Star Conflict: recenzie de joc

Toți fanii și fanii își petrec timpul liber în jocuri, fără îndoială că vreau să găsesc un proiect vrednic, care nu numai că îmi va atrage povestea, ci va prelungi trecerea (nu va fi monotonă și plictisitoare). Într-o varietate atât de mare și grandioasă, este dificil să se reziste la o singură opțiune. De aceea, cu mult înainte de începerea proiectului, merită studiat revizuirea jocului. Star Conflict - unul dintre cele mai remarcabile și de succes exemple de jocuri online de înaltă calitate. Această acțiune a fost de mult inclusă în top 100, dar care sunt avantajele și avantajele acestui joc particular? Care este parcela și principalele caracteristici tehnice? Dacă acesta este un shooter spațial, atunci care este cheia în el? Este timpul să aflați mai multe despre toate aspectele jocului.

Despre joc

Acțiune spațială cu expansiuni nesfârșite - aceasta este celebra evoluție a Star Conflict. Revizuirea tuturor componentelor acestui proiect permite să înțelegeți cât de mult jocul este frumos în performanță și ce dezavantaje sau nuanțe are. Acest simulator MMO se bazează pe F2P. Acest proiect a fost creat de studioul rus StarGem Inc. Printre companioni a fost studioul Gaijin Entertainment. Din mâinile profesioniștilor adevărați a venit un proiect excelent. Particularitatea sa este că nu este un joc de șabloane, ci un proiect complet independent, cu propria sa poveste și poveste. Star Ship auraApropo, acest moment merită o atenție deosebită în jocul Conflictul de stele. Povestea este o parte esențială, deoarece poate atrage participanții sau, dimpotrivă, o împinge dacă nu este suficient de interesantă.

În centrul jocului este moartea completă a planetei noastre. Din momentul în care a încetat să existe, a durat multe sute de ani. Coloniștii au reușit să scape din această "casă" care se rostogolea în abis. Acum arborează expansiunea Universului în căutarea unui nou loc de viață. Căutările lungi își aduc rezultatele, iar faimosul om de știință găsește sectorul anormal 1337. Aici a trăit națiunea antică, având porecla Forerunner. A fost distrusă complet și motivul era destul de clar - formele extraterestre au invadat domeniul acestui Sector 1337 și au luat cu ele toate resursele utile disponibile. Dar ceea ce au nevoie oamenii au rămas și s-au stabilit cu îndrăzneală în acest loc, fără a se aștepta ca formele extraterestre sau așa-numita anomalie să se întoarcă.Star Conflict nava revizuirea navei aura

Comori care sunt căutate de toți

Săpat mai adânc, oamenii de știință au aflat că cea mai puternică națiune și-a ascuns comorile în adâncurile sectorului. Este pentru ei să vâneze toate navele rătăcitoare în univers și fiecare participant are posibilitatea să selecteze la început o fracțiune pentru care jucătorul se va lupta în Star Conflict. Revizuirea acestor facțiuni este o necesitate, deoarece alegerea va determina care destin va aștepta jucătorul și dacă îl va putea schimba. Ceea ce este demn de remarcat este faptul că este ușor să transformi viața navei dincolo de recunoaștere și să începeți o nouă eră istorică.

facţiuni

În acest joc, nu poți doar să fii în spațiu, la volanul unei nave super-propulsate. Nu, asta nu poate fi. Fiecare locuitor al galaxiei intră în rândurile fracțiunii și există acolo sub legi stabilite. În total, în joc există 3 colonii pentru care puteți lupta:

• Imperiul.
  • Federația.
  • Jericho.

Star Conflict de revizuire a jocurilor de noroc

Prima și numeroasele fracțiuni ale Imperiului sunt adepții tradițiilor. Aceștia onorează memoria celor morți și au cea mai mare flotă din întreaga galaxie. Dar chiar dacă această colonie este mare, dezvoltarea sa este lentă, în comparație cu restul.

Următoarea alianță este Federația. A fost creat de comercianți și cercetători. Fracțiunea este destul de prietenoasă și poate părea foarte prietenoasă. Dar aceasta este doar la prima vedere. Lucrarea se fierbe la viteză maximă, iar puterea nu este inferioară imperiului în jocul Conflict de stele.

O revizuire a altei facțiuni din Yerchon este cea mai interesantă. Alianța nu este ca niciuna dintre cele de mai sus. Colonia are asemănări foarte mari cu o grupare sectă sau militantă. Aceasta este singura alianță care se bazează pe credința filosofică în existența unei singure minți. Această colonie face experimente și implanturi de organe umane în roboți și mașini. Reprezentanții acestei facțiuni au resursele principale inepuizabile - experimente și cercetări.

Casa ta este nava ta

Dar dacă există posibilitatea de a alege o fracțiune, atunci vă puteți da vocea voastră navei pe care ați plăcut-o. În cazul în care acest spațiu, atunci nu poate fi decât într-o navă special echipată și puternică, care sunt multe în joc Star Conflict. Revizuirea navelor este un alt punct cheie, deoarece în acest proiect există doar trei clase:

1. Stormtroopers.
  2. Fregatele.
  3. Interceptoare.

revizuirea jocului Conflictul de stele

Fiecare are propriile sale calități pozitive și punctele slabe, astfel încât atunci când alegerea acestora ar trebui să acorde o atenție deosebită, și va veni la îndemână recenzie aici Star joc Conflict. "Igromania" recomandă pregătirea preliminară a studierii tuturor informațiilor, deci acordați atenție în avans categoriilor de nave și tipurilor prioritare ale acestor structuri. Din calitatea navei, funcțiile sale vor depinde de fiecare al doilea rezultat al bătăliei. Dar caracteristica jocului este că nava trebuie să fie întreținută. Nu este suficient să o obțineți - necesită o îngrijire deplină.

Prezentare generală a claselor de nave spațiale

Chiar înainte de începerea jocului, trebuie să vă alegeți una dintre cele trei clase de nave, după ce le-ați evaluat calitățile. De exemplu, stormtroopers sunt indispensabile în luptă, dar sunt inferioare la interceptoare în viteză. Ei au o armură bună și lovituri puternice, dar nu atât de supărătoare ca celelalte două clase.

Interceptorii sunt clasa cea mai puternică. Sunt gata să facă față oricăror sarcini, dar armura este mult inferioară armelor de foc. Dezavantajul este că au cele mai mici arme, deși sunt multe.Revizuirea conflictului de stele

O altă clasă interesantă și demnă este fregatele, puternice, de luptă și de mari. Ei pot obține o mulțime de daune, dar printr-o lovitură adevărată în adversar pentru al transforma într-un praf cosmic, de aceea revizuirea navei este atât de importantă în jocul Conflict de stele. Nava Aura este una dintre cele mai puternice structuri spațiale, care a fost recreată de dezvoltatori în acest proiect. Dacă te descurci în asta, va fi dificil de câștigat.

Ce spun participanții?

Dar ce poate influența alegerea participantului? O analiză cuprinzătoare este o informație semnificativă, dar feedbackul participanților este mult mai influent și mai important. Dacă vorbim despre joc, în general, cele mai multe dintre participanți prefera proiectului în detrimentul complot și hiper-realiste joc Conflict spațiu de stele. Aura navă - scopul principal al multor participanți, dar nu uitați că, chiar și un astfel de gigant puternic este capabil să combată armata de nave mici, astfel încât nu poate fi pus în scopul principal al oricărei singure nave. Sarcina participantului este de a-și face flota puternică, de ao dezvolta într-un mod tradițional pentru colonie sau de a aplica ceva nou.Revizuirea conflictelor de stele ale navelor

Toți jucătorii sărbătoresc grafică de bună calitate. Spațiul și fără efecte speciale arată grozav, dar aici este realizat în combinații de culori excelente. Dacă rezumăm toate avantajele și dezavantajele, atunci putem spune cu certitudine că jocul merită să fie lansat.

Războiul din "Maynkraft" - este posibil acest lucru?Războiul din "Maynkraft" - este posibil acest lucru?
Cum se joacă pe rețeaua Battlefield 3 - principalele căiCum se joacă pe rețeaua Battlefield 3 - principalele căi
Pasaj pas cu pas a "Lego: Star Wars"Pasaj pas cu pas a "Lego: Star Wars"