Filmul "Trainee": recenzii ale filmului și descriere

Toamna 2015 a fost bogat și generos cu știri film neobișnuit, iar unul dintre surprize a fost mult-așteptata premieră a comediei cu Robert De Niro si Anne Hathaway ca „Trainee“. Opinii ale filmului au fost amestecate: banda a fost primit de critici foarte cool, dar publicul sa apreciat la justa valoare sa, în primele zile de închiriere mangaie sute complace de comentarii de pe net.

Așteptările pentru noul film Nancy Myers au fost foarte mult. În primul rând, succesul proiectelor anterioare ale faimosului regizor și scenarist a obligat într-o oarecare măsură pe "stagiar" să stea la fel cu "Ce doresc femeile" și "Schimbul de plecare". În al doilea rând, compoziția stelar a filmului înainte de premieră la făcut să fie unul dintre fanii cei mai pasionați anticipați.

Filmul filmului

În centrul povestii, pensionarul Ben Whittaker (Robert De Niro). Indiferent de anii săi avansați și de statutul de văduv, Ben nu vrea să trăiască pe o viață plictisitoare și plină. După ce a încercat multe dintre deliciile vieții unui văduv pensionar, el decide să meargă la lucru. Cazul îl aduce la echipa tanară dintr-un mic magazin de modă online, unde Ben devine locul unui intern. examinarea internă a filmuluiInițial, prezența unei persoane în vârstă, înconjurată de o tinerețe creativă, ambițioasă, uneori prea rectilinie și chiar lipsită de tact, cauzează o anumită perplexitate. Spectatorul începe să-și facă griji cu privire la caracterul principal, trăind o adevărată stricăciune la vederea diligentei sale irepresibile și dorinței de a beneficia.

Ce vor învăța cursanții?

Cu toate acestea, în curând filmul se transformă într-un fel de basm despre faptul că posibilitățile umane sunt aproape nelimitate, că vârsta și timpul nu sunt capabile să scurgă într-o persoană vivacitatea minții și capacitatea de a se bucura de acest moment. Ben vine la firma Jules Austen (Anne Hathaway) internă, de fapt, personalul magazinului online începe să învețe de la delicatețea Ben, capacitatea de a avea încredere, de a fi prieteni și chiar de la modă să se îmbrace. actorii stagiariChiar și Jules, care era înaintea întâlnirii cu Ben, ca în uitare, vine la sine și începe să privească lumea cu alți ochi. Ce vede ea în el? Ce rol are nevoie? La aceste întrebări răspunde complotul filmului "Trainee". Actorii au transmis strălucit starea de spirit pozitivă, bazată pe film.

Polaritatea recenziilor

Filmele despre regizorii vârstnici din Hollywood sunt filmate cu o frecvență uimitoare, dar iubirea specială a publicului este dată unor casete precum "Trainee". Recenzile despre film erau într-adevăr foarte diverse. Criticii aproape dezamăgit, dar atacurile lor nu au putut convinge o audiență mai recunoscătoare, iar filmul a devenit unul dintre cele mai populare în toată închirierea din toamna anului 2016. Bineînțeles, recepția binevenită a casetei se datora atenției pozitive. "Stagiarul" spune despre viața unei persoane în vârstă. Împreună cu filme precum "Până la cutie", "Marygold Hotel - cel mai bun film exotic" etc., acest film a fost capabil să ridice starea de spirit a unui public de orice vârstă. Promisiunea unei oportunități pline de bucurie, pline de noi oportunități de viață la pensionare, ar putea lăsa cu greu privitorul indiferent. Mai ales atunci când un astfel de punct de vedere pozitiv vine de pe ecran cu gura faimosului actor.

Componentă emoțională a filmului

Sensibilitatea și delicatețe de prietenie, încredere și alegere întrebări, o relație rezonabilă pentru ei înșiși și viața lor trec prin întregul film ca un fir roșu, ceea ce face chiar mai valoros din punct de vedere etic al benzii „Trainee“. Opinii despre filmul din Rusia au fost mult mai entuziaști decât în ​​țara de origine a acestui film. În ciuda faptului că locuitorii țării noastre cu greu poate închide tema începutul unei noi vieți prosperă în pensionare, „intrare“, a fost acceptată cu căldură și bunăvoință. Un complot nemanicat, plin de ironie, sa îndrăgostit repede de ruși. robert de niroȘi acest lucru nu este surprinzător: povestea prieteniei, loialității, oportunităților nelimitate și a succesului în orice etapă a cursului de viață nu poate ajuta la inspirarea veseliei, a optimismului și a bunăstării pe termen lung. Un film bun ar trebui să facă o persoană cel puțin puțin mai bună, puțin mai fericită. Această sarcină a fost perfect tratată de "stagiar". Recenzile despre film reflectă cea mai mare parte a opiniei subiective, obiectivul este născut în timpul vizionării filmului cu familia și prietenii.

Filmul "Lucy": actori și roluriFilmul "Lucy": actori și roluri
Comedie "Cunoaștere cu părinții". Actori și roluriComedie "Cunoaștere cu părinții". Actori și roluri
Filmul "Comportament luminos": actoriFilmul "Comportament luminos": actori