"Hangman": recenzii ale filmului, evaluare

Noutatea filmului "The Hangman" din 2015 a primit multe recenzii pozitive și negative. Care sunt cauzele unor astfel de contradicții?

Descrierea parcelei

Filmul Paznic, recenzii despre care atât de contradictoriu, are un complot neobișnuit. La începutul filmului privitorul învață că, în 1993 într-un oraș mic în timpul punerea în scenă premiera de „călău“, piesa a fost o tragedie: accidental sa spânzurat unul dintre participanții la un cerc de teatru școală pe spânzurători false pentru toate pentru a vedea. După un accident, 20 de ani trec. Durerea incidentului a scăzut puțin și a fost uitată. Elevii din clasele superioare ale școlii locale decid să reinstaleze prezentarea eșuată.

Discuții despre clienți

În noua producție a jucat numit de succes echipa de fotbal Atacantul Reese, care a mers să participe la joc pentru cucerirea inimii iubitei sale Pfeiffer, pentru că ea este, de asemenea, implicată în prezentare. Toate acțiunile lui Rize ca actor sunt înregistrate de o cameră aparținând prietenului său inseparabil Ryan. El a fost cel care la convins pe omul care duce nu să facă de rușine pe scena pentru public, și du-te alt mod de a cuceri inima de prietena lui. Planul lui Ryan era să distrugă peisajul piesei, ca urmare a faptului că spectacolul ar fi anulat, iar Pfyver a fost forțat să caute mângâiere în îmbrățișarea lui Reese. Băieții au decis să acționeze noaptea, dar o forță necunoscută a blocat pe toată lumea și telefoanele au încetat să mai funcționeze, ceea ce a făcut imposibilă solicitarea de ajutor. Pentru tinerii blocați, cineva urmărește și persecută constant, forțându-i să recreeze scena finală de acum douăzeci de ani.

Mulți sfătuiesc să vizionați filmul "Hangman". Recenzile despre film se extind de la extrem de negativ la pasionat de entuziasm. Din acest motiv, ar trebui să privim imaginea pentru a ajunge la anumite concluzii.

Creatorii filmului

Eliberarea filmului „Spânzurătoarea“, recenzii pe care le au în vedere în prezent, angajat de studio Bloomhouse, familiar cinefililor pentru lucrări, cum ar fi „Astral“ și „Paranormal Activity“. Locul regizorului a fost alocat lui Travis Cliff și lui Chris Lofing, pentru care a fost premiul cinematografic. Directorii tineri au lucrat, de asemenea, la dezvoltarea scenariului. Ca rezultat, a fost realizat un film de groază mediocru pentru tineri, împușcat în genul "filmelor găsite", adică atunci când peripețiile din film pot fi văzute prin camera de caractere moarte sau lipsă. Principalii actori au fost tinerii actori Riz Mishler și Pfeiffer Brown. Apropo, directorii au decis să numească personajele numele actorilor.

gallows film recenzii

Joacă actori

Pentru majoritatea actorilor, participarea la crearea filmului "The Hangman" a fost un debut în industria cinematografică. Aproape toți s-au confruntat cu sarcina de a se juca singuri, dar, în anumite momente, este posibil să se facă o reducere a lipsei de experiență a actorilor. Într-o măsură mai mare, defectele nu au fost făcute de artiști, ci de duetul regizorului.

Ryan Schus sa arătat cel mai bun din toate. Personajul său avea un model de comportament demn și a fost implicat în filmarea evenimentelor din prima parte a filmului. Aproape similar cu marca a jucat un alt tip - Reese Mishler, dând impresia unui profesionist. Iubitul său din filmul Pfeiffer Brown a jucat sincer la un nivel slab. Jocul ei complet nefiresc a devenit cel mai slab link din distribuție. Cassidy Gifford a trebuit să joace o fată destul de isterică, care este puternic predispusă la panică. Plauzibilitatea participanților de reacție ale procesului de filmare, adăugând că acestea nu au știut inițial întregul scenariu.

gallows comentarii

Școala ca o scenă de groază

În plus, tema performanței costumului este introdusă în ea. Orice situație teatrală are o atmosferă misterioasă și încântătoare, care în lumina zilei nu pare a fi amenințătoare. Cu toate acestea, atunci când vine noaptea, imediat ce lumina se stinge și nimeni nu este în jur, sentimentul de frică își are propriul său caracter, penetrandu-se în gânduri. Serenitatea elevilor de liceu, care au scăpat de tot, se transformă într-un adevărat coșmar. Personajele negative ale filmului lipsesc, iar începătorii au jucat practic.

Genul "filmelor găsite" este în declin

Eliberarea filmului "Hangman" a demonstrat încă o dată faptul că ororile genului filmului "găsit" trec printr-o criză. După ce a apărut în 1999 filmul "Vrăjitoare de la Blair", a apărut popularitatea unor astfel de filme. Ca urmare, investițiile financiare minime au crescut de sute de ori. Dar, de-a lungul timpului, descoperirile vizuale ale genului "filmului găsit" au devenit obișnuite, iar poveștile au fost epuizate. Acum producătorii stoarcă cele mai recente sucuri din genul cel mai recent popular, care le-a oferit filmarilor filme precum "Reportaj" și "Fenomen paranormal". Aceasta explică eșecul Gallows, în care nu este nimic nou.