`Wolf `. Filmul, recenzii ale cărora te fac să gândești

În 2009, la festivalul național de film "Premiere din Moscova" a avut loc spectacolul de debut al dramei regizate de Vasile Sigarev "Volchok". Recenzile de film ale unor producători și participanți la festivaluri rusești au fost numite "un eveniment special".

recunoaștere

În același an, imaginea a fost marcată de un număr impresionant de premii „Kinotavr“ (marele premiu și premiul pentru cel mai bun scenariu, actrita, critici de film și Guild rus a Criticilor de Film) și selectate pentru a participa la concurs a avut loc la Karlovy Vary. În ciuda lipsei de înțelegere a omului obișnuit de pe stradă, filmul „Spinner“ a fost admirand critici, Evaluarea lui a fost IMDb: 7.20. Regizorii au apreciat noul nivel al extremismului filmului autorului Sigarev.filme de top filme

Povestea gospodăriei

Nimic nu deranjează inimile compatrioților ca filme naționale. "Volchok" recenzii bune, printre altele, a luat pentru că, fără înfrumusețare a arătat o realitate rus dur.

Narațiunea începe cu locul persecuției. În spatele eroinei însărcinate pe un câmp curat, înecând în zăpadă, ofițerii de aplicare a legii urmăresc. Din cauza crimei comise, eroina este condamnată la închisoare, iar copilul născut este transferat la o bunică pentru educație. Fiica va vedea mama dizolvată șapte ani mai târziu. Plătirea de la copil, femeia îi dă copilului două cutii de lapte condensat, un arici, un hematogen și un vârf din lemn. După ce se grăbesc cu oameni necunoscuți într-o direcție necunoscută.

Fata are multe motive să se transforme într-un lup, dar sentimentul de dragoste pentru mama, care nu se repetă și devine altruist, îi ajută să socializeze. Și realitatea înconjurătoare este percepută ca un top. Recenzile filmului sunt diametral opuse. Secrete de cinematografi-moraliști își exprimă demonstrațiile de protest ale scenelor obscene cu participarea copilului la narațiune.filme spinning top recenzii și recenzii

Narațiunea copiilor

Filmul „tors“, comentarii și recenzii pentru a confirma, pe structura narativă este similară cu „Mermaid“ de Anna Melikyan, care face urâciune pe ecran descrie copilul. Dar Sigarev prezintă „narațiune pentru copii“, fără a flirta cu realizările civilizației și glamour. În plus, fetele VoiceOver aparține de fapt doamna de conducere, soția directorului concomitent Yana Troyanova. Ceea ce nu poate ajuta la înnebunirea unui amator cinematograful intelectual pe ideea naturii închise a ființei, în care copiii din disperare sunt forțați să repete soarta părinților lor.

În ciuda dragostei personajelor lor, regizorul nu le idealizează, de aceea este foarte greu să le urmărești și să-i percepi producția. Spectatorii care vor să vadă creatura lui Sigarev ar trebui să se pregătească pentru percepția unui complot destul de sumbru și a prezenței în el a unui număr impresionant de profanități.film filme top recenzii ale criticilor

Personajul principal

În ciuda faptului că narațiunea se desfășoară în numele copilului, principala eroină a dramei este mama risipită (în toate sensurile). Acest rol caracteristic a devenit un adevărat dar pentru strălucit actrița Yana Troyanova. Artistul a transformat eroina într-o întruchipare a răutății și slăbiciunii spirituale, personajul sa dovedit a fi într-adevăr repulsiv, evocând dezgust și furie dreaptă. Actrita a reușit să demonstreze spectatorului nu numai caracterul personajului ei, ci și transformarea ei. Pur și simplu minunat acționează!

Decizia și direcția fină a dramei "Volchok"

Filmul revizuiește entuziasmul primit nu numai datorită eforturilor actorilor invitați să producă banda. Experții au numit soluția grafică a imaginii magnifice, ca meritul imediat al operatorului debutant Alexei Arsentiev. Datorită îndemânării sale, casa provincială nenorocită arată ciudat, chiar și un loc mistic, la fel cum o mică eroină percepe casa lui. Activitatea artistului este, de asemenea, remarcabil: luminozitatea lumea exterioară se opun îndulcit amărăciunea interiorului casei bunicii mele, iar culorile ochi-prinderea în hainele Troyan caracter - împiedicau apparels sora și mama ei. Cu toate acestea, succesul sistemului grafic nu poate elimina restul neplăcut din ambiguitatea morală a dramei "Volchok".

Recenzile de film ale regizorilor de toate dungile sunt lăudate pentru că ceea ce se întâmplă nu este fără dinamică, deși majoritatea evenimentelor se desfășoară într-un spațiu închis. Iar când este nevoie, acțiunea este transferată în spațiu, ceea ce este mai mult decât suficient. Pentru a obține un astfel de efect de la prima oară nu este posibil pentru toți regizorii care anterior au fost implicați în producții de teatru.filme topuri de recenzii bune

Despre deficiențe

Ca majoritatea versiunilor de ecran ale pieselor de teatru, "Volchka" are un dezavantaj - o supraabundență de monologuri și dialoguri. Deoarece spectacolul teatral este limitat la scenă, principalul său factor de conducere este actorii. Chiar și textul cel mai obișnuit în performanța lor pare diferit, de fiecare dată când se schimbă în funcție de starea de spirit a publicului. Cinematografia este uneori mai dinamică, iar mulți se pot exprima cu ajutorul unei serii vizuale de imagini, nu de text.

Filmul "Blade": actori și roluriFilmul "Blade": actori și roluri
Alejandro Amenabar. Biografie a celebrului regizorAlejandro Amenabar. Biografie a celebrului regizor
Film de poveste rusesc "Cartea de master": actori, nanotehnologii, premiiFilm de poveste rusesc "Cartea de master": actori, nanotehnologii, premii