`Locuri de munca: Imperiul ispitei `. Recenzii ale filmului

"Jobs: The Empire of Temptation" (2013) este un film regizat de regizorul Joshua Michael Stern sub scorul lui Matt Wyatteli. Filmul spune despre cei 27 de ani de viață ai unui mare om, fondatorul Apple. Numele lui este asociat cu revoluția din domeniul tehnologiilor avansate. Asta este Steve Jobs. „Imperiul ispitei“ - adică, compania sa creat de surmenaj și spumante om idee genială, dorința lui de a ajunge la noi culmi în domeniul tehnicii de calcul și a direcționa favoarea lor în slujba minții umane.

Steve Jobs, Imperiul Temptării

Aceasta este o poveste despre un om care a supraviețuit atât susilor și coborâșurilor, cât și trădării, dar nu a renunțat la ideile sale. "Apple" nu este doar o companie și puii ei, este o filosofie întreagă cu adepții și admiratorii săi. Locuri de muncă, ca Isus, au condus lumea în necunoscut, punând toate ispitele la picioarele omenirii, creând o religie literală nouă sub numele de "Apple". Este vorba de acest om, spune filmul "Locuri de muncă: Imperiul ispitei".

Recenzile criticilor și entuziaștilor despre film sunt împărțite. Cineva își exprimă opinia că, în ansamblu, filmul care povestește despre viața unui geniu a fost un succes. Dar mulți critici de film consideră că autorii nu au reușit să transmită direct imaginea lui Jobs însuși. Nu este fondatorul companiei și geniul de computer remarcabil, și anume persoana. Imperiul ispitei 2013Potrivit unora, filmul sa dovedit ca iPhone din China - aceasta este un fals dur, parodie. Mulți nu recomandă vizionarea filmului "Locuri de muncă: Imperiul ispitei". Recenzile despre Ashton Kutcher, care au jucat rolul principal, variază de asemenea. Tanarul actor, care obișnuia să vadă în ultima perioadă într-o rolă de lumină, mai degrabă melodramatică filmului în rolul de cuceritor de inimi de sex feminin, nu se uita la rolul omului, umplut cu idei. Nu are acea scânteie interioară care a aprins toată natura locurilor de muncă, ceea ce face o persoană remarcabilă. Nu este fericit, în general, jocul și întreaga distribuție a filmului „locuri de muncă:. Imperiul ispitei“ Recenzile rolurilor bine executate în acest film sunt practic absente. Este că Dermot Mulroney păstrat barul lui, confirmând încă o dată că merită gloria unui litsedeya magnific. Cu toate acestea, într-o serie de comentarii negative, aș dori să recunoască activitatea tuturor make-up artist. Pentru a putea face vechi Ashton Kutcher, oferindu-i caracteristicile faciale, ușor de recunoscut nu doar un număr, și toți cei care într-un fel cu care se confruntă cu o tehnologie de calculator ar fi fost dificil, Ashton este foarte asemănătoare cu caracterul său. Dar, în film este vorba despre o perioadă destul de lungă de timp în 27 de ani, 1974-2011, și de fiecare dată perioadă de make-up bate foarte bine. Poate din cauza lor, precum și de film operatorului „Locuri de munca: Imperiul ispitei“, comentarii, cea mai mare parte negativ, nu sună atât de deprimant.

yobs imperiu tentative de comentarii

Indiferent ce a fost, filmul a avut fanii săi. Ei laudă lucrarea și scriitorul, și operatorul, și actorii, care au reușit să transmită situația tensionată existentă într-un anumit moment în jurul valorii de compania marilor maestri, si care a devenit un geniu, iar personajul negativ al timpului său.

Istoria Apple. De la începutIstoria Apple. De la început
Fondatorul Apple și invențiile sale străluciteFondatorul Apple și invențiile sale strălucite
Biografie a lui Steve Jobs - un pionier al erei tehnologiei ITBiografie a lui Steve Jobs - un pionier al erei tehnologiei IT