A treia parte a filmului `Jeepers Creepers`: recenzii și recenzii

film de groaza american „Jeepers Creepers“ este un exemplu frapant de groază fără complicații, cu un complot simplu și un buget limitat, a reușit să atragă atenția publicului și să aducă profituri mari pentru creatorii lor. Numele este preluat dintr-o compoziție veche de jazz care apare în imagine. Un fapt interesant este că producătorul executiv al primei părți din povestea teribilă despre creatura demonică care vânează oamenii a fost regizorul de cult din Hollywood, Francis Ford Coppola. Mai târziu au existat două continuare ale acestei imagini. Recenzile filmului "Jeepers Creepers" și continuările sale din partea criticilor de film au fost amestecate box office

a rămas stabilă.

preistorie

Premiera oroarei a avut loc în 2001. Directorul și autorul scenariului, Viktor Salve, nu a putut găsi pentru mult timp surse de finanțare pentru realizarea ideii sale. Companiile de film nu au crezut că un astfel de film de groază simplu ar putea avea succes comercial.

Pentru a-și asuma un risc serios, investind bani în crearea acestei imagini, a decis doar studioul American Zoetrope, al cărui fondator este Coppola. Intuiția nu a eșuat de regizorul legendar: box-ul filmului a fost un record. Feedback-ul pozitiv al publicului "Jeepers Creepers" a arătat că publicul este atras de atmosfera familiară a ororilor tradiționale, împușcate în conformitate cu toate legile genului.

La câțiva ani după premiera primului film, a apărut un sequel pe ecrane, creat de aceeași echipă de producători și regizori. În 2017, a fost filmată a treia parte a "Jeepers Creepers". Recenzile criticilor profesioniști ai continuărilor nu pot fi numite extatice, dar prin numărul de bilete vândute în teatre nu sunt inferioare primului film.

jeepers târâtoare comentarii

Caracterul principal al acestei povestiri este un monstru supranatural cu aripi care a existat in lume din timpuri imemoriale. La fiecare 23 de ani se trezește din somn pentru a începe să vâneze oameni. Mancarea anumitor organe umane face ca monstrul să fie invulnerabil și incredibil de puternic. Înfățișarea lui hideous, el încearcă să se ascundă sub mantie și pălărie. Mulți autori de recenzii ale "Jeepers Creepers" notează că baza complotului nu este nouă și este în mod clar împrumutat din lucrările maestrului meritat al ororilor Stephen King.

Începutul istoriei

În primul film, doi studenți, un frate și o soră, au intrat în lupta inegală împotriva monstruului, pe drum spre casă într-o țară rurală îndepărtată. Ei devin victime ale curiozității lor, hotărând să afle ce face o persoană ciudată lângă o biserică veche abandonată. Luând atenția, fratele și sora se transformă în pradă, pe care monstrul începe să-l urmeze în mod constant.

dzhipers creepers recenzii ale filmului

sechelele

În cel de-al doilea film, o creatură demonică atacă familia unui fermier și îl răpește pe cel mai mic fiu al său. Apoi, monstrul ascunde pe un drum pustiu echipa de baschet a școlii și dezactivează transportul autobuzului. Înaripat Beast zboară peste zone nelocuite, de vânătoare pentru divergent tineri sportivi, în timp ce un fermier înarmat cu harpon automată, încercarea de a urmări în jos și să-l omoare.

Partea a treia este o intercalare (povestește despre evenimentele care au avut loc între primul și al doilea film). În această serie, cu răul absolut lupta poliția și oamenii care au fost martori la starea de veghe demonul însetat de sânge anterior. Prin numărul cadavrelor și membrelor tăiate, cel de-al treilea film nu rămâne în urma primului și a celui de-al doilea.

jeppers lreepers 3 comentarii despre film

filmare

Începutul lucrărilor din ultima parte a fost amânat timp de 14 ani. Motivul a fost că studiourile se îndoiau de posibilitatea repetării succesului. model de finanțare a fost de acord să preia compania Myriad Pictures, cu toate acestea, un nou obstacol: începerea planificată a filma în Canada nu a avut loc din cauza scandalului cu un director trecut criminal Victor Salva. Pentru a încânta fanii acestui horror, producătorii nu și-au pierdut hotărârea de a pune capăt problemei și au mutat munca pe film în Louisiana. În aprilie 2017, Victor Salva a terminat filmarea "Jeepers Creepers". Comentariile regizorului și ale actorilor despre procesul de creare a imaginii au fost foarte pozitive. Ei au promis că fanii filmului vor vedea un spectacol spectaculos.

jipper creepers 3 comentarii și evaluări

Premiere de

Începutul închirierii celei de-a treia părți a celebrului franciză a fost organizat într-un mod destul de neobișnuit. Cinematografele au anunțat oficial că fotografia va fi afișată pe 26 septembrie doar pentru o zi. Ca un bonus, publicului i s-au arătat scene care nu au fost incluse în versiunea finală a filmului și un interviu cu actorul Jonathan Breck, care a jucat rolul de monstru în toate cele trei părți. Un alt spectacol de o zi a picturii a avut loc pe 4 octombrie.

filme șoferi creepers 3 recenzii de critici

Cea de-a treia parte a groazei a făcut o impresie mixtă asupra cinematografilor. Majoritatea criticilor cred că este mai bună decât cea de-a doua, dar inferioară calității față de prima. Autorii recenziilor filmului "Jeepers Creepers 3" sunt de acord că creatorii imaginii au încercat sincer să justifice așteptările fanilor. Unii critici au crezut că regizorul și actorii nu au putut reproduce atmosfera de teamă care a predominat în prima parte. Datorita inchirierii limitate, filmul a fost privit de un mic numar de spectatori, ceea ce face dificila obtinerea unui rating obiectiv "Jeepers Creepers 3" si comentarii despre el. Fanii de multă vreme din această groază sunt, în general, mulțumiți și speră că partea a treia nu va fi ultima.

Filmul ororilor "Dincolo de ușă": recenzii ale criticilor și spectatorilorFilmul ororilor "Dincolo de ușă": recenzii ale criticilor și spectatorilor
Horror este o lume de groazăHorror este o lume de groază
Continuarea este o continuare a complotuluiContinuarea este o continuare a complotului