Filmul `Choice`: recenzii, actori, complot

Filmul „Choice“, recenzii, lumea criticilor de film este poziționat ca un ROMKA tipic despre tipi și tipe obișnuiți întâlnire fatidică și modul în care sentimentele lor sunt supuse unei serii de teste: din vacanță cu prietenii înainte de perioada de reabilitare după accident. Gradul de așteptare pentru lansarea proiectului a fost incredibil de ridicat și totodată a fost de 97% evaluarea melodramei

este IMDb: 6.50. Și feedback-ul negativ asupra filmului "Choice" are o superioritate numerică de 65, iar numărul de recenzii entuziaste nu depășește o duzină (9 bucăți).selecții de filme

Sursa literară și autorul acesteia

Regele bestseller-urilor melodramatice cu recunoaștere mondială este pe bună dreptate considerat scriitorul american Nicholas Sparks. Lucrările sale sunt destul de celebru - "A Walk to Remember", "Mesaj într-o sticlă", "Safe Haven", "Dear John", "cel mai bun în mine," și, desigur, popularitatea "The Notebook". Prin urmare, atunci când inițialele lui apar în lista scriitorilor unui film, se poate ghici ce va fi discutat în ea și cum se va dezvolta povestea. Aceasta va fi fie o poveste romantică despre prima iubire, fie despre încercările de sentimente de la distanțe, experiențe de dragoste, plină de impulsuri emoționale și izbucniri emoționale. Astfel de proiecte sunt ideale pentru vizualizarea la domiciliu a naturii romantice, dar dispar rapid din cap. Numărul lor de recenzii și recenzii pentru filmul "Choice" este de asemenea atribuit descendenței producătorului Ross Kats.recenzii despre selecția filmului

creatorii

Regizorul melodramei a fost de două ori nominalizat pentru Oscar ca producător Ross Katz, pentru casetele lui Sofia Coppola "Dificultățile traducerii" și "În dormitor". Activitatea sa de regie anterioară se limitează la dramă de televiziune militară "Voluntari" și a eșuat sincer la caseta de comedie "Adult beginners". A adaptat sursa literară pentru scriitorul de scenarii de mare ecran, Brian Saip. "Choice" este al doilea proiect în domeniul dramei de film după drama "Distrugerea". Poate de aceea, din cauza lipsei unei experiente corecte a creatorilor, filmul "Choice" revizuieste scenariul si structura narativei a fost amestecata. Aproape toate plăcerile regizorului lui Katz au fost supuse aceleași critici dure.recenzii despre selecția filmului

Comentariile publicului despre filmul "Choice", toate subliniază natura secundară a complotului casetei, subliniind că ei au avut deja posibilitatea de a contempla masa de creatori cu o istorie identică în bază.

Caracterul principal al lui Travis (frumosul Benjamin Walker) este un burlac convins care iubește animalele și lucrează ca medic veterinar într-un spital local. El este frumos, politicos, atent, astfel încât este ușor să continuați cu sexul echitabil, dar și să faceți parte cu aceștia cu o periodicitate de invidiat. Așa că continuă până când Gabby (o cutie blondă nu se stabilește în vecinătate) Teresa Palmer). Acum, vectorul istoriei existenței exacte a lui Travis schimbă direcția spre diametral opusul. Ambele personaje principale trebuie să facă cea mai importantă alegere în viață. Pentru el - aceasta este mai importantă: iubire sau libertate, și pentru ea - care ei jumătate. Faptul este că Gabby are încă un solicitant pentru mână și inimă. Dar în acest film-roman "al treilea extra" nu este un antagonist. Prin urmare, în adaptarea internă imaginea are numele "Alegere".alegerea de roluri și recenzii despre film

Roluri și recenzii

Despre film, precum și despre distribuirea casetei, recenziile recenzentelor sunt extrem de contradictorii.

Potrivit unor experți, principalul personaj feminin din spectacolul Teresei Palmer nu este absolut "captivant". Eroina seamănă foarte mult cu mișcările și expresiile faciale ale lui Bella Swan din Twilight. În aspectul ei destul, te poți îndrăgosti, dar nu există o ghicitoare în imaginea lui Gabby.

Performanța lui Benjamin Walker a fost, de asemenea, criticată. Conform recunoașterii autorilor contribuabili individuali, este dificil să se determine întreaga gamă de emoții emoționale care copleșesc eroul în expresia sa. Despre jocul său, spectatorul va avea amintiri numai sub formă de falduri pronunțate întrerupte.

Dar interpreții rolurilor celui de-al doilea plan Maggie Grace și Tom Wilkinson merită recenzii măgulitoare. Potrivit cinematografilor, aceștia au salvat situația, deși nu au avut unde să se întoarcă despre actori.

Filmul "Choice" evaluează scandalul pentru distribuția notorică, descurajând-o prin caracterul său neobligatoriu. De fapt, Teresa și Walker ar fi putut fi oricine.recenzii și recenzii la o selecție de filme

Nu fără tragedie

Având în vedere faptul că numele este listat Sparks, publicul sofisticat odată ce devine clar faptul că, în plus față de a iubi răsturnări de situație și se transformă în complot este obligat să fie țesute într-o tragedie printre creatorii. Fără aceasta, proiectele din lista "Sparks" sunt imposibile. Cum se vor dezvolta evenimentele, puteți învăța în avans - este suficient să vă familiarizați cu trailerul filmului înainte de a merge la cinema. În banda toate tradiționale: nagryanuvshaya brusc sentiment profund, o tragedie teribilă, episoade de lacrimi, intercalate cu atingerea, ca urmare a publicului feminin va găsi un model exemplar al prietenul ideal pentru. Astfel de melodrame intră ușor și în mod regulat în chirie, dar la fel de ușor și neobservat de la ea. Așezați pe rafturile fanilor genului ca o opțiune excelentă pentru vizionarea la domiciliu. Filmul nu este destinat unui spectator serios pretențios, care caută un dialog cu autorul.

Noi alegem, alegem hellip-

Filmul "Alegere" îi face pe spectatori să spună cea mai simplă poveste despre care, în fiecare zi, când hotărăște ceva, toată lumea își schimbă în mod inevitabil viața. Unele decizii duc la fericirea dorită, altele se transformă într-o adevărată tragedie și blamând pe cineva care se întâmplă, cu excepția ei înșiși, este prost.

Actorul John Noble: Filmografie selectatăActorul John Noble: Filmografie selectată
Filmul "Provocări simple": actori și roluri, complotFilmul "Provocări simple": actori și roluri, complot
Filmul "Drumul departe": actori și roluriFilmul "Drumul departe": actori și roluri