Filmul "Sending": recenzii ale filmului (2009). Filmul "Premisa" (2012 (2013)): recenzii

Filmul "Premisa" (recenzii critice confirmă acest lucru) - un thriller stilat despre vise și moralitate. Regizat de Richard Kelly, o adaptare de film a opusului "Buton, buton"

Richard Matheson, a filmat un film de modă veche și extrem de elegant, care este foarte neobișnuit și ciudat să privești un contemporan. Numele original al proiectului de film este "The Box".filmul trimite recenzii

Cutia lui Pandora

Filmul "Trimiterea" examinează publicul primit mixt, nu a reușit la box office din SUA. Nu a salvat situația și nici prezența în principalul rol feminin Cameron Diaz, nici experiența scenaristului "Domino" (2005) și regizorul "Donnie Darko" (2001).

Filmul este stabilit în 1976. Personajele principale - cuplul Arthur (James Marsden) și Norma (Cameron Diaz) - se confruntă cu dificultăți financiare grave. Norma este tăiată la lucru, iar Arthur nu trece selecția astronauților. În acest moment, la ușa lor apare ciudat om, oferind o afacere și mai neobișnuită.

termenii săi sunt destul de simplu: în caseta furnizată are un buton care dacă este apăsat - va muri un străin, iar perechea va primi un milion de dolari. Acesta este complotul imaginii "Efectuarea". Opinii ale filmului demonstrează că acest tip de prolog este o anticipare răsunător a evenimentelor ulterioare, descurajarea și Crazy.trimiterea de recenzii ale filmului

Nu rezistă ispitei

Un cuplu căsătorit face alegerea lor, fac clic pe buton și primește un milion. Dar mai departe după euforia tânărului îngrijorat serios de soarta lor viitoare, trecând pe următoarea grevă. Acum soarta lor este în mâinile de tip foarte ciudat d-lui Steward (Frank Langella), care continuă să joace, nu va schimba regulile. Acesta este scenariul proiectului lui Richard Kelly "Making". Recenziile filmului spun că, de fapt, el este un remake al unuia dintre episoadele din "Zona Twilight".

Fără a dezvălui secretele intrigi și complot, merită remarcată interlucrarea ingenioasă a liniilor complot ale teoriilor de conspirație. Regizorul a încercat să satureze complotul cu o cantitate echitabilă de jetoane de marcă, dintre care majoritatea par a fi cel puțin ciudat. "Pachet" - filmul 2009 (mărturia confirmării), inserții saturate iraționale. Nu toți cei care urmăresc sunt conștienți de evenimentele care au loc în a doua parte a tabloului.trimiterea filmelor din 2009

Drama finală

Filmul "Premisa" (2009) a fost contradictoriu în mare parte pentru că dezvoltarea ulterioară a liniei de poveste confundă pur și simplu privitorul. În eroi din viața reală care au dat clic pe butonul începe nebunia reală: nu există sângerare nicăieri de caractere zombie care urmăresc un băiat râs, ei se găsesc în paralel cu un laborator de top secret și nu mai în măsură să definească în mod clar ce fel de lume, și sunt măsurate.

Mai aproape de culminarea imaginii prezintă din nou motive realiste. Persoanele principale sunt informate că răscumpărarea este reală, dar prețul, ca de obicei, este prohibitiv ridicat și va trebui să fie plătit integral. O astfel de lecție de viață este filmul "Efectuarea". Recenzile criticilor de film au numit munca lui Kelly un thriller psihologic excelent cu moralitate letală și filosofie interesantă.

rezumat

Eforturile regizorului sunt vizibile de către regizorul neexperimentat, dar și lipsuri. Kelly, pe întreaga durată a filmului, este o intonație detașată, plină de semnificație, organizând planuri filigrane. Acompaniamentul muzical este crearea de rockeri Arcade Fire. O coloană sonoră minimalistă perturbatoare este unul dintre puținele succese necontestate pe care le are filmul "Efectuarea".

Recenzii specialiști, scrise într-un mod pozitiv, și sărbători monolitul scena remarcabilă, în a doua parte a imaginii se rupe în trei linii separate: lucruri Martian fantastic, „matesonovskaya“ poveste și elemente mistice. Din păcate, în funcție de cineaști de frunte, autorul a fost în măsură să finalizeze doar una, celelalte două au rămas neterminate.trimiterea unor recenzii de filme

"Parcelă" de la Jesse Johnson

Acțiunea lui Jesse Johnson "Efectuarea" (2012) a fost complet nefericită. Publicul a observat că, dacă doriți să determinați ce să așteptați de la film, trebuie să acordați atenție turnării actorilor și a unui grup de creatori. Deci, știind actorii care îndeplinesc rolul principal în proiectul de puțin cunoscut regizor și scenarist Derek Johnson Kolstada, odată ce devine clar că nu conotații morale profunde speciale si filosofare din film nu va fi. Adevărul este că Dolph Lundgren și Steve Austin nu au fost eliminați de mult timp în succese de afaceri de înaltă calitate. Actorii s-au concentrat pe categorii de proiecte B. «Trimiterea“ - un film care analizează banda identificată ca reprezentant al unei puternice, dar cu buget redus categoria B. creațiirecenzii de pachete

Narațiunea narativă a imaginii este indivizibilă de ramuri și pur și simplu. Protagonistul Tommy, poreclit germanul - un general profesionist: un gardian, un bouncer și un curier. În ceea ce privește încrederea șefului său, Tommy este obligat să livreze pachetul la una dintre autoritățile penale locale. Acordul este reciproc avantajos: germanii își vor plăti cu datoriile datoriile fratelui lor nefericit. Dar, după cum sa dovedit, există mulți solicitanți pentru această parcelă, dintre care ele sunt elemente criminale ale tuturor dungilor. Așa începe cursa moartă pentru dreptul de a deține pachetul prețuit - joc de supraviețuire. trimiterea recenziilor din 2009

Traditii banale

Astfel de poze ca "Efectuarea", recenzii ale criticilor de film merită zgomotoase. Ele sunt numite simple și simple. Scenariile sunt monolitice, fără prea multe trucuri și mai multe căi. Nu există nici o conotație morală, pe care regizorul încearcă să o transmită audienței prin acțiunile personajelor centrale. Dezvoltarea liniei de poveste este de înțeles și previzibilă: masa de împușcături, lupte spectaculoase, chasesuri, uneori lucruri ridicole de eroi și culminarea care a fost clară din primele minute ale calendarului. În plus față de cele de mai sus, insurgentul "Premisa" (2013), recenzii sunt doar confirmă acest lucru, are efecte speciale slabe, de lucru pe aparatul de filmare la nivel mediu și o coloană sonoră standard pentru filme de acțiune.trimite comentarii 2012

Actorii care au jucat rolul personajelor principale nu au depășit rolul obișnuit. Deosebit de pretențioși au fost criticii, având în vedere jocul lui Steve Austin (pseudonimul lui Icy Cob). Verdictul lor a fost categoric - potrivit experților, el poate fi numit un actor cu o întindere. Întregul film, el a fugit, a luptat cu o față de piatră fără emoție. Modificările slabe în mimica lui Austin au fost observate o singură dată în scenă, când actorul sa văzut cu un tors gol în spital. În principiu, ce vă puteți aștepta de la un fost luptător profesionist? Filmografia sa are aproximativ 20 de picturi, cele mai semnificative fiind: "Detective Nash Bridges", "The Expendables".

Artele martiale militanți stele lui 1980-1990 Dolph Lundgren a fost în măsură să se obișnuiască cu rolul, de a demonstra talentul artistic și să câștige critici mai permisive și entuziaști - fani. Pe fundalul partenerului său pe setul de Steve, el a privit într-o lumină favorabilă, dacă evaluezi talentul dramatic. Revenirea actorului în „The Expendables“, a atras atenția realizatorilor de film în persoana sa, inclusiv Jesse Johnson, Lundgren a invitat la un rol major în cadrul proiectului. Episoadele în care domina Dolph, au fost numite cele mai bune din imaginea "Efectuarea".

Actorul și călugărul britanic Darren Shahlavi, unul dintre vânătorii parcelei răutăcioase, a fost convingător. Luptele organizate cu participarea sa au fost extrem de realiste și spectaculoase, ceea ce nu este surprinzător, deoarece la vârsta de 7 ani, Darren a fost serios angajat în karate, judo și alte arte marțiale.

Filmul "Masacrul de la Chainsaw Texas: Începutul": actoriFilmul "Masacrul de la Chainsaw Texas: Începutul": actori
`Cloud 9`: actori și trăsături ale filmului`Cloud 9`: actori și trăsături ale filmului
Cameron Diaz: filmografia. Cele mai bune roluri sunt Cameron Diaz. Înălțime și greutate Cameron DiazCameron Diaz: filmografia. Cele mai bune roluri sunt Cameron Diaz. Înălțime și greutate Cameron Diaz
Filmul "Vanilla sky": actori și roluriFilmul "Vanilla sky": actori și roluri
Filmul "Gangs of New York". Actori și roluriFilmul "Gangs of New York". Actori și roluri
Maggie Gyllenhaal: 3 filme cu actrița, care trebuie văzuteMaggie Gyllenhaal: 3 filme cu actrița, care trebuie văzute