Seria `Sleepers`: recenzii ale criticilor și spectatorilor

Primul canal a găzduit premiera unei serii noi - un film de televiziune cu opt părți despre activitățile agenților, care au fost introduse de agenții de informații străine în diferite instituții guvernamentale rusești și în afaceri mari. Activitatea spionilor "dormit" se schimbă din cauza crizei internaționale. Acest articol vă va spune despre complotul seriei "Sleeping" și recenzii ale criticilor. De asemenea, va fi abordat subiectul istoriei creării acestei drame de spionaj, vor fi furnizate informații despre actori și director. Recenzile despre spectacolul "Sleeping" (2017) sunt deosebit de interesante în contextul complotului, lucrările anterioare ale regizorului filmului, producătorii și actorii.

Scenariul seriei

Potrivit recenziilor criticilor de film din seria "Sleeping", acesta este un thriller spion interesant, evenimentele care se desfășoară în Rusia modernă. În timpul crizei politice din Orientul Mijlociu de la Moscova este o serie de evenimente care aparent nu sunt interconectate: sinuciderea unui funcționar influent al Ministerului Afacerilor Externe, infiltrarea de mercenari pe teritoriul pentru a efectua un atac terorist major, iar declarația oficială a bine-cunoscut apărător al drepturilor omului cu privire la faptele de luare de mită în siguranță publică . Colonelul Rodionov, care a revenit la Moscova, dintr-o călătorie lungă în străinătate, - grupul director, care se ocupă cu identificarea legăturilor dintre aceste evenimente. Această unitate ar trebui să detecteze și să prevină activitățile de informații externe, care este într-adevăr în spatele acestei situații complexe și periculoase. Recenzii din seria „adormiti“ (2016) Cinematografie de către profesioniști pentru cea mai mare parte pozitivă. serie de recenzii ale criticii de dormit

Toți eroii seriei sunt fictivi, iar toate coincidențele cu viața reală sunt aleatorii. Dar cazuri similare într-o formă sau alta apar în Rusia de astăzi. Scriitorul și regizorul creează imagini artistice nu într-un spațiu fără aer, ci pe baza proceselor reale din sferele sociale și politice ale țării noastre. Potrivit criticilor din seria „Sleeping“ este o creație artistică a confruntării dintre cele două sisteme, în cazul în care personajele principale se încadrează în dragoste, ura, devin trădători. Această serie este atât un thriller spion, cât și o dramă și un triunghi de dragoste clasic.

Caracterele principale ale seriei

Două personaje principale ale seriei - ofițerul Serviciului Federal de Securitate Andrei Rodionov (Igor Petrenko) și jurnalistul Ivan Zhuravlev (Dmitri Ulyanov). Au fost prieteni în trecut, apoi căile lor s-au despărțit. Rodionov a primit rangul de colonel al FSB, Zhuravlev este un jurnalist foarte respectat. Unul este un oficial de stat al părerilor conservatoare, celălalt este un liberal absolut. În multe privințe, nu găsesc un acord, dezbat în mod constant despre ce ar trebui să se întâmple cu Rusia, pe ce cale ar trebui să meargă înainte. Filmul de televiziune arată munca mass-media, comunitate jurnalistică, bloggeri, activiști pentru drepturile omului și oameni care luptă împotriva corupției, precum și implicarea în alte activități publice. Descriind activitățile de servicii speciale, scenaristul a încercat să scape din șabloane. Seria arată războiul dintre două servicii de informații profesionale, fiecare dintre ele luptând pentru interesele statului său. Acesta este un joc real de șah, în care adversarii se joacă pe picior de egalitate. Scenariul filmului "Sleeping" prezintă activitățile serviciilor speciale, bazându-se pe dezvăluirile foștilor ofițeri.

dormit rusia comentarii

Scriitorul scriitorului Serghei Minaev

Scenariul filmului serial a fost creat de unul dintre cei mai de succes și mai populari autori ruși de la începutul celei de-a doua mii. Serghei Minaev a devenit faimos datorită primei sale lucrări "Duhless". Povestea unui om ireală „, a suferințelor morale reprezentantului obișnuit al societății de mare Moscova, pentru care prioritatea este întotdeauna valori de bani și materiale. Vânzările totale de circulație carte a depășit un milion de exemplare, a fost tradusă în mai multe limbi. Potrivit complot al cărții a fost creat filmul cu Danila Kozlovski în rolul principal. Potrivit produsului „juninci“. Poem de dragoste false „de asemenea, sunt realizați un film, dar și alte lucrări Minaeva nu devin la fel de popular ca“ Duhless“. Serghei Minaev este de asemenea un prezentator de televiziune bine-cunoscut și de succes. În diferite perioade ale vieții sale a lucrat pe canalele TV NTV, "TV Center", precum și pe postul de radio "Mayak".

În 2011, a fost premiat cu nominalizarea "Cel mai bun lider al postului de radio conversație", iar din 2015 a condus ediția rusă Esquire. "Sleeping" - primul film de televiziune pentru care Sergei Minaev dezvoltă în mod special scenariul. Într-unul dintre interviurile sale, el recunoaște că întotdeauna a visat să tragă un thriller spion. Potrivit scenariului, povestea sa bazat pe o poveste povestită de personalul de securitate familiar.

serie de recenzii și critici de somn

Opinia lui Sergey Minaev

Potrivit lui Serghei Minaev, a fost filmat un thriller spion magnific. El este mândru de munca sa creativă. Desigur, a trebuit să schimb ceva care indică anumite persoane reale. Scenariul a fost consultat de către lucrătorii activi ai serviciilor speciale. Anumite fapte din film nu au căzut din cauza faptului că acestea sunt încă un secret de stat. Cu toate acestea, metodele de transfer de informații și modurile în care serviciile speciale utilizează în activitățile lor pentru a recruta pe cineva sunt arătate foarte fiabil. Critici Opinii despre show „Sleeping“, confirmă faptul că intriga filmului este destul de interesant și trivial.

Directorul serialului

Yuri Bykov - un regizor profesionist, care sa distins în diverse domenii ale cinematografiei. A absolvit secția Actorie a Institutului de Stat All-rus al Cinematografiei, după ce a jucat în mai multe teatre din capitală, dar în curând a început să tragă propriul lor film. Yuri Bykov a primit o mulțime de premii cinematografice pentru munca sa. De exemplu, el a câștigat premiul pentru cel mai bun scenariu (Premiul „Nika“ și premiul Festivalului „Kinotavr“ pentru filmul „Fool“), precum și pentru cel mai bun actor in rol secundar (Premiul „Nika“ pentru controversatul film „major“). Dreptul de a difuza și a pus în scenă thrillerul său criminal "Major" a achiziționat cel mai mare portal de internet "Natflix". Faimosul regizor este scenarist, scenarist, autor de muzică, editor și interpret al rolului celui de-al doilea plan în acest film. audientelor TV Mass Yuri Bykov a devenit celebru după serialul de televiziune „Metoda“, cu Konstantin Khabensky în rolul principal - el a fost director al primei părți a thriller de serie. Seria "Sleeping" (după critici) este o lucrare minunată a regizorului, în care talentul lui Yuri Bykov este cel mai clar manifestat. recenzii ale serialului TV 2017 rusia

Producătorul Fyodor Bondarchuk

Cele mai puternice și celebre nume din grupul de producție al seriei sunt Fedor Bondarchuk și Vyacheslav Murugov. Bondarchuk, care a debutat ca regizor de videoclipuri muzicale, a fost creatorul celor mai profitabile filme ale cinematografiei ruse, inclusiv „Stalingrad“, „Compania al IX-lea“, „nelocuita insula“. Printre proiectele în care a fost producător, se numără și: "Batalionul", "Zhara", "Bunul băiat". În plus, în trecut a colaborat deja cu Serghei Minaev - că Bondarciuk a fost producătorul de cele două părți ale filmului „Duhless“. Potrivit criticilor, seria "Sleeping" a devenit cunoscută și datorită muncii excelente a producătorilor. Desigur, producătorii nu sunt principalul motiv pentru succesul seriei, ci unul dintre ei.comentarii despre spectacolul de dormit 2017 g

Vyacheslav Murugov

Vyacheslav Murugov este directorul general al grupului media "STS Media" și postul de televiziune STS. Activitatea a început în KVN - Murugov BSU a fost fondatorul echipei, care, în 1999 și 2000 a devenit câștigătorul Premier League. După aceasta, a lucrat ca scenarist într-un număr mare de programe de televiziune, iar din 2000 a fost producătorul multor seriale. Până în prezent Murugov este producătorul de mai mult de 130 de proiecte de înaltă calitate de televiziune, printre care „bucătărie“, „tineret“, „anilor optzeci“, „închiderea școlii“, „Voronin“, „Londra spectacol. Știți pe al nostru. A câștigat premiul TEFI de douăsprezece ori. În opinia ziarelor rusești, serialul TV „adormiti“, în 2017 a devenit una dintre cele mai discutate si populare, a atras atenția multor actori din domeniul cinematografiei.

Igor Petrenko - interpretul rolului principal

Principalul rol în celebrul serial spion îl joacă Igor Petrenko. faimă tânăr actor a adus la roluri în „Star“ Nikolai Lebedev (pentru rolul Scout Travkina Petrenko a fost distins cu premiul „Nika“) și „driver pentru Vera“ mare Chuhraja. Recent, Igor Petrenko a jucat adesea în seriile de televiziune. El a jucat rolul lui Sherlock Holmes în filmul lui George Bavadze, picturi amatori colecta într-un detectiv scurt Dubrovsky „Tamara“, maior de poliție Victor Kratova în „pisica neagra“. Ultimul său rol în film este asistentul primarului Yaropolk Varyazhko în principalul film rusesc al anului 2016 "Viking". dormit spectacol 2017 comentarii discuții

Discuții și recenzii despre seria TV "Sleeping"

Potrivit criticilor, „adormiti“, seria de televiziune în 2017, pentru prima dată în Rusia democratică demonstrează segmente de public de televiziune interne pentru televiziune produs federal majore frumos împușcat de propagandă, care se referă în mod clar cu precizie și la toate accentul ideologică și morală. Toate încercările anterioare din televiziunea rusă de a înlătura un produs de film de înaltă calitate, care ar glorifica statul, este dificil de numit destul de satisfăcător. Cinematografia sovietică de înaltă artistică nu mai corespunde criteriilor de propagandă de înaltă calitate și cerințe contemporane ale spectatorilor. Și în fiecare zi, pentru toate posturile de televiziune interne difuzate într-un număr mare de filme și programe care să protejeze interesele de stat ale Americii și rusă arată personaje negative majore și propagandă criminali americani. În realitate, televiziunea internă pentru banii contribuabililor laudă rivalul moral și politic al Rusiei și al poporului rus. În același timp, populația americană nu investește un dolar în această propagandă. Are spioni cele mai profesionale și de informații din țările occidentale nu se poate face mult rău în Rusia decât mass-media rusă, mai ales - de televiziune. Această opinie este împărtășită de mulți experți. Potrivit comentarii, show-ul „adormiti“ (Rusia), arată în mod fiabil situația social-politică din țară.

recenzii ale criticilor de film despre spectacolul de dormit

Condamnarea seriei de către publicul liberal

În tabăra liberală după lansarea acestei serii a început o adevărată agitație. Reprezentanții publicului liberal au criticat și condamnat seria și directorul său, Yuri Bykov. Mulți liberali liberali au declarat că acest produs de film este o ordine de stat, apreciind metodele grele ale serviciilor speciale. Mai ales criticat aspru filmul Dmitry Bykov (critic literar, radio și prezentator de televiziune, jurnalist), afirmând că este propagandă pură și apel pentru suprimarea drepturilor și libertăților omului. Potrivit recenziilor, seria "Sleeping" (2017) condamnă coloana a cincea liberală.

Expertiză

Mulți experți au impresia că cele mai înalte grade ale guvernului rus au decis să se ocupe serios și sistematic de schimbarea conștiinței publice în stat spre conservatorism, statalitate și patriotism. Acest lucru, în special, este evidențiat de cele recente remanierea personalului în corpul guvernatorului. Experții sunt de părere că personalul "curățenie" va afecta în curând, de asemenea, oficialii de stat din Rusia, manageri de top. Numeroasele recenzii ale criticilor despre seria "Sleeping" (2017) confirmă acest lucru, precum și cuvintele politologilor.

Seria Sleeping 2017 recenzii de critici

Noua serie "Sleeping" spune deschis despre cum se desfășoară activitățile subversive ale serviciilor speciale străine pe teritoriul statului nostru, cum sunt planificate atacuri teroriste, pe măsură ce inteligența internă se luptă cu toate acestea. Seria "Sleeping" (2017), conform revizuirilor și discuțiilor criticilor, formează o idee patriotică a activităților serviciilor speciale rusești și a activităților guvernamentale în general.

"Ultimul om pe Pământ": actori de film"Ultimul om pe Pământ": actori de film
`Ghost Ship`: actori, povestiri, recenzii`Ghost Ship`: actori, povestiri, recenzii
Revizuirea filmului `Guest`: actori, roluri, complotRevizuirea filmului `Guest`: actori, roluri, complot