"Jurnalul memoriei": recenzii ale filmului, actorilor și rolurilor

În 2004, pe ecranele largi a apărut una dintre cele mai atingante melodrame ale zilelor noastre - "Jurnalul memoriei". Recenzile despre film în diverse forumuri de către spectatori sunt scrise, de regulă, favorabile. Mai ales acest film a atras atenția fanilor lucrării scriitorului american Nicholas Sparks, deoarece filmul sa bazat pe una dintre poveștile sale. Notebook-ul, și așa se suna numele filmului în original, a devenit cea de-a treia versiune a aceleiași lucrări a scriitorului. notebook-ul

Și, judecând după numeroasele recenzii, acest film este considerat cel mai bun. Dovada acestui lucru poate fi faptul că multe citate din filmul "Jurnalul de memorie" s-au îndrăgostit de public și au început să fie folosite ca expresii de croazieră. În ciuda faptului că au trecut mai mult de 10 ani de la premiera filmului, pot fi văzute pe Internet.

Descrierea filmului "Jurnal de memorie"

Această bandă poate fi atribuită în siguranță genului melodramei clasice. "Jurnalul de memorie" (recenzii despre film sunt, desigur, diferite, în funcție de opinia și preferințele personale ale publicului) începe cu o scenă foarte emoționantă. La începutul filmului, spectatorului i se arată o casă de îngrijire medicală, în care persoanele în vârstă, prin voința destinului, trăiesc în restul vieții lor cu soarta diferită. Una din secțiile acestei case minus - femeie frumoasă și elegantă, care tot timpul se află în mod misterios la fereastră. Nimic nu-i poate interesa și te rog, chiar refuză să meargă pe stradă. Singurul lucru care îi revine treptat interesului pentru viață este povestea unei povestiri de dragoste citite de un bărbat din același azil.

Povestea principală

Filmul „The Notebook“ (Rachel McAdams, care a avut rolul de lider feminin) vorbește despre băieți și fete dragoste, care este pe cale de a depăși multe dificultăți. Eroul principal al istoriei - un tânăr numit Noe, aparține clasei muncitoare de mijloc. Lucrează la o fabrică de cherestea, tatăl său nu are practic niciun fel de venit material și singurul lucru pe care îl poate face pentru fiul său este acela de a insufla în el o dragoste de literatură.

Familiaritatea personajelor principale

Într-o zi, după o altă zi de lucru, tânărul merge în parcul de distracții, unde observă o frumoasă fată pe nume Ellie. El face tot ce este posibil, pentru a-și atrage atenția și pentru al convinge să se întâlnească cu el. Este imediat evident că Ally minus este fiica părinților bogați. Arată elegantă, bine îmbrăcată, părul este așezat într-o coafură la modă. După o cunoaștere mai strânsă, devine clar că zilele ei sunt ocupate cu studii și diverse activități. În viitor, intenționează să meargă la facultate și toate deciziile pe care le ia în viața ei sunt dictate fetei de către familia ei.descrierea filmului jurnalul de memorie

Filmul "Jurnalul memoriei" (2004) arată cât de tineri sufletele sunt cu adevărat curate și lipsite de diverse prejudecăți sociale. Elli și Noah nu sunt deloc interesați de starea materială și statutul social al familiilor lor. După ce au petrecut împreună o vară de neuitat, se îndrăgostesc pentru totdeauna. Dar părinții fetei nu acceptă alegerea ei, argumentând că Noah nu este în stare să-i ofere o viață decentă. Noe devine o mărturie ocazională a unei conversații între iubita ei și părinții săi, după care tinerii se certă și părăsesc căile.

Separarea temporară

Apoi, complotul din Notebook (numele original al filmului) se dezvoltă în așa fel încât familia fetei să se mute. Realizând că iubitul nu mai este în jur, tânărul începe să-i scrie în fiecare zi pentru un an întreg. Dar toate aceste scrisori sunt primite de mama lui Ellie și, desigur, le ascunde de fiica ei.citate din memoria agendei filmului

Deci, fără a aștepta un răspuns de la iubitul său, Noe decide să meargă cu prietenul său la război (de această dată se desfășoară cel de-al doilea război mondial).

Se pare că viața fiecărui erou începe să se dezvolte în scenariul său. Ellie are un nou prieten, care de această dată este mulțumită de părinți și acceptă oferta sa de mână și de inimă. Noe după război începe să-și realizeze visul său vechi - restaurarea casei vechi.

Și voința de soartă tineri se întâlnesc din nou. Înainte de sentimentul, care, se dovedește, a fost reciproc de neuitat, ei sunt neputincioși. Faptul că a apărut o adevărată dragoste între tineri, este înțeleasă în cele din urmă de mama lui Ellie. Îi dă fiicei dreptul de a face propria alegere, iar Ellie își alege iubitul ei.

Rezultat neașteptat

"Jurnalul de memorie" (recenzii ale filmului sunt adesea lăudate pentru această întoarcere a parcelei) are un final foarte neașteptat. De-a lungul timpului, devine clar că un bătrân care citește notele cuiva dintr-un notebook către o femeie a unui vecin dintr-o casă de îngrijire medicală este Noe. Și femeia însăși, nu cine este diferit, ca Ellie.

Se pare că și după ce Ellie și Noe și-au reunit destinele și chiar au crescut trei copii în comun, roca malefică nu le-a lăsat în pace. După ce a ajuns la o anumită vârstă, Ellie se îmbolnăvește de o boală atît de îngrozitoare ca cea a lui Alzheimer. De-a lungul timpului, memoria începe să o piardă și ea uită pe toți cei dragi. Realizând că nu o poate ajuta, femeia încearcă să păstreze cumva povestea dragostei ei pentru Noe, o lungă viață. Ea însăși este autorul povestirii, care ia fost citită de Noe și așa i-a plăcut. Omul nu a putut să-și abandoneze iubita chiar și la bătrânețe și, în special, să rămână în mintea completă și sănătoasă, trăind cu ea într-o instituție specializată. În ciuda convingerilor copiilor, nu și-a putut părăsi iubitul și a rămas cu ea până în ultima clipă a vieții sale.

"Jurnalul de memorie": recenzii ale filmului

Ca și în cazul oricărui film, recenziile acestei lucrări sunt diferite, dar mai mult, ele sunt pozitive. Răspunsurile negative despre acest film, de regulă, sunt lăsate de cei care nu-i plac melodrama. Pentru ei, complotul pare prea dulce, plictisitor si prelungit.

jurnal de recenzii de memorie ale filmului

Dar, de fapt, tema iubirii adevărate este una dintre cele veșnice. Și povestea despre modul în care cei doi oameni iubitori depășesc orice obstacole, inclusiv o boală incurabilă, și, în ciuda tuturor lucrurilor, rămân împreună, puțini oameni pot rămâne indiferenți. Opinia pozitivă despre film este lăsată, de regulă, de oameni cu percepții subtile care cred în posibilitatea de iubire pentru viață, iar acest film pentru ei este un fel de dovadă. De asemenea, filmul "Jurnalul de memorie" (actorii ale căror roluri principale sunt selectate cu succes) sunt adesea lăudați pentru muzica de înaltă calitate și prezența peisajelor foarte frumoase. Și, bineînțeles, cântăreții laudă laudele individuale.

Cine a jucat rolul personajelor principale

"Jurnalul de memorie" (Rachel McAdams și Ryan Gosling în care au jucat rolurile principale) este cu adevărat mult lăudat pentru selecția foarte reușită a actorilor. agenți de memorie de jurnal marcat

Mulți oameni notează că Ally, interpretat de McAdams și Noah în spectacolul lui Gosling de pe ecran, a reușit să trăiască o viață întreagă. Acești actori nu au jucat doar sclipitor scene scenice. Ei au fost capabili să arate transformarea unei persoane, punctele de vedere și prioritățile sale în procesul de a deveni și de a crește. Acest lucru este în special capabil să Rachel McAdams, care a putut să demonstreze procesul de transformare de la Ellie frivol, răsfățat cu o atenție și o fată bogată pentru fată care lucrează ca asistentă medicală într-un spital militar în timpul războiului și a femeilor, pentru a face o alegere în cunoștință de cauză dificilă în favoarea bărbatul pe care îl iubea.Rachel McAdams Jurnalul de memorie

Ryan Gosling, de asemenea, a făcut față foarte bine cu întruchiparea imaginea unui pur onest, în gândurile lor, chiar dacă uneori tinerește irascibil, dar până la sfârșitul anului dedicat oamenilor sale preferate.

jurnal al memoriei 2004Mulțumită lui Ryan și Rachel, "Jurnalul Memorial" (2004), în 2005, a primit premiul anual MTV. Această pereche a fost atât de armonios privită pe ecran că actorii au câștigat nominalizarea "Cel mai bun sărut al anului".

Recunoașterea populară a filmului

Atunci când orice frază din film devine aripă și publicul începe să o folosească în viața de zi cu zi, ea oferă dreptul de a spune cu certitudine că filmul sa îndrăgostit de mulți. Desigur, în cazul „The Notebook“, în corectitudine, este de remarcat faptul că o mulțime de fraze care inițial nu a sunat în film, și au fost scrise în cartea lui Nicholas Sparks. Dar exact ceea ce au sunat din ecranul albastru, au adus unele expresii de popularitate în aproape întreaga lume.

Citatele din filmul "Jurnalul de memorie" au devenit atât de populare încât de mulți ani se găsesc pe Internet ca o semnătură a diferitelor meme și motivatori. Iată câteva dintre cele mai populare:

• "Când știința este neputincioasă - Dumnezeu apare."
  • "Pentru fiecare dragoste mare, ca regulă, există o poveste minunată."