață, se încheie într-o golire interioară și conștientizarea inutilității lor.

Un bărbat oferă o doamnă să treacă timpul pentru un joc de cărți. Femeia în vârstă este de acord și începe jocul, timp în care bătrânii își spun unii despre ceilalți despre viața lor.

Doamna se dovedește a fi un student deosebit de capabil și câștigă în mod neașteptat ginul de la noul său vecin din casa de îngrijire medicală. Apoi "rivalul" ei începe să smulgă sentimente contradictorii: simpatie pentru prietenul ei în nenorocire și pasiunea unui jucător condimentat. Așa începe lupta pentru victorie în jocul de gin între o femeie și un erou, care durează câteva serate.

În același timp, spectatorul înțelege că acești oameni, care se întinzîndu-se unii cu alții, nu s-au putut întâlni la tineri deoarece aparțineau unor cercuri diferite. Cu toate acestea, vârsta înaintată pune totul în locul ei, aruncând toate convențiile.

Pe producția de "Playing Gin" în "Contemporan"

Feedback-ul publicului arată că deși au trecut 4 ani de la premieră, interesul pentru joc nu a slăbit.

Galina Volchek a fost capabil să transforme „jocul de gin“ „contemporane“ (observațiile și opiniile criticilor cm., Etc), într-un fel de ping-pong a indiciilor verbale, pline de sarcasm și neînțelegeri. În producția ei, toate amestecate și exploziile de râs din auditoriu sunt în mod constant înlocuite de tăcerea morții. În astfel de momente, toată lumea care urmărește actorii joacă, se gândește la bătrânețe, care mai devreme sau mai târziu devine lotul fiecărei persoane.

Telespectatorii care au văzut spectacolul, punctele sale forte indică activitatea excelentă a artistului Paul Kaplevich și Maestru de iluminat Damir Ismagilov. În interiorul clasicului alfresco american, au creat un design neobișnuit, sugerând gânduri despre declinul și fragilitatea acestei lumi. Scara muzicală, care sporește impresia a ceea ce se întâmplă pe scenă, poate fi numită și ea cu succes.

În primul rând

Inițial, rolul de om de afaceri pensionat Weller Martin în piesa „Jocul de gin“ în „contemporane“ (audiențele prezentate mai jos) a efectuat un favorit de milioane de oameni din fosta Uniune Sovietică Valentin Gaft. Protagonistul celebra piesa de Donald Lee Coburn în performanța sa a fost sarcastic, emoțională și om irascibil, în același timp, capabil de a se confrunta cu sentimente profunde față de o altă persoană, fiind forțată lui „tovarășul în nenorocire.“

Partenerul său a fost Liya Akhedzhakova. Actrita a fost capabil de a crea o imagine vie și memorabil al pensionarului Fons, care la prima vedere pare un fel de „femeie respectabilă“, în sensul îngust la minte al cuvântului, și cei blânzi umil, și apoi începe să se confeseze și să vorbească despre lucruri și sentimente care ascunde chiar de ea însăși.

Conținut contemporan

după Valentin Gaft serios bolnav, a devenit clar că nu mai poate juca în piesa "Joacă în Gin" ("Contemporană"). Feedback-ul publicului arată că au aprobat alegerea unui nou interpret pentru rolul lui Weller Martin, realizat de Galina Volchek. Actor al Teatrului Maly Vasily Bochkarev, deși nu poate fi comparată în popularitate cu Valentin Gaft, el a compus un duet minunat cu Liya Akhedzhakova.

"Jocul lui Gin" în "Contemporan": recenzii critice

Recenzile din presa din Moscova, care au apărut imediat după premieră, au fost aproape 100% pozitive. Criticii au remarcat perfecțiunea parteneriatului scenic dintre Gaft și Akhedzhakova. Potrivit feedback-ului lor, actorii se simțeau impulsiv alții și au reușit să traducă ideea de Volchek - pentru a arăta că Weller Martin și Fonsia înșiși sunt de vină pentru că sunt singuri. La urma urmei, în timpul lor nu au putut găsi un limbaj comun cu copiii și, aparent, nu i-au dat dragoste.

Opinia publicului

Recenzii despre piesa "Contemporană" "Jocul Gin" sunt publicate după fiecare spectacol. Și asta, în ciuda faptului că are mai mult de 4 ani! Majoritatea celor care le resping sunt fanii lui Leah Akhedzhakova. Ei admir jocul actritei preferate, fiecare apariție pe scena căreia este o adevărată lecție de a acționa în cel mai înalt sens al cuvântului. În ciuda vârstei sale considerabile, Akhedzhakova continuă să uimească oamenii din jurul ei cu energia ei și mișcare umor.

Multe laude se pot auzi în adresa lui Vasili Bochkarev. Actorul, asupra căruia suferă comparația constantă cu Valentin Gaft, se poate "potrivi" rapid în pânza existentă a piesei, inventată de Galina Volchek. Desigur, Weller-ul său este diferit de ceea ce a fost înainte, dar acest lucru a dat doar culorilor noi de producție.

În ceea ce privește producția în ansamblu, mulți spectatori notează că au fost foarte mulțumiți de seara petrecută la Teatrul Sovremennik. Ei recomanda ca toti amatorii de teatru pentru a vizita celebra piesă în regia lui Donald Lee Coburn, pentru a putea să se bucure de un joc mare de actori celebri și de gândire despre problemele umane, care vor afecta mai devreme sau mai târziu, toată lumea.

Teatru

Acum știi ce produce "Jocul Ginului" "Contemporan". spectatorii turistilor despre piesa pentru cea mai mare parte pozitivă, astfel încât la prima ocazie este, cu siguranță merită să viziteze să se bucure de joc incomparabilă Lee Akhedzhakova și Vasili Bochkarev.

Galina Volchek - biografia teatrului într-un destin femininGalina Volchek - biografia teatrului într-un destin feminin
Teatrul Modern de Antreprenare din Moscova și Teatrul `Entreprise Rusă` din Sankt…Teatrul Modern de Antreprenare din Moscova și Teatrul `Entreprise Rusă` din Sankt…
Teatrul din Moscova "Contemporanul". Ieri și astăziTeatrul din Moscova "Contemporanul". Ieri și astăzi