"Ultra-americanii": recenzii ale criticilor și publicului

Filmul cu titlul intrigant american Ultra, cu un adaptor intern mână lumina devine subtitrate „Ultra american“ este o continuare a filmului cu supereroi sub-gen nou format. În ea, ca și în multe altele, un tânăr ratat, câștigând brusc posibilități și puteri nelimitate, se prăbușește, toți reușind să treacă sub mâna fierbinte a dușmanilor.recenzii de film ultra-americani

În spiritul postmodernismului

Filmul „American Ultra“ recenzii ale filmului, publicate de critici profesionale, primirea amestecate. Cei mai mulți experți „mulțumesc ceruri“, că un astfel de proiect a apărut în epoca noastră - epoca postmodernismului, care, nu este teama de consecințe, puteți înregistra istoria fumătorilor iarbă cronică sniveller transforma în supereroi, și nu de numărare filme cum ar fi o idee americană Ultra îndrăzneț.

Cu toate acestea, după "Project X: Dorval", "Pineapple Express", "Bachelor" și alte filme okolonarkoticheskih, apoi șutează la box-office, experți lucrează Nima Nurizade nu surprins. După cum se menționează în comentarii despre filmul „Ultra american“, proiectul a intrat cu succes într-un sistem unitar de filme enumerate mai sus, dar la statutul de cult deschis nedotyagivaet. Filmul nu a avut unitatea de inexorabil, deci prefixul „ultra“ a fost doar în numele, deoarece principalele caracteristici nu pot fi utilizate.recenzii ultra-americane ale filmului

Transformarea comediei thrash în melodrama

Dar totul a început foarte bine. In filmul „American Ultra» Recenzii regizori bine ales, turnare aproape perfectă și de personaje pline de culoare: măsura ciudată pentru a dispersa indisciplinați părul nespălat erou Jesse Eisenberg, armonios iubitorii de marijuana Kristen Stewart buzele pentru totdeauna întredeschise, bandyugan amuzant John Leguizamo, agitată Tofer Grace și enigmaticul Bill Pullman.

Primele minute ale dezvoltării poveștii amintește ciocanul pluton - nu un singur pasaj din episod, instalarea dezinvolta, un dialog semnificativ, muzică frumoasă și camera de lucru spectaculoase - dar după creatorii ca substitut. Acest fapt în banda "ultra-americani" recenzii experții de film subliniază în unanimitate. După o imagine interesantă a legăturilor a fost să arunce în aer creierul privitorului, dar acțiunea începe să alunece, script-ul căderii de tensiune și regizorul nu are suficientă experiență pentru a sparge prin dialoguri ramificate și explicații vagi.

Se pare, proiectul poate fi împărțit în două părți: prima - restante comedie, foarte amuzant, cu siguranță merită atenție, al doilea - mai mult ca o nudyatiny romantică cu elemente de acțiune.recenzii ultra-americane

Greșeală enervantă a autorilor

Explicați interne (structurale) comedia „Ultra americane“ Expertizele eșec al filmului încearcă experiența insuficientă a autorilor. Pentru scenaristul Max Landis și regizorul Nima Nurizade, în general, banda este cel de-al doilea proiect independent. Landis, care a scris scenariul pentru regizorul „Cronica“ Joshua Trunk, nu a reușit să reînvie complot cliseele prostie, bazat pe ideea originala a intrigant, nu i-am dat dezvoltarea inițială. Nurizade saturate de model de sincronizare all-acțiune arsenalul rămase de la debutul „Project X“, dar filmul a cerut mult mai mult.

Patru, cu semnul minus

Contrar opiniei specialiștilor care a evaluat numărul de vizionări mai favorabil filmul „Ultra american“. Recenzii film numit ragaz printre melancolie toamna plictisitoare după o vară modestă. În cazul în care ratingul pe Rotten Tomatoes site-ul de comedie este de 44% pe Metacritic - 50%, la IMDB 6,4 puncte din 10. și firma CinemaScore, angajat în chestionarea public, în conformitate cu banda a primit „patru-minus“ pe o scară.

Ultra Magnus (Ultra Magnus) - personaj de desene animate despre transformatoareUltra Magnus (Ultra Magnus) - personaj de desene animate despre transformatoare
Vitamins `Ultra Vumen: instrucțiuni de utilizare, comentariiVitamins `Ultra Vumen: instrucțiuni de utilizare, comentarii
Stephen Hopkins: biografia regizoruluiStephen Hopkins: biografia regizorului