Fantastic thriller `Eroare de timp`. Recenzii și evaluări ale filmului

Fanteziile autorului pe tema managementului timpului, abilitatea de a anticipa viitorul și de a călători prin vârste în orice direcție de artă - foarte mult. Atât în ​​cinematografie cât și în literatură există idei diverse, interesante, foarte atrăgătoare, dintre care unul a fost pus în baza thriller-ului fantastic "Eroarea timpului". Recenzile despre activitatea de debut a regizorului și coautor al scenariului Bradley King au fost ambigue. Rating-ul filmului după versiunea IMDb a fost de 6.50.eroare de timp

Despre joc cu timpul

Filmul filmului "Eroarea timpului" analizează adesea publicul comparativ cu unul dintre episoadele din "Zona Twilight", intitulat "Camera cea mai inutilă". În același timp, recenzenții recunosc că scenariștii proiectului au reușit să surprindă spectatorul, deoarece modul în care au inventat pentru a comunica viitorul și prezentul este departe de a fi banal.

Personajele principale Finn, Kelly și Jasper descoperă un aparat care elimină ceea ce vizează, dar imaginile nu arată în prezent, ci viitorul apropiat - mâine. Tinerii înțeleg imediat cum puteți utiliza dispozitivul pentru câștig personal. Ele zilnic prin aceste fotografii transferă de la ultima zi rezultatele concursului și fac pariuri câștigătoare la casele de pariuri.erori de timp ale filmului

Nu fără probleme

Practic toți criticii de film, analizând thriller-ul "The Error of Time", recenzii despre film, legate de ideea care stă la baza narațiunii, au rămas pozitive. Ceea ce nu este surprinzător, pentru că este cu siguranță interesant. Este atât de fascinant să flirtezi cu timpul pentru o lungă perioadă de timp nu a lucrat cu producătorii de film moderne. Dar, în opinia majorității producătorilor de film, problema imaginii constă în faptul că o idee nu va merge prea departe. Filmul are nevoie de personaje, pericole, conflicte și dezvoltarea ulterioară a relațiilor dintre personajele principale. Și în filmul "Eroare de timp" recenzii subliniază lipsa de toate cele de mai sus. Deși categoric nu este necesar să spunem că directorul nu încearcă să facă nimic. Intriga narativ a introdus condiții suplimentare, de exemplu, regula că imaginea să fie sigur de a „repeta“ de dragul timpului, și mașinațiunile huligani care doresc să atribuie o realizare de pionierat al omului de știință.verificarea timpului de eroare a spectatorilor

Autoritățile lui

Poate că recenzia și evaluarea filmului "Eroare de timp" a criticilor de film sunt mediocre, deoarece toate ramurile sunt destul de neclare. În general, ele conduc la o finală previzibilă, împingând personajele-cheie spre dezacorduri și dispute, transformându-se în certuri. În acest caz, liniile auxiliare sunt uneori enervante, deoarece ele nu sunt integrale, logic legate, prin urmare, ele provoacă apariția de înclinare parcelă. Rezultatul unei astfel de maniere haotice a narațiunii este o culminare indiscutabilă și indistinctă, pe care cliffhanger-ul nu o poate atenua. Deci, sa dovedit a fi chiar mai controversată printre creatori decât toată acțiunea anterioară. Apropo, thrillerul are două traduceri ale numelui - "Fotografiile timpului" și "Ora de eroare". Recenzile filmului în majoritatea punctelor indică o altă libertate în traducerea distribuitorilor interni.erorile de timp ale spectatorilor și evaluările

Avantajele imaginii

În același timp, mulți experți, revizuind thriller-ul "The Error of Time", recenziile rămân extrem de pozitive. Avantajele proiectului, au efectuat scara modestă a ceea ce se întâmplă și lipsa de efecte speciale uimitoare, care sunt inerente în aproape toate imaginile legate într-un fel sau altul cu timpul de colaps. Potrivit opiniei lor autoritare, spațiul limitat, închis și senzațional creează un sentiment de disperare opresivă, fac evenimentul realist fără a neglija spațiul personal al personajelor. Și aceasta este o garanție serioasă de bună calitate într-o serie de greșeli și greșeli ale regizorului-debutant.

Cu toate acestea, o soartă similară așteaptă orice film de ficțiune - fanii și cunoscători ai genului analizează cu atenție fiecare proiect nou în bucăți, găsește un canoane discrepanțe, toate erorile și inconsecvențe logice ale creatorilor narative.eroare de timp și evaluări

Actori și roluri

Probabil, „recenzii runtime error“ și evaluări de audiență este modestă, deoarece personajele nu provoacă simpatie, simpatia și încrederea privitorului. Ideea nu este că actorii efectuat rolurile lor eroi lent și neconvingătoare, și că acțiunea ilogic și absurd. În mod corect, merită menționat jocul lui Matthew Orsquo-Leary și Daniel Panabaker, care a reușit să se potrivească organic în structura narațiunii, reușind să-și îndeplinească cu succes toate comploturile și răsturnările. Un erou mai plat, George Finn, poate apărea. Actorul este prea exagerat, portretizând un tip rău acolo unde este necesar și nu este necesar.

Criticii remarcat faptul că, din păcate, în calitate de trio nu funcționează, nu a devenit o singură comandă, cu aceeasi stare emoțională. Cineastilor, apreciind abilitatea actorilor de pictură „eroare de timp“, a scris comentarii reținut, nu permite să se îndoiască la profesionalismul lor, schimbarea vina pe directorul care se presupune că nu a reușit să transmită viziunea sa de scene individuale la actori.

rezumând

"Eroarea timpului" ar trebui să fie recomandată pentru vizionarea fanilor științei fictive și fanilor extraordinar de thriller. Acesta este într-adevăr un film american, dar nu un film de la Hollywood, are un farmec deosebit. Privitorul ar trebui să vadă proiectul Bradley King - o trupa curios cu o complicatie intrigant, dar problemele deprimant în punctul culminant final și merită în mod clar o realizare meticuloasă pe marele ecran. Poate că în viitor, de la munca regelui va primi un minunat remake.

Actorii "Arme încărcate" au batjocorit Hollywood-ulActorii "Arme încărcate" au batjocorit Hollywood-ul
Stephen Hopkins: biografia regizoruluiStephen Hopkins: biografia regizorului
Artă contemporană de cinema. Ce este un thriller?Artă contemporană de cinema. Ce este un thriller?