Warface: recenzii. Warface - shooter online de la dezvoltatorii Crysis

Counter Strike este un joc care a pus bazele unui gen de joc nou. Anterior, oamenii de rețea au jucat cu excepția faptului că fiecare om pentru el însuși, ele sunt rareori uniți în echipă, și când a făcut-o, Shooters a pierdut aroma sa, devin mult mai puțin dinamică. "Contra" a fost inițial planificat ca un shooter de rețea, în care jocul echipei

contează. Jucătorii au luat această idee cu încântare, iar acest proiect de mulți ani a rămas unic și magnific. Dar acum este posibil gamedev permit mult mai mult, astfel încât dezvoltatorii „KS“ a creat o versiune mai modernă a creației sale, iar alții au început să producă tot mai multe împușcături, oferindu-vă o varietate de condiții, și împărțirea de către echipa de război între ele.

Una dintre cele mai populare până în prezent de astfel de proiecte este "Warfyus". Acest joc a fost creat de creatorii seriei de shooter celebre "Criza". Puteți să lăudați acest proiect cât de mult vă place, dar cel mai bun lucru despre calitatea jocului este feedback-ul utilizatorului. Warface este un joc extrem de popular, dar recenzii despre el sunt foarte diverse, așa că merită să te uiți la această întrebare din toate părțile.

Ce este acest joc?

warface recenzii

Este necesar să înțelegeți mai întâi în detaliu ce este pentru joc, înainte de a lua în revistă jocurile. Warface - este un multiplayer shooter echipă, în care puteți selecta una dintre cele două părți pentru a lupta într-o varietate de locații detaliate, folosind o varietate de arme.

Există destul de multe moduri, din care puteți alege una pe care doriți să o utilizați. Toate acestea, desigur, sunt interesante, dar cineva poate place unul, și cineva - complet diferit. Cu toate acestea, așa cum am menționat mai devreme, este puțin probabil ca lauda goală să vă spună ceva obiectiv despre joc. Cel mai bun mod de a înțelege dacă ar trebui să faceți chiar acest proiect este feedbackul. Waface este un joc excelent, dar, așa cum se spune, nu este gustul și culoarea prietenilor.

Scorul de "cinci"

warface recenzii ale jocului

Desigur, merită să începem cu cele mai bune comentarii pe care le-a primit jocul pe net. Asemenea, desigur, abundă, dar suma nu contează - este important să conțină feedbackul. Warface este un joc de rețea conectat la rețea, care are suficienți fani dedicați, care pot rezuma o cantitate imensă de feedback pozitiv fără sens. Prin urmare, merită să acordăm atenție, în primul rând, conținutului, apoi cantității.

Deci, recenzii pozitive subliniază în primul rând componenta grafică a jocului, care este chiar și astăzi incredibil de bună, deși jocul a apărut în 2011. Există, de asemenea, o mare varietate de opțiuni în toate aspectele: arme, hărți, muniții, moduri și așa mai departe. Și, desigur, utilizatorii notează posibilitatea unei interacțiuni maxime cu lumea exterioară. În jurul tău nu este o decorare statică, ci un mediu distrubuitor, pe care jucătorii îl plac foarte mult. După cum puteți vedea, există multe lucruri bune în Warface, recenzii ale jocului vă sunt deschise în legătură cu această afirmație. Dar aceasta este doar o parte a monedei - merită să ne uităm la restul.

Scorul este "patru"

credite de împrumut

Destul de acest proiect și de feedback, care nu este suficient pentru maxim. Ele provin de la cei care sunt mulțumiți de joc, dar încă un pic dezamăgit de anumite aspecte ale Warface.

Opinii ale jocului „patru“, notează, de asemenea, grafica de înaltă calitate și o varietate de opțiuni, dar în același timp să acorde o atenție la faptul că veți avea nevoie de mai devreme sau mai târziu, unele investiții financiare, în cazul în care doriți să se bucure de joc. Warface este listat ca un joc gratuit, dar este un shareware, ceea ce înseamnă că puteți reda fără a investi bani reali, dar pentru a avea acces la tot conținutul pe care trebuie să plătească suplimentar. În Warface, împrumuturile sunt de fapt destul de semnificative, iar dacă nu investiți în joc, veți pierde rapid interesul.

Cele "trei"

jocuri online

Sunt disponibile, de asemenea, recenzii medii despre Warface, și sunt destul de puține dintre ele. Aici, utilizatorii sunt implicați mai mult în problemele jocului, menționând și avantajele acestuia. Desigur, în împrumuturile de la Warface sunt necesare toate, deci această problemă este una dintre cele mai urgente. Urmează în continuare monotonia acțiunii, precum și abundența trișorilor, pentru care administrația nu este deosebit de dornică să urmeze. Dar, de asemenea, ia notă de faptul că Warface - acesta este unul dintre puținele shooters de echipă, care are moduri care permit echipei de utilizatori să reziste echipei de roboți. Acesta este un mare plus, care, însă, nu permite jucătorilor să evalueze mai mult decât "media" - și acestea sunt recenzii populare ale Warface. Fotografii ale jocurilor postate în rețea vă pot înșela, deoarece pe ele veți vedea numai grafică foarte bună. Dar aceasta nu este singura componentă a proiectului, despre care vi se spune despre recenzii similare.

Scorul de "doi"

recenzii ale imaginilor de imagine

Această evaluare, spre deosebire de școală, nu este cea mai populară, când vine vorba de Warface. Utilizatorii preferă să evalueze fie mai mare, fie mai mică, deci nu există multe astfel de recenzii. Și cei care sunt, critică foarte sever acest shooter online de la dezvoltatorii de Crysis.

Se spune despre ce se află în spatele recenziilor destul de luminoase (și, cel mai probabil, plătite) ale jocului pe Internet. De fapt, Warface este un joc destul de mediocru, care ar putea fi mai bine dacă atitudinea administrației și a oamenilor responsabili ar fi mai bine. Și deoarece proiectul este plin de diverse bug-uri pe care nimeni nu le gândește să le repare, administratorii se ascund pe cine doresc, permițându-le să joace înșelătorii care au pus în joc mulți bani reali. În general, există o mizerie completă. Ce se va întâmpla în cele mai grave recenzii?

shooter-ul online de la dezvoltatorii crysis

Scorul este "unul"

Dar există o mulțime de comentarii pe unitate în comparație cu "deuce". Desigur, printre ei sunt, de asemenea, jucătorii care simt ofensați că nedrept lor interzise, ​​dar sunt cei care demonteze serios și corect toate problemele proiectului. Cu toate acestea, toate au fost deja descrise mai devreme, deci nu are nici un rost să se repete. Este necesar doar să spun că principala problemă este indiferența completă a administrației de a tot ceea ce se întâmplă în lumea jocurilor de noroc, este pur și simplu inacceptabil pentru orice shooter multiplayer care vrea să fie considerat un popular și de înaltă calitate.

În Warface poți atrage voturi foarte mari la joc în presă - acolo autorii pictează pe pagini întregi despre cât de magnific și unic este acest joc. Dar dacă îl descărcați și îl încercați singur, veți înțelege că opțiunea cea mai probabilă este o investiție financiară mare din echipa PR a proiectului, care a plătit toate aceste recenzii. Ei nu spun un cuvânt despre problemele jocului, care sunt multe, deci, din păcate, în niciun caz nu pot fi de încredere. Așadar, acordați atenție numai feedback-ului utilizatorilor pentru a obține o idee despre joc, sau chiar mai bine - încercați-l singur.

constatări

Rămâne doar să tragem o linie sub toate analizele făcute și să tragem o concluzie. Ce poate spune utilizatorilor care nu sunt familiarizați cu acest joc, despre Warface? De fapt, dacă citiți doar recenzii pozitive, puteți obține impresia că acest proiect este aproape revoluționar în genul de shooter de echipă. Dar dacă începeți să acordați atenție scorurilor mai mici, veți realiza că toate acestea reprezintă doar o parte a monedei.

Da, de fapt, Warface este destul de grafică impresionantă, o mare selecție de toate în joc - de la modurile de la arme, dar în același timp, distruge toate dezvoltarea de abordare și administrație. Evident, pentru ei, jucătorii sunt o sursă de venit, iar dacă nu aduce fonduri, îl puteți interzice sau îl puteți ignora. Deci, jocul nu ajunge în mod clar la nivelul la care este extinsă de mass-media. Warface - un joc online cu pro și contras.

Warface: cerințe și data de lansareWarface: cerințe și data de lansare
Warface: cum să deschid?Warface: cum să deschid?
Cerințe de sistem Warface: o atenție tehnică importantă sau care nu necesită o atenție tehnică?Cerințe de sistem Warface: o atenție tehnică importantă sau care nu necesită o atenție tehnică?