Drama Teatru (Astrahan): istorie, repertoriu, trupa, recenzii

Fiecare oraș are propriul teatru de teatru. Astrahanul nu face excepție. O astfel de instituție culturală a existat aici pentru mai mult de un secol. Primii săi actori și-au început cariera creativă cu un magazin obișnuit, unde au fost organizate spectacolele unei trupe amatori. Astăzi este un teatru profesionist - unul dintre cei mai buni din regiunea Astrakhan, potrivit spectatorilor.

Drama Teatru Astrakhan

Istoria teatrului

Teatrul Dramatic (Astrahan), a cărui fotografie este prezentată în acest articol, a fost fondată de locotenentul A. Gruzinov în 1810. Atunci trupa nu era permanentă. Înainte de orașe, au acționat numai actorii vizitați. Artiștii proprii au apărut în teatru puțin mai târziu. Spectacolele, așa cum am menționat deja, s-au dus la hambarul comerciantului Tokarev. O mică încăpere de utilitate a fost special renovată pentru astfel de scopuri. Cladirea de piatra, unde a fost posibil sa se arate spectacole in timpul iernii, a fost construita in 1887.

După revoluție, principalii publici erau marinarii, soldații și clasa muncitoare. Teatrul Dramatic, care poate fi mândru de Astrakhan, a fost forțat să-și schimbe repertoriul. Acum a inclus performanțe, în concordanță cu acel moment. Noi schimbări în viață, activitatea creativă a teatrului a fost făcută de război. Actorii au fost împărțiți în brigăzi și au început să joace în spitale în fața unităților militare rănite, pe construcția de structuri defensive. În prezent, principala lor sarcină era să ridice moralul apărătorilor Patriei. Cea mai mare parte a repertoriului a fost despre război.

Drama Teatru Astrakhan Fotografie

Anul 1986 a adus Teatrul de Teatru Ordinul Insignei de Onoare. La un an după acest eveniment, teatrul a fost închis pentru restaurare, care a durat șapte ani. În acest moment trupa a fost forțată să se plimbe de-a lungul celorlalte platforme ale oamenilor. Dar, in ciuda testelor, in aceasta perioada au avut loc mai multe premiere: "Copacii mor in picioare", "Nunta lui Balzaminov", "Tramvaiul". Cele mai strălucite spectacole ale secolului trecut au fost: "Duhul lui Alexandru Wolf", "Idiotul", "Moartea lui Tarelkin", "Nebunul", "Un portret de familie cu un excentric".

La începutul anului 2000, A. Tsodikov a devenit șeful teatrului. Datorită lui, producțiile au obținut har, originalitate și psihologie. Repertoriul include jocuri de comedie "în numerar". Astăzi, în programul dramei Astrakhan există spectacole pentru absolut orice gust. Aici, și clasice, și spectacole muzicale, și avangardă, și povești pentru copii. Foarte populare sunt spectacolele lui Nikolai Gogol, M. Yu, Lermontov, A. Ostrovsky, Kamoletti, Scribe și alții. În fiecare an, compania produce 7-8 premiere. Teatrul este condus de un talentat talentat regizor S. V. Tayushev.

repertoriu

Asigurați-vă că, dacă veniți în acest oraș, vizitați teatrul de teatru. Astrakhan promovează în orice mod această instituție, care oferă telespectatorilor următoarele producții:

1. - Trupele lui Khanum.
  2. "Publicul nu are voie să se uite."
  3. "Caz clinic".
  4. - Mătușa din Brazilia.
  5. - O poveste foarte simplă.
  6. - Regina Margo.
  7. O nuntă inteligentă.
  8. Inspectorul General.
  9. Nightingale Noapte.
  10. - Cina cu un nebun.

Dar acest lucru este departe de toate spectacolele pe care le puteți vedea aici. Repertoriul trupei este destul de bogat. Fiecare spectacol oferă audienței o experiență de neuitat. Acele pasiuni care se joacă pe scenă nu lasă pe nimeni indiferent. Și rochii frumoase și frumoase ale actorilor poartă audiența la vremuri îndepărtate.

teatru de teatru de teatru astrakhan

Trupa

Teatrul Dramatic (Astrahan) a adunat actori talentați pe scenă. Trupa este numeroasă:

• Alexander Belyaev.
  • Violetta Vlasenko.
  • Nelly Podkopaeva.
  • Anastasia Krasnoshchekova.
  • Vladimir Amosov.
  • Edward Zakharuk.
  • Vladimir Demin.
  • Elmira Dasaeva.
  • Ekaterina Sirotina.
  • Lyudmila Grigorieva.
  • Serghei Andreev și alții.

Toți sunt foarte talentați. Actorii reîncarnați cu măiestrie pe scenă în imaginile eroilor lor. Și nu mai disting: ei doar joacă sau trăiesc cu aceste emoții.

Publicul lasă comentarii pozitive despre teatru. Ei scriu că îi plac foarte mult spectacolele. Actorii își joacă perfect personajele, uita-te la munca lor este o plăcere. Un alt mare plus este că biletele ieftine sunt în mezanin. Teatrul Drama (Astrahan), potrivit spectatorilor, este unul dintre cele mai interesante din regiune. Aici repertoriul este perfect ales. Există clasice și piese moderne, copiii nu sunt privați de atenție. Teatrul este ideal pentru activități de agrement cu întreaga familie. Mulți locuitori ai orașului frecventează spectacole în mod regulat. Ei susțin că nu au fost niciodată dezamăgiți. Și în teatru este o cafenea foarte bună, unde se prepară cafea aromată și se prepară deserturi delicate.

Teatrul Dramatic din Rusia (Ufa): istorie, repertoriu, revizuiri ale spectacolelorTeatrul Dramatic din Rusia (Ufa): istorie, repertoriu, revizuiri ale spectacolelor
Teatrul de Drama (Bryansk): istoria teatrului, repertoriul, trupaTeatrul de Drama (Bryansk): istoria teatrului, repertoriul, trupa
Drama Theatre (Smolensk): repertoriu, recenzii, trupeDrama Theatre (Smolensk): repertoriu, recenzii, trupe