Recenzii ale filmului "Sleeping". Avantajele și dezavantajele seriei interne

Filmul intern rare (în special seria) primește un răspuns public atât de mare, așa cum a fost marcat de proiectul TV "Primul canal" în 2017. Filmul "Sleeping" (2017) este un produs al producției în comun a Ministerului Culturii al Federației Ruse, care a apărut în persoana producătorului F. Bondarchuk, regizorul J. Bykov și scenaristul S. Minaev.

Creatorii și ideea principală

Criticii agresivi au caracterizat seria ca pe o gândire incompletă și au jucat în mod incoerent o epicitate multiserită patriotică cu privire la expunerea unei organizații de spionaj străine înclinate să submineze stabilitatea Rusiei din interior. Prin urmare, feedbackul lor despre filmul "Sleeping" nu este cel mai bun. Meritul incontestabil al proiectului este participarea la crearea acestuia de o uimitoare regizorul Yuri Bykov, autorul celui de-al Doilea și Celui Mai Mare. La televizor, regizorul însuși sa dovedit a fi foarte bine, după ce a eliminat "Metoda" sumbră.

recenzii de somn despre spectacol

Gen seria a declarat ca „detectiv de spionaj.“ Scenarist și scriitor Serghei Minaev a susținut că, înainte de lucrarea a fost inspirată de punctul de vedere al cultului filmului serial sovietic „TASS este autorizat să declare“ și proiectul american „Patria“. Potrivit recenziilor filmului „adormiti“, prin firul său roșu narativ alunecă tema de confruntare CIA și FSB, iar personajul principal - colonelul Rodionov (actorul Igor Petrenko) cu ușurință închis pentru centura lui James Bond, cu eleganță și masculinitatea sa.

Principala intriga și implementarea ei

Principala idee de spionaj a seriei este că guvernele Chinei și Rusiei urmează să încheie un acord privind furnizarea de gaze naturale. Acordul următor este păstrat secret, astfel încât dușmanii nu pot împiedica un acord reciproc avantajos între cele două țări. Tranzacția este supravegheată de FSB. Ca răspuns, CIA, pentru a afla detaliile tratatului, decide să folosească agenții săi - "dormit", care au fost introduși de mult în diferite departamente rusești. În plus față de intriga principală a complotului, complotul conține fantezii despre atacul terorist pregătit de islamiști, despre confruntarea dintre agențiile de aplicare a legii și războaiele oligarhilor. Cu un astfel de început semnificativ, autorii recunosc o supraveghere inexplicabilă, la care toți comentatorii menționează în recenziile filmului "Sleepers". Seria TV are cu disperare lipsa forței reale, a energiei și a adrenalinei. Nici scena cheie a căutării unui "vârcolac în uniformă" nu este impresionantă.

În general, absența celor de mai sus ar putea fi iertată dacă cel puțin un caracter al benzii era cu adevărat colorat și carismatic, captivând atenția spectatorilor. Actorii și rolul de "dormit", cu excepția lui Igor Petrenko, reîncarnat ca colonel al FSB, se potrivesc unul cu celălalt pe tipuri, nu destul de armonios. De exemplu, Ivan Zhuravlev, presupus jurnalist al ziarului "Zerkalo" și, de fapt, un rezident al CIA "Ethan", a interpretat Dmitri Ulyanov. Executorul în imaginea agentului special al serviciilor americane de informații nu pare foarte convingător. A apărut imaginea iubitului Andrei Rodionov pe ecran Natalia Rogozhkina. În unele episoade emoționale, cântăreața revine cu disperare. Doamna Ivan, prezentatoarea de televiziune Oksana Troitskaya, a jucat Paulina Andreeva, iar Fyodor Bondarchuk apare în cadru ca un actual viceprimar.

actori și roluri de dormit

Actorii nu se disting printr-o elaborare serioasă și o încarnare profundă. Cadrul este umplut cu caractere șablon, împrumutat de la feuilletoni, caricaturi și parodii.

Nu este cea mai gravă opțiune

Între timp, în funcție de recenzii ale filmului, „dormit“ evaluare de merit din poziții diferite, deoarece proiectul nu este doar clișee patriotice și sloganuri, a implicat o distributie impresionanta, a folosit un buget decent și de bază tehnică.

film de dormit 2017

În modernitatea noastră confuză, totul poate fi justificat de tot ceea ce își găsește întruchiparea pe ecrane de televiziune: un talk-show despre sexul minorilor, programe pseudo-științifice care interpretează teoria terenurilor plate. Profitul financiar și ratingurile au înlocuit mult simțul proporției și gustului. În această paradigmă tristă, creatura lui Yu Bykov nu este cel mai rău produs.

Actor și regizor Bykov Yuri: biografie și calea creatoareActor și regizor Bykov Yuri: biografie și calea creatoare
Filmul "Drumul departe": actori și roluriFilmul "Drumul departe": actori și roluri
Biografie: Serghei Bondarchuk - legenda filmului rusescBiografie: Serghei Bondarchuk - legenda filmului rusesc