Killing Floor 2 - recenzie de joc

Toată lumea iubește petrecerea timpului liber în moduri diferite. Toți jucătorii și utilizatorii trebuie să caute o lungă perioadă de timp un divertisment decent. Dar, pentru a lua într-adevăr te cu ceva interesant, merită să încercați un joc interesant - Killing Floor 2. Revizuirea proiectului arată clar că acest joc - o alegere mare, este într-adevăr merită să-și petreacă timpul liber. În cazul în care jucătorii sunt în căutarea pentru grafica de înaltă calitate și complot, acest proiect - singurul lucru care va impresiona toate specificațiile dumneavoastră și se vor bucura de trecerea dificilă. Dar care este esența jocului? Care este complotul și modul de joc? Ce este special cu privire la acest proiect și, spre deosebire de alte evoluții din sectorul mass-media?

Despre joc

Dacă sunteți familiarizat cu evoluțiile lui Tripwire Interactive, atunci știți sigur că acest proiect a devenit o continuare legendară a primei părți a Killing Floor, publicată în 2009. Apoi jocul nu a fost un succes imens din cauza numeroaselor bug-uri și defecte, iar acest lucru a fost luat în considerare la crearea Killing Floor 2. Privire de ansamblu asupra caracteristicilor cheie confirmă faptul că partea a doua a fost mult mai bună. Deci, acest joc este un shooter de prima persoană. Toate acțiunile se efectuează numai în modul online. Uciderea Etajul 2 recenzieJucătorii adevărați, acțiunile spontane și grafica de înaltă calitate reprezintă principalele momente atractive. Dar cel mai important lucru este încă parcela în jocul Killing Floor 2. Privire de ansamblu asupra lui este foarte interesant.

Ca și în prima parte, toate acțiunile jocului au loc într-un oraș romantic - Paris. Caracterul pentru care participantul va juca va zbura de la autoritățile britanice, în timp ce lumea este confiscată de un virus mortal care afectează toată viața. Epidemia nu ia viața oamenilor, oprește existența lor anterioară, oprește pur și simplu creierul, dar face ca corpul să se miște în căutare de hrană. Toți acești monștri sunt așa-numitele ziduri moarte vii. Killing Floor 2 deluxeCa și în prima parte, toate acestea trebuie să fie distruse, folosind arme diferite, dar gama este îmbogățit în mod semnificativ în podea joc Killing 2. Privire de ansamblu asupra diferitelor arme poate fi amânată, dar dacă vorbim despre alte versiuni de pistoale sau puști, pusca AA-12 și Kalașnikov pușcă de asalt au migrat liniștit în cea de-a doua parte și s-au bucurat de succes în rândul participanților.

Caracteristicile jocului

Am observat o mulțime de similitudini cu prima parte a jocului, dar este ultimul lucru pe care îl au în comun. Sunt atât de multe diferențe, caracteristici, datorită cărora ar trebui să acorde o atenție la jocul Killing Floor 2. Deluxe - o versiune îmbunătățită a jocului vă permite să înțeleagă pe deplin ceea ce este atât de diferită de cea de a doua parte a tuturor celorlalte jocuri.

1. Acestea sunt obiecte distruse, lumină dinamică. Chiar și aceste lucruri pot fi distruse.
  2. Evenimente realiste. Toate stropirile, toate rufele au un desen și un detaliu complet, datorită cărora apare efectul prezenței. Chiar și sângele în timpul bătăliei nu dispare, ca și înainte, ci rămâne, turnat.
  3. Reaprovizionarea arsenalului de arme. În loc de 19 categorii, 70 de tipuri de arme sunt acum disponibile pentru participant. Diversitatea și fantezia lor te fac să te simți ca un invadator străin.
  4. Armele sunt disponibile pentru toată lumea, indiferent de clasa aleasă. Armele din clasa Medic sunt disponibile pentru Berserker.
  5. Detaliile imaginii la capturarea mișcării și în timpul luptei. Au fost multiple accidente vasculare cerebrale, leziuni de diferite grade.
  6. Gratuit pomparea personajului. Participantul însuși alege ceea ce și unde trebuie să îmbunătățească, îndeplinind sarcini speciale.
  7. Dușmanii au devenit chiar mai deștepți! Acum, monștrii fac atacuri de grup, știu cum să folosească obiecte improvizate în luptă.Uciderea Etajului 2 în rețea

Astfel, schimbările sunt evidente imediat după lansarea Killing Floor 2. A devenit chiar mai interesant să se joace în rețea - călugărițele aproape au dispărut, jucăria nu rămâne și nu frânează.

Cum să pompez un personaj?

Pentru a înțelege cât de bun este acest joc, trebuie lansat. În ceea ce privește cerințele sistemului, îl puteți instala pe aproape orice PC Killing Floor 2. Cum se joacă pentru a supraviețui într-un astfel de război? Cea mai dificilă întrebare! Participanții care și-au încercat mâna la meci au concluzionat de mult că, în principiu, această divertisment este demn de trecere, dar pentru o victorie completă trebuie doar să vă pompiți în mod corespunzător caracterul. Nu pierdeți deloc sarcini inutile în zadar. Din ele nu există nici o utilizare, nici o dezvoltare în echipament. Chiar dacă astfel de sarcini pot fi îndeplinite foarte mult (mini-quest-uri), atunci, de fapt, daunele din partea lor vor fi mai multe. Doriți să pompați rapid caracterul, faceți-l prin efectuarea unor sarcini mari simultan. Killing Floor 2 cum să jociRezultatul este mai mare, iar schimbările sunt mai evidente.

Opinia participanților

Acei jucători care au încercat deja acest joc, au remarcat o serie de puncte-cheie. Aceasta este o poveste interesantă: nu este o pastilă trivială, ci o supraviețuire de dragul unui obiectiv înalt. Perfecționarea specială a personajului: puteți alege în mod independent acele talente pe care trebuie să le dezvoltați 100%, nu folosiți cele care nu sunt necesare. O selecție largă de arme și posibilitățile de utilizare a acestora (cu cât este mai frumoasă mașina, cu atât este mai originală acțiunea acesteia). Grafica și detaliile excelente - petrecerea timpului pentru un astfel de joc este doar frumos. Uciderea Etajul 2 recenzie O sumă mică: jocul este într-adevăr realizat calitativ, terenul este interesant și dacă sunteți în căutarea unei distracții decente pentru dvs., atunci este cel mai preferat Killing Floor 2.

God of War: trecerea unui joc interesantGod of War: trecerea unui joc interesant
Trecerea jocului `Crisis 2`, o revizuire a joculuiTrecerea jocului `Crisis 2`, o revizuire a jocului
Warface: recenzii. Warface - shooter online de la dezvoltatorii CrysisWarface: recenzii. Warface - shooter online de la dezvoltatorii Crysis