Fantastic thriller `Continuum`. Recenzii, subiect, descriere

Film 2014 „Continuum“ Comentarii numit ușor thrillerul cu un dram de thriller imponderabilitate. Sub este posibil să se ponostalgirovat impresii de la vizionarea „The Butterfly Effect“ și face cunoștință cu un puternic, sunet, în cele din urmă istorie interesantă. Conectarea furnizarea și ideea de „Cronici“, debutant-director Dean Izraelayt, împreună cu scenariștii duo creativ Jason Pagani, Andrew Dyuchmanom, cu o mână ușoară a grupului de producători au încercat să transmită privitorului rezultatul acestei combinații, dar fără prea multă dramă.

recenzii pentru continuu

O abordare curioasă a ideii

Este demn de remarcat faptul că „Continuum“ - filmul în sine este original si bun. În constituția ideologică, parcelă și actor. Motivul pentru această curioasă abordare non-standard a ideii de mașină de timp, realizată cu ajutorul genului mokyumentari. Filmarea este presupusă de o cameră neprofesională de mână. Această metodă, în primul rând, respinge automat toate revendicările de la Matei J. operatorului. Lloyd și calitatea imaginii de difuzare în cadru, și în al doilea rând, saturează realism și transmite rebeliunea spiritul de tineret. Thrillerul „Continuum“ răspunsuri, uneori, a criticat faptul că creatorii au plătit foarte mare atenție viața și viața personajului central, înainte de a face tambur adolescent, încadrat inițial de un halou science fiction. Cu toate acestea, în ciuda atmosferei tinerețe maximalism filmul sa dovedit a fi destul de prietenos cu relațiile cauză-efect și logică.continuum recenzii ale filmului

Globii oculari poveste a filmului „Continuum“ Examinările în unanimitate, numit excesiv de strânse. Începutul imaginii introduce spectatorul la personajele principale. Ei sunt absolvenți de liceu - tânăr geniu David (Jonny Weston) și prietenii săi: Quinn (Sam Lerner), Jesse (Sofia Negru), Adam (Allen Evangelistana), și mai târziu adiacent la compania soră a protagonistului - o cutie Christie (Virginia Gardner). Într-o zi, trecând prin coșul de gunoi în atelierul tatălui său, tânărul inventator David descoperă piese și desene, care sa dovedit detaliile acestei mașină a timpului. Împreună, prietenii colectează și configurează dispozitivul, dar se pare că se mișcă numai în trecut și numai pentru o perioadă scurtă de timp - câteva zile. Totuși, acest lucru este suficient pentru tineri. Realizând sare în timp, reușesc să-și corecteze notele, să câștige o sumă considerabilă în loterie și să se bucure de viață în toate modurile imaginabile.film continuum

efecte

Dezvoltarea ulterioară a povestirii filmului "Continuum" revizuite revizuite sunt numite instructive și deja nefericite. David reușește să îmbunătățească mașina, iar tinerii sunt o companie prietenoasă în trecut pentru o perioadă mai lungă de timp pentru a se rupe la festivalul de rock. Și apoi faimosul "efect de fluture" deja cunoscut telespectatorului - permanent timp de călătorie poate duce la probleme serioase, o catastrofă, care nu este ușor de rezolvat. Ceea ce a încheiat povestea, privitorul învață căutând până la sfârșitul "Continuumului". Recenzile filmului sunt inutile pentru a citi, păstrează intriga și nu conțin spoilere.descrierea continuă a filmului

rezultat

Datorită faptului că filmul este bogat saturat cu metodele clasice ale cinematografiei americane, ceva serios, fundamental, la fel ca în „Interstellar“, nu ar trebui să fie de așteptat. Directorul Luck poate fi deja considerat că prezența în acțiunea filmului nu intră în conflict cu o componentă complot romantică, fără de care nici un film adolescent de la Hollywood nu este costul, indiferent de gen se poate aplica. Ca rezultat, proiectul de debut al lui Dean Israelit poate fi numit într-adevăr unul dintre cele mai fascinante filme fantastice pentru tineret din ultimul deceniu.

„Continuum“ (descrierea filmului confirmă acest lucru) a contribuit la dezvoltarea sub-gen de film de pseudo-documentar într-o nouă direcție. În ciuda faptului că logica narativă este, uneori, delicii audiență de obicei nejustificate și științifice sunt greu de înțeles, să nu mai vorbim de asocierea lor cu orice realizări științifice reale și de cercetare, filmul arata plin de viață, vesel, și, uneori, chiar patetic. Principalul lucru nu este să tratăm seriozitatea benzii, să căutăm logică, să observăm sferele de film și așa mai departe. Apoi, spectatorul se va bucura cu siguranță de vizionarea.

Stephen Hopkins: biografia regizoruluiStephen Hopkins: biografia regizorului
Cel mai interesant thriller esteCel mai interesant thriller este
O pungă sau o viață? Răspunsul este evident ...O pungă sau o viață? Răspunsul este evident ...