Performanță "Egoists": recenzii ale spectatorilor

În mediul teatral se întâmplă foarte rar că, dacă producția este acceptată pentru aplauze, va avea succes pe tot parcursul sezonului. Piesa "Egoiștii" cu Kotlyarsky V., Feklenko V. și Bobrov A. - un exemplu viu al acestui lucru. Artiștii au făcut turneu în toată țara pentru a prezenta această comedie amuzantă. Ce a venit din ea - să încercăm să ne dăm seama.

performanțe egoiste de performanță

Încurcați în probleme

„Egoistul“ - nu declarația inițială, și se bazează pe o piesă de teatru de istorie Miki Myullyuaho. În mod specific pentru versiunea teatrală a „Panic“ adaptat autorilor Moscova, iar regizorul a făcut Harold Strelkov.

Ce spun "egoii"? Piesa (fotografia atașată) spune despre trei bărbați familiari din copilărie. Ei se cunosc atât de bine încât par să nu poată să rateze evenimente importante în viața tovarășilor lor. Când unul dintre eroi rezolvă problemele, ceilalți se conectează imediat. Dar cauza comună nu funcționează - în loc de un sfârșit fericit, prietenii descoperă că sunt împovărați în îngrijorări și mai mari ...

Tendințe de modă pentru a dezvălui sufletul

Ideea de adaptare a performanței acestui tip de conținut a apărut după lansarea filmelor "Ce vorbesc bărbații" și "Ce vorbesc despre fete". Categoric, a fost la modă să vorbim despre experiențe! Caracterele producției au decis să facă reprezentanți ai jumătății puternice. De ce? Deoarece bărbații pot să treacă prin probleme prin ironie, egoism, râs, sport și chiar lacrimi. Asta e atât de versatil și a apărut spectacolul "Egoiștii", mărturiile despre care confirmă: slăbiciunile oamenilor nu sunt, de asemenea, străine!

egoiști de performanță cu recenzii kotlyarovskim

Tipurile de caractere principale

Principalele personaje ale "Egoiștilor" sunt reprezentate de imagini în care se va reflecta fiecare al doilea locuitor al țării noastre. Aceasta este o zi de succes, de încredere și de mâine, ocupată în meseria de bărbați, care sunt ușor "peste treizeci". Dragostea drama schimbă conceptul de viață: ideile sunt interogate și principiile sunt revizuite. Cum ar vrea să creadă că suntem de neînlocuit! Dar este într-adevăr așa?

Combinația de tipuri opuse, unite de o singură prietenie, se distinge prin piesa "Egoists" cu Kotlyarsky. Recenzile producției care se uita la producție se aruncă la părerea că cei trei prieteni nu se gândesc accidental la viața lor. Privind la bine-cunoscut prezentator TV, preferatul femeilor si fanilor de masini de lux, știi că impecabilității lui nu este nimic mai mult decât a creat în mod artificial opinia ca un designer de moda, brusc a devenit un guru in domeniul psihologiei, este atât de preocupat de problemele pe care pentru o lungă perioadă de timp pentru a sta doar la domiciliu.

Ce este asistența reciprocă? Unde vor găsi eroii o cale de ieșire din această situație, tragând spre fund? Modul eficient este unul - dorința de a vorbi în egală măsură cu capacitatea de a asculta, iar abilitatea de a ierta și de a înțelege va fi o excelentă scăpare din sentimente de vinovăție.

egoiștii cu kotlarul

Călătoriți în jurul Rusiei

Pe multe pagini din rețelele sociale, organizatorii piesei au stabilit un program turistic. Timp de câteva luni, producția a călătorit în diferite părți ale țării. În cazul în care biletele au fost cumpărate necorespunzător sau numărul minim de spectatori nu a fost recrutat, performanța trebuia anulată. Fanii artiștilor interpreți sau executanți ai rolurilor principale i-au cerut pe cei care i-au privit deja, să își exprime opiniile. În majoritatea covârșitoare, toți au fost pozitivi.

Ce a reamintit performanța "Egoiștii"? Comentariile publicului au fost unanime. Este foarte puternică în cadrul emoțional, unde actorii, împreună cu personajele se reîncarcă în fața ochilor noștri. Este vorba de schimbări de dispoziție, când trei prieteni învață prețul relațiilor reale. În acest sens, toți artiștii au jucat remarcabil, dezvăluind pe deplin caracterul personajelor.

Intalnirea cu actorii

Pentru rolul său, Vladislav Kotlyarsky a jucat în peste 60 de filme. Și tratează pozitiv imaginile negative. Cea mai mare parte a publicului îi aduce aminte de seria TV "Capercaillie" și "Karpov". Iar acum, având în vedere popularitatea frenetică a "Egoiștilor", ei știu cât de mult este actorul teatral.

actori egoiști de performanță

Kotlyarskiy, în opinia publicului, ocupă un loc de frunte în producție. Acum este dificil să ne imaginăm pe altcineva și foarte puțini oameni știu că la început Vladislav nu voia să accepte un rol. Era prea ocupat în proiecte de televiziune. Cu toate acestea, el și-a dat în continuare consimțământul pentru piesa "Egoiștii".

actori Alexander Bobrov și Vladimir Feklenko - vedetele sunt destul de tineri, dar au reușit să facă o declarație tare despre ei înșiși. Tandemul lor sa dovedit a fi strălucitor - sunt nativi din diferite țări (Rusia și Ucraina), fiecare dintre ei aduc culorilor și carismei personajului lor. Vladislav percep ca un însoțitor senior. Cu el s-au cunoscut reciproc de mult timp, au jucat impreuna pe seriile TV.

Piesa "Egoists" cu Kotlyarsky, Bobrov și Feklenko este o poveste care te face să te gândești la propria ta viață. În ciuda ușurinței de percepție, a prezenței umorului și a scenelor de benzi desenate, nu are o direcție distractivă. Cu succes, a combinat autenticitatea înfricoșătoare și dramaturgia dramatică. Prin recunoașterea performanței urmărite, este calculată atât pentru femei, cât și pentru bărbați, capabilă să penetreze sentimentele oricărei persoane.

Metode de luptă

Criza vârstei de mijloc - principalul „vasului“, care oferă publicului piesa „Egoistul“, cu Kotlyarskii. Recenzii se fierbe până la faptul că actorii principali au putut să demonstreze că foarte criză. Mai mult decât atât, pentru a afla motivul pentru care trebuie să meargă mai departe, deși cu schimbarea stereotipurilor.

Potrivit actorilor înșiși, criza de vârstă mijlocie, inerentă ambelor sexe, există de fapt. Deci, Vladislav Kotlyarsky a supraviețuit-o, cu un cap care mergea la lucru. Alți artiști, dimpotrivă, admit că această perioadă, în ciuda vârstei lor "tinere", le-a fost dată mai greu. Alexander Bobrov a simțit o schimbare în tot, chiar și în dorința de a renunța la fumat. Vladimir Feklenko este înclinat să concluzioneze că criza contribuie la reevaluarea valorilor, face necesară examinarea diferită a lucrurilor, acest optimism dispare, ceea ce este rău pentru jumătatea puternică. "Egoiștii" - despre cum să insufleți credința și puterea pierdute în personajul principal.

egoistă fotografie de performanță

Valorile vieții: iubire și prietenie

Care este piesa dedicată "Egoiștii"? Comentariile spectatorilor numesc mesajul principal al stadiului - înțelegerea de sine prin acțiunile efectuate. Tragedia adaugă la conștiința eroilor despre faptul că jumătate din viață a fost deja trăită. Inconștient începe o analiză a unor acte comise și încă nedeterminate. Povestirea este pe calea cea bună o defalcare nervoasa, care selectează rolurile principale ale executorilor unui număr mare de forțe.

Componenta muzicala

"Egoiștii" au absorbit mai multe genuri. Poate că o astfel de combinație de succes și face piesa de mult timp pentru a rămâne pe linia de plutire. În timpul producției, actorii adesea iau chitare, cântă și dans. Pentru audiență acest lucru este un fel de destindere, care elimină o dramă de dramă. Și, de asemenea, o altă ocazie pentru a vă asigura că artiștii talentați sunt talentați în toate.

Experiența eroilor criza de vârstă mijlocie. Dar mulțumită componentei muzicale de a-și dezvălui artiștii preferați de la un partid fără precedent, a contribuit la piesa "Egoists". Feedback-ul publicului vorbește despre reîncarnarea unui maestru, despre care nu se așteptau. Nu sa crezut că Karpov va dansa o samba veselă, iar naivul Agapov va interpreta un rocker.

egoiști cu o imagine de tip kotlyar

O poveste simplă despre complexitatea vieții

Rezumând, este sigur să spun că producția, vândută în orașele rusești, este o mare oportunitate de a vă privi din afară. Aceasta este o poveste despre modul în care viețile noastre sunt pline de detalii precise recreate, luate din greșeală, ca bază. Nu vă fie teamă să schimbați ceva!

Piesa "Egoists" cu Kotlyarsky (o fotografie a spectacolului din diferite orașe este atașată) provoacă o impresie uimitoare în rândul publicului, făcându-și drumul spre piele, lăsând o lungă perioadă de timp un gust persistent. În comentariile lor, ei vorbesc despre o distribuție excelentă de actori, care a zdruncinat talentul multilateral. Și o idee complexă a autorului, cu care producția în ansamblu s-a descurcat. "Egoists" este un spectacol cu ​​un sens care nu va lăsa pe nimeni indiferent!

"Sublimarea iubirii": rezumat, recenzii"Sublimarea iubirii": rezumat, recenzii
Comedie spectacol `Boeing-Boeing`: comentariiComedie spectacol `Boeing-Boeing`: comentarii
Piesa "Two on a swing": recenzii în Contemporan, la actorul de teatru, în adăpostul…Piesa "Two on a swing": recenzii în Contemporan, la actorul de teatru, în adăpostul…