Discuri Nitro: recenzii ale clienților. Producător de roți turnate `Nitro`

Compania Nitro face cea mai mare parte a produselor sale în China. Este în această țară este una dintre cele mai importante fabrici pentru producția de roți. NITRO face cast roți din aluminiu

și accesorii auto. Roțile Nitro sunt ușoare. Reduce semnificativ încărcătura pe șasiu. Și roțile lui Nitro sunt foarte puternice. Oferă pe deplin stabilitate și fiabilitate atunci când conduc.

Avantajele produselor producătorului

Care este tehnologia de producere a acestor produse remarcabile? Când folosiți discuri neobișnuite aluminiu. Dă roțile sporite durabilitate și ușurință. Desigur, acest fapt este considerat un avantaj incontestabil pe drumurile rusești imprevizibile. Cea mai mare surpriză pentru cumpărătorul rus a fost apariția pe discurile de roți ale vopselei și vopselei de primă clasă. Acesta își va păstra aspectul original chiar și în condițiile extreme ale iernii rusești. Nu-i este frică de impactul diferitelor nuanțe agresive. În plus, jantele din aliaj ușor Nitro vă vor dura mult timp, fiind capabile să decoreze exteriorul mașinii pentru o perioadă lungă de timp.

discuri nitro

Calitate și design

Această companie are o politică foarte flexibilă. Ea conduce o constantă lucrează cu clienții, studiază piața, ia în considerare toate dorințele. Lucrările dure au ajutat NITRO să câștige reputația de creator de unități de încredere, durabile, de înaltă calitate și durabile. Întreprinderea este întotdeauna în mișcare. Îmbunătățește în mod constant caracteristicile produselor sale. Sortimentul este adesea completat cu copii noi, deoarece cinci noi soluții de proiectare sunt proiectate și fabricate anual. Toate roțile din aliaj Nitro sunt supuse unui control strict al calității. Comentariile clienților despre ele sunt excelente! Trebuie remarcat faptul că toate produsele sunt certificate.

discuri turnate nitro

Sortarea discurilor

Sortimentul "Nitro" merită o atenție deosebită. Este foarte mare, astfel încât să poată satisface nevoile tuturor. Există un număr incredibil de variante de discuri Nitro. Aproape orice masina poti gasi un model. Modelele trendy, o calitate excelentă și un cost redus combină cu succes discurile Nitro. Opiniile cumpărătorilor sunt studiate cu atenție de către cumpărători. Acest lucru îi ajută să reacționeze instantaneu la ultimele tendințe din mașină și să ofere cele mai actuale modele. Cu toate acestea, viteza ridicată de producție nu afectează deloc calitatea excelentă a produselor. Și dacă sunteți un entuziast modern, îndrăzneț și dinamic al mașinii - unitățile "Nitro" vă așteaptă!

producătorii de discuri nitro

Ele sunt pur și simplu uimitoare, aceste discuri sunt Nitro! Recenzările din majoritate confirmă această opinie. Mulți conducători auto preferă roțile forjate. Și nu are deloc valoare. Prețul nu este un factor determinant. Se pot cumpăra orice discuri care vă plac. Desigur, produsele forjate sunt mai puternice decât cele turnate și mai practice. Dar mulți cumpărători nu le place designul lor, ei cred că produsele forjate sunt un fel de monotone. La urma urmei, acelasi VSMPO "Pallas" sau VSMPO "Panther" arata exact la fel. Au 8 spite și diferă numai în funcție de mărimea lor.

Pe de altă parte, deși designul este foarte important pentru clienți, nu vor refuza nici practicabilitatea. Se gândesc la discuri turnate cu cinci spite. Dar turnarea este doar o alegere nebună. Și aici este necesar să preferăm un producător, punând o întrebare de calitate. Pentru chinezi și pentru alți producători dubioase, oamenii sunt preocupați de frică. Vom adăuga imediat că multe discuri "Nitro" (N2O) și 4GO nu sunt serios luate în considerare. Doar disponibile pe produse precum discurile Nitro, recenzii ne spun uneori că sunt prea "moi" și sunt predispuse la deformări. Poate că așa este.

discuri discursuri nitro

Dar nu sunt doar discuri Nitro. Producătorul este, de asemenea, intern. Desigur, cumpărătorii le acordă atenție - cel mai adesea pe KK, SKAD și TechLine. Cu toate acestea, ca rezultat, multe dintre ele încă se opresc pe discurile Nitro. Ei fac acest lucru după multă ezitare și reflecție. Da, proprietarii de mașini pot merge la cumpărături de foarte mult timp, alegeți, încercați pe helip. Dar când își pun mașina în "Nitro" chinezesc, sufletul se bucură! Cei care au achiziționat odată aceste produse, de obicei se plac foarte mult, iar cumpărătorii devin fani ai acestui brand de discuri pentru anii următori.

Avantajele principale ale discurilor Nitro

Discurile "Nitro" sunt un standard de produse asiatice de calitate, care încep să înflorească din ce în ce mai mult brandurile occidentale eminente. Majoritatea autovehiculelor achiziționează aceste produse din cauza următoarelor calități:

• Rezistență ridicată și greutate redusă. Producătorul a modernizat procesele de turnare și topire a metalelor.
  • Magnificul transfer de căldură. În timpul unității, discul se răcește instantaneu. Acest lucru are un efect pozitiv asupra caracteristicilor de plimbare.
  • Culori stilate și respectabile. O caracteristică caracteristică a exteriorului acestor roți este combinația de culori negre și argintii.
  • Un sortiment imens. În implementarea unui număr imens de autodiscuri "Nitro". Pasionații de mașină pot alege cu ușurință aspectul, dimensiunea și designul pentru orice model al mașinii. În fiecare an, producătorul încearcă să surprindă clienții cu produse noi.
  • Acoperirea de pe suprafața roții este de înaltă calitate.
  • Prețul acestor discuri este mult mai mic decât cel al multor analogi ai lor.

jante nitro

Câteva recomandări pentru achiziție

Nitro este unul dintre pionierii producătorilor de discuri turnate. În catalogul gamei există optzeci și șapte modificări diferite. Produsul este conceput pentru a fi utilizat atunci când conduceți în zone urbane. Cu toate acestea, este foarte puternic și remarcabil deține lovitura. Ai considerat vreodată discuri Nitro lângă tine? Răspunsurile clienților vă ajută să cunoașteți mai aproape acest produs. Deci, are avantajele sale:

• Discurile sunt foarte puternice, ele suporta perfect loviturile.
  • Bună echilibrare.
  • Design minunat.
  • Costuri accesibile.

În medie, discurile costă două mii de ruble pe unitate. În orice caz, prețul depinde de eșantion și dimensiune. Potrivit multor, acestea sunt cele mai bune jante din aliaj! La urma urmei, merită toată lauda.

Dezavantaje ale produsului

• Harsh.
  • Sucurile nuci potrivite nu sunt potrivite, trebuie să cumpărați produse speciale, subțiri, deși nu este dificil să le găsiți.