"Made in America": recenzii ale filmului de către spectatori și recenzii critice

La Hollywood, se crede că regizorul, care a invitat la rolul principal în filmul său o stea cu un nume mondial, deja câștigă, deoarece este probabil ca un astfel de proiect să fie văzut de mulți. Nu o dată în practică, această idee a fost confirmată, dar merită menționat faptul că ea a avut eșecuri franc. Astăzi, am dori să vorbim despre recenziile despre filmul "Made in America", care a fost lansat pe ecrane mari nu cu mult timp în urmă, în 2017. Dar vom discuta aceste răspunsuri din diferite părți: de la audiență și din punctul de vedere al criticilor. Să observăm că în thrillerul criminal biografic al regizorului Dag Lyman au luat parte, probabil, cel mai celebru actor al timpului nostru - Tom Cruise. Dacă Lyman a pariat pe o poveste interesantă sau sa asigurat pe seama unui actor talentat, este o întrebare foarte interesantă, la care vom încerca să găsim un răspuns.

Fabricat în America

Recenzile filmului "Made in America" ​​sunt extrem de interesante, dar în același timp incredibil de contradictorii. Imaginea a provocat ovații numeroase, dar nu fără o zbura în unguent. Locul central al acestei opere de artă este ocupat de viața și soarta pilotului, recrutat de CIA, și mai târziu sa angajat pe o cale întunecată de contrabandiști. Filmul este autobiografia pilotului din Statele Unite ale Americii, Barry Sila, care în anii săi a reușit să facă o carieră amețitoare și să devină unul dintre cei mai bogați oameni din Lumea Nouă. Viața luxoasă, mașinile de colecție, nenumărați fani - toate acestea au înconjurat un tânăr cu succes. Dorința pentru criminal și interzis a jucat cu el o glumă crudă, ecourile lui îl bântuie pe tot complotul. Apropo, Lyman a planificat inițial să numească pictura "Mena", dar în ultima clipă sa răzgândit și sa oprit pe versiunea "Made in America". Și încă interesant este că colaborarea pentru regizor cu Tom Cruise nu este nouă. Ele sunt unite prin proiectul "Fața viitorului", în care ambii talente din prezent au arătat că pot lucra într-un duet într-un mod cu adevărat profesional.

recenzii despre film

Opinia publicului

Câți oameni, atât de multe opinii. Și această expresie, care a devenit un proverb, este destul de corectă. Cu toate acestea, există întotdeauna două tabere. Primii susțin, iar al doilea reproșează în orice. Dacă vorbim despre recenziile publicului despre filmul "Made in America", atunci în majoritatea covârșitoare toate răspunsurile sunt adiacente primei tabere: oamenii susțin creatorii filmului.

În primul rând, el surprinde natura autobiografică a filmului. Pentru evenimentele actuale, are o relație directă. Lucrarea regizorului este gândită, scenaristii au încercat, de asemenea, să se laude. Spectatorii sunt atrași de armonie cu care o scenă este interconectată cu cealaltă. "Made in America", despre care discutăm despre recenzii, păstrează ecranele, fără a permite spectatorului să se distragă. Mai ales ca intr-un film serios exista un loc pentru glume. Și nu doar glumele de pe bulevard, ci un umor subtil, ironic, împletit în mod comprehensiv în tot complotul.

Tom Cruise

Dar totul are un dezavantaj. Deci, recenzii despre filmul "Made in America" ​​au uneori un fundal colorat negativ. Unii spectatori dau vina pe director că personajele sunt prost gândite. Alții se plâng că, în realitate, acest lucru nu ar putea fi, pentru a deveni un milionar aproape de la zero - aceasta este din domeniul fanteziei.

Ce cred criticii?

Este momentul să luați în considerare opinia profesioniștilor în detaliu. Deci, dacă vă întoarceți la site-ul Rotten Tomatoes, puteți vedea că 87% din recenzii au o culoare pozitivă. Majoritatea criticilor i-au plăcut că filmul se potrivea cu un asemenea epitet ca "relevanță". Aici se înțelege că fiecare pas al eroilor, orice glumă sau o remarcă ascuțită este gândită. Ei vin, așa cum se spune, în subiect. Recenzii despre filmul "Made in America" ​​în număr mare răspândit pe Internet, deși din momentul premierii sale a durat foarte puțin timp. Cel mai important lucru, ce altceva am vrut să spun este că filmul este un pamflet colorat politic. Puțini spectatori ar putea vedea această parte a proiectului, însă majoritatea criticilor au observat acest lucru.

Recenzii ale filmului

Pe site-ul popular Metacritic, rating-ul filmului este mult mai mic decât la toate celelalte. Este nevoie doar de poziția a 65-a din 100 disponibile. Criticii reproșează filmul într-un complot banal. Desigur, creatorii au vrut să maximizeze imaginea la autobiografia lui Barry Sil, dar au primit reproșuri. În general, "Made in America" ​​(2017), revizuirile cărora, după cum se poate vedea, sunt foarte controversate, în locurile naive, dar în general bune.

Rezumă

Nu credeți că opinia oricărui spectator sau critic, chiar profesionist, este ultima instanță. Este important să urmăriți filmul, să vă creați opinia proprie, deoarece este întotdeauna interesant să îl comparați cu gândurile criticilor care oferă argumente valabile.

Thrillerul de la Hollywood `Rasplata`: recenzii ale spectatorilor și criticilor de…Thrillerul de la Hollywood `Rasplata`: recenzii ale spectatorilor și criticilor de…
"Păstrați ritmul": actori și trăsături"Păstrați ritmul": actori și trăsături
Misiunea imposibilă 3: actori de la vârfurile de la HollywoodMisiunea imposibilă 3: actori de la vârfurile de la Hollywood