"Secretul celor 7 Surori": recenzii ale filmului

Noul film regizat de Tommy Wirkola, lansat în chirie, în vara anului 2017, și-a dovedit thriller puternic care conține un concept intrigant și performanța reală actor Noomi Rapace. Filmul "Surorile din 7 surori" regizoarele sunt poziționate ca un proiect care nu este lipsit de defecte, dar rămâne în suspans în timp ce privesc de la început până la sfârșit. Thriller-ul a primit în adaptarea internă numele "Secret of the 7 Sisters" și ratingul în conformitate cu versiunea IMDb - 6.90.7 surori recenzii

Istoria creației

Majoritatea comentatorilor, analizând filmul "Misterul celor șapte surori", în recenziile filmului indică faptul că scenariul său original a fost scris de Max Botkin în 2010. Cu toate acestea, el a căzut în infamul "listă neagră". Este demn de remarcat faptul că, în versiunea originală a povestirii, în jurul celor șapte frați gemeni au evoluat. Aproape dramatic pentru a schimba povestea, Max a reușit într-un tandem creativ cu Kerry Williamson, cu mâna ei ușoară în centrul povestirii erau fetele. De asemenea, „7 surori“ Opinii ale filmului indică faptul că, la începutul procesului de producție de scaunul de regizor trebuia să ia Morten Tildum, dar directorul a optat pentru un alt proiect - „imitație de joc“ (2014).

Ca rezultat, proiectul a fost regizat de Tommy Virkola, care a creat anterior "Operațiunea bdquo-Dead Snow "și" vânătorii de vrăjitoare ". Potrivit vizionarului, atunci când a creat atmosfera unei metropole viitoare, el a fost inspirat de filmele "Copilul omului", "Time Loop" și "Runner on the Blade". Procesul de filmare al thrillerului a trecut timp de 94 de zile în România, primele două luni au fost cheltuite pentru a fixa jocul lui Numi Rapas și dubla ei. Unul dintre meritele filmului "Secretul celor șapte surori" analizează participarea filmului la filmările lui Willem Defoe și Glenn Close.mister 7 surori comentarii

Scurtă descriere a liniei de poveste

Potrivit verdictului citit într-o trecere în revistă a „Mystery 7 surori“ urmași relevanță pentru criticii de film Virkola ținând cont de tendințele recente ale timpului nostru nu poate fi overemphasized. Vreau să discut poza după vizionare, acest proiect merită cu siguranță atenție. În ciuda bugetului modest pentru acest tip de tablouri, un fantastic thriller de acțiune va surprinde și va interesa spectatorul, menținând tot timpul în suspans.

Acțiunea benzii se desfășoară în viitor, unde guvernul mondial introduce o lege greu care permite cuplurilor să aibă doar un copil din cauza suprapopulării catastrofale a planetei. În urma scrisorii din lege, medicii iau imediat măsuri radicale atunci când o a doua sarcină este detectată la pacienți. În această perioadă dificilă, o pereche dă naștere la șapte gemeni dintr-o dată. Părinții, hotărând să-și salveze viețile, merg la un truc inteligent - ei numesc fetele în cinstea zilelor săptămânii, stabilind astfel ordinea apariției lor. De ani de zile această schemă funcționează, până când brusc luni nu se pierde. Programul obișnuit se prăbușește, dând naștere la confuzie și conduce la consecințe imprevizibile.mister 7 surori recenzii ale filmului

Știință fictivă inteligentă

Lansat de serviciul Netflix thriller "7 surori" recenzii de experți de film nu se pune la un nivel cu lucrări Isaac Asimov, frații Strugatsky sau Robert Sheckley. Dar ei subliniază că problemele iluminate în imagine vor apărea în mod inevitabil în viitorul apropiat pentru noua generație. Deoarece ar trebui să fie inteligent, această fantezie a filmului, filmul nu conține răspunsuri la întrebările globale, în final spectatorul se va îndoi, chiar și în alegerea morală evidentă la prima vedere.

film 7 surori comentarii

Nu fără defecte

Dacă lăsați fundalul filosofic și vedeți imaginea ca un thriller și un film de acțiune, atunci din acest punct de vedere trebuie să țineți cont de faptul că directorul nu a primit un buget impresionant. Prin urmare, nu este de așteptat sfera "Începutului" lui Nolan sau "Opinia specială" a lui Spielberg. Recenzile despre "Misterul celor șapte surori" arată în mod corect că filmul este mai aproape de fantezie bugetară, iar în unele episoade chiar și jenante se vede "televiziunea". Cu toate acestea, imaginea este vizibilă și, în general, se observă atmosfera unui viitor trist.

Imaginea are atât deficiențe de complot, cât și defecte stilistice, chiar păstrarea secretului existenței surorilor în lungime de 30 de ani este percepută cu mare presiune. Dar fiecare următor masacru al viitoarei eroine Numi Rapas este demonstrat de regizor cu absolut fără compromis și nemilos. În filmul „7 surori“ brawl - brutal și violent, tir - o naturaliste și sângeroase, scene de sex - în lumina zilei și foarte sincer.cinema 7 surori comentarii

Virtutea indiscutabilă a unui thriller

Cele mai interesante din filmul "7 Surori", recenzii ale profesioniștilor, au numit eforturile actriței, care au jucat rolul personajelor principale. Redarea lui Numi Rapas este imposibil de admirat. Actrita suedeză, strălucind în "Sherlock Holmes: Jocul Umbrelor" și "Prometheus" - o femeie de frumusețe neamenajată. Se joacă șapte roluri o dată, ea face acest lucru plauzibil și grațios, ceea ce în cinematograful modern este foarte rar. Nu este vorba de complexitatea fotografiei combinate, varietatea de costume și machiaj. Numi demonstrează ireproșabil un alt magazin de caracter, temperament și chiar forma fizică a heroinelor sale. Jocul ei este minunat și nu va permite observatorului să se plictisească nici măcar un minut în timp ce se uită foarte mult timp.cinema 7 surori comentarii

Datorită dezavantajului

Din motive de justiție, merită să subliniem faptul că imaginea recenziilor "7 surori" nu este doar laudativă. În ciuda valorii componentelor cele mai remarcabile ale succesului, mulți critici laudă proiectul din cauza finalizării sincer nereușite. De asemenea, majoritatea comentatorilor subliniază faptul că Willem Dafoe este prea puțin în film, iar Glenn Close este prea simplu. Memorabil după ce a vizionat doar câteva idei curioase ale autorului și activitatea cântărețului principal. Cu toate acestea, Netflix este deja în valoare de lauda pentru ceea ce au fost în stare să facă o ficțiune decentă, nu subiecte mussiruya supraexpuse paranormal și apocalipsa zombie. Lasă-l pe complotul principal al filmului să fie cu adevărat lame, filmul captează în mod unic scene puternice de acțiune, divertismente distractive, dramă, un nivel semnificativ de suspans și prezența umorului negru. Ca rezultat, dacă credeți că feedback-ul pozitiv, "7 surori" sa dovedit surprinzător de plăcut, are o componentă aproape pierdută de luptătorii moderni de la Hollywood. Dacă încercați să identificați acest element pierdut cu un termen, atunci acesta va fi "răcoarea".

"Night Sisters": actori și trăsături ale filmului"Night Sisters": actori și trăsături ale filmului
"De la leagăn până la mormânt". Actori, un rezumat al filmului"De la leagăn până la mormânt". Actori, un rezumat al filmului
Stephen Hopkins: biografia regizoruluiStephen Hopkins: biografia regizorului