Star Wars: Battlefront: recenzie, caracteristici și recenzii

Divertismentul ar trebui să aducă numai plăcere, deoarece acești jucători caută un joc adecvat pentru ei înșiși pentru o perioadă lungă de timp, care poate fi deschis pe un computer sau o consolă de jocuri. Datorită diversității sale, este dificil să găsiți opțiunea ideală dacă nu știți despre Star Wars: Battlefront. Revizuirea acestui joc ne face să ne îndoim chiar și pe jucătorii pricepuți și pricepuți că au văzut tot ce este posibil. Acest proiect are o întorsătură și este gata să surprindă chiar și jucătorul inveter. Star Wars: Revizuirea BattlefrontCare este particularitatea acestui proiect? De ce a fost atât de îndrăgit de utilizatorii obișnuiți? Care sunt principalele avantaje? În toate acestea, veți contribui la înțelegerea revizuirii jocului. Star Wars: Battlefront - un proiect unic, cu „trucuri“ lor, principalul lucru - să știe ce sunt, iar apoi proiectul va deveni cu siguranță un favorit în igroteke dumneavoastră.

Despre joc

Pe ecranele de computere și console de jocuri video a ieșit de proiect 17 noiembrie 2015. Încercați și să evalueze componentele sale (poveste, pasaj, grafică) poate fi pe platforme, cum ar fi PC-ul (Windows), Xbox One, PlayStation 4. Acest shooter-ul de rețea unic iubit nu numai pentru tema de „Star Wars.“ Star Wars: Battlefront 3 recenzie

Jocul este impecabil elaborat, iar dezvoltatorii EA DICE au lucrat la crearea sa. Dar ceea ce a mulțumit editorului Electronic Arts, este lansarea unui proiect de calitate, mai degrabă modificat decât brut, așa cum se întâmplă adesea printre alte companii media. Cerințele de sistem pentru funcționarea completă a jocului sunt destul de ridicate: aveți nevoie de un sistem de operare Windows pe 64 de biți și mai mare. Procesul nu este mai mic decât Intel i5 6600 sau similar. Necesită 16 GB de memorie RAM, iar hard diskul necesită toate cele 40 GB. Nu uitați că veți avea nevoie de un DirectX 11.1 actualizat.

Ideea și opinia participanților

Dar, în cazul în care pentru a descoperi cauza și ideea de creare a unei astfel de capodoperă aici, dezvoltatorii au fost acoperite din cap pana-n picioare de război galactic. Timpul, planeta noastră ar putea să nu tot ce vezi, atunci este timpul pentru a pune spațiul intergalactic în sfera mass-media și arată ca și cum a fost război și ce rol ar accepta, fiecare jucător în Star Wars: Battlefront 2015. Ancheta ne permite să înțelegem că, în general, o idee bună , dar ceea ce este și mai surprinzător este implementarea sa. Star Wars: Battlefront 2015 RecenzieSe face calitativ: totul este interesant de la început până la sfârșit. Jucătorii dețin adesea feedback pozitiv: proiectul este dinamic, plin de viață. Are ceea ce lipsește în părțile anterioare. Dar mai mult despre tot.

caracteristici

Primul lucru de reținut este un fapt. Un nou proiect de la dezvoltatori este divertismentul, pe care îl puteți bucura numai pe Web. Prin urmare, numai în compania prietenilor puteți aprecia toate avantajele Star Wars: Battlefront. Revizuirea jocului este cu adevărat interesantă chiar și din acest moment, pentru că acum nu este o singură căutare, ci o luptă pe scară largă.revizuirea jocului Star Wars: Battlefront

Acest proiect utilizează peisajul "Star Wars". Acest lucru este mai ales placut de fanii Star Wars: Battlefront 3. Revizuirea pieselor sale individuale vă permite să vă asigurați că jocul este demn de atenția dumneavoastră. Datorită acestei multimilioane de militari de fani a decis imediat să încerce să joace și să nu fie dezamăgit de ea. Nu există nici un complot dintr-o singură linie. Acum este un joc cu un multiplayer bine conceput, boti și un curs foarte variabil de dezvoltare a povestirii. Dar dacă vorbim despre progresul tehnic în joc, atunci există o angoasă complet. Aceasta este o altă clona a editorului, care nu a plăcut jocurile cu zest. Nu! Nu este nimic aici! Acest lucru este evidențiat de recenzii.

Să revenim la detalii

Dar, dacă nu acorde atenție la partea tehnică, că ceva este în Star Wars: Battlefront. Privire de ansamblu arată clar faptul că o atenție deosebită trebuie acordată o componentă grafică. Primul lucru pe care a prins imediat ochiul meu - este o explozie. În joc, absolut totul zboară. Explodeaza acoperi chiar de la trapa, urlând lasere, și, desigur, puteți vedea cât de departe personajul negativ din toate timpurile, pachetele Darth Vader creează și se răspândește rebeli.

Pentru mai multe ore de joc, acest întreg masaj de basm va fi puternic panglic.

Dar ceea ce este frumos este disponibilitatea formării în Star Wars: Battlefront. Revizuirea vă permite să aflați punctele principale ale jocului, dar cursul tinerilor luptători chiar în luptă - experiența este de neprețuit la scară. Sugestiile vor apărea pe ambele lucruri și sarcini evidente, la care trebuie să mergem mult timp, să gândim și să luăm deciziile corecte.

Caractere, moduri, cursul jocului

Dar dacă vorbim despre alte aspecte ale acestui proiect, adică, există încă ceva interesant în acest proiect. De exemplu, prezența a 9 moduri de joc. Aceasta este o înregistrare reală. Fiecare dintre ele este extrem de interesant, având propriile scopuri și obiective unice. Să le aruncăm o privire în Star Wars: Battlefront 2015. O prezentare generală a fiecărui mod este, de asemenea, necesară informația pe care un începător trebuie să o cunoască.

1. „Excelenta“. Esența sa constă în captarea clasică a punctelor de control. Acest mod merge de la o parte a jocului la altul și nu are transformări speciale. Sarcina este de a atinge obiectivul.
  2. "Aripi de mers pe jos." Lupta reală se deschide în acest mod. Jucătorul se confruntă cu o adevărată confruntare: pasagerii masivi imperiali se apropie de baza rebelă. Sarcina este de a salva baza de la pătrundere.
  3. „Escadrila“. Mod special cu lupte împotriva luptătorilor. Aici trebuie să zburați pe mașini futuriste, deși la început va fi extrem de dificil. Prin urmare, la începutul acestei misiuni, veți fi în mod constant bătut. O mică abilitate în zbor, și - voila - poți să iei cu siguranță mâna în îndeplinirea misiunii.
  4. „Lupta“. Într-o rundă, echipa trebuie să distrugă un total de 100 de adversari. Cui i se face mai repede, ia premiul și titlul câștigătorului. În plus față de toate acestea, vor exista experiență și multe credite.

Star Wars: Battlefront 3. Revizuirea altor moduri

Dar pe această listă de misiuni nu se sfârșește. Există și alte obiective care vă vor potrivi gustului.

1. "Bătălia pentru marfă". Acesta este clasicul "Capture the Flag". De asemenea, este necesar să păstreze apărarea bazei sale și să capteze inamicul în toate modurile posibile, arme și echipament.
  2. Zona de ejecție. Sarcina acestui mod este foarte interesantă: la un moment dat, pe hartă apare o capsulă cu o resursă valoroasă. Ea este singura, dar există două partide dispuse. Cine va găsi și va lua prima capsulă, atunci este un câștigător necondiționat.
  3. "Zona de droizi". Misiune în ansamblu este similar cu „zona de cădere“, dar caracteristica sa, care este în joc aici nu este capsulele aruncate statice și dinamice droizi și în mod constant în mișcare. Capturarea lor este foarte dificilă.
  4. "Vânătoare pentru erou." O grămadă de soldați obișnuiți trebuie să distrugă un Sith sau un Jedi. În funcție de misiune, va fi emis un erou. Sarcina este să o distrugi mai întâi.
  5. "Răufăcători împotriva Eroilor". Dintre toate modurile prezentate, acest lucru este cel mai interesant. Există trei eroi și trei lupte la moarte. Echipa câștigă, unde conducătorul a rămas în viață.

Star Wars: Battlefront 2 recenzie

În general, o astfel de varietate vă permite să vă petreceți timpul în moduri diferite în Star Wars: Battlefront 2. Revizuirea părții anterioare este de asemenea interesantă. Da, există mai puține moduri, dar este continuarea și începutul unei povesti noi.

Constructorul `Lego` `Star Wars`: cum să îl asamblați și să vă…Constructorul `Lego` `Star Wars`: cum să îl asamblați și să vă…
Cea mai realistă grafică din joc: evaluarea celor mai bune proiecteCea mai realistă grafică din joc: evaluarea celor mai bune proiecte
Director al "Star Wars" George Lucas: biografie, istoria creării primului film de filmeDirector al "Star Wars" George Lucas: biografie, istoria creării primului film de filme