`Jacket` (film): comentarii și recenzii

În primul rând, „jacheta“ (film), marturii telespectatorii vorbesc despre asta împreună, și amintește crearea Mathieu Kassovitz „gotic“ (și câteva dintre aceste filme thrillere despre un spital de boli mentale sau bolnavi mintal), după - „Lost Highway“, de David Lynch (luată ca operator de Peter Deming), apoi - „zona moarta“ a lui David Cronenberg, iar la punctul culminant ultimul episod, se pare că acesta este adevăratul Frank Capra.recenzii jachete

Thriller-Horror Entourage

Opinii ale filmului „jacheta“ de John Maybury, la toate anturaj thriller horrornom o numesc romantică sau chiar fantastic, cum ar fi „The Shining“. El este aproape la fel de formală în mod deliberat fantastic ca ideea de E. & J. Bresse. M. Gruber, "The Butterfly Effect". Dar carisma și puterea lui se află oarecum dincolo de acțiune sau de aventură sloppiness prejudecată psihiatrică ambele filme. Adrien Brody (după cum sa menționat de recenzii și comentarii cu privire la filmul „The Jacket“) - actor foarte carismatic, iar o mare parte din intrigi detectiv în scenariu acolo, dar puterea a imaginii - în tragedie greu reală, în prezent, pe punctul de isterie, emoție autentică.recenzii despre jacheta de film

Narațiunea complotului este extrem de confuză. Se recomandă să urmăriți cu atenție filmul "Jacket". Descrierea filmului spune - în timpul operațiunii militare, cu numele de cod „Desert Storm“ în 1992, Jack Starks supraviețuiește în mod miraculos - împușcat aproape punct-martor băiat irakian. După ce se întoarce de la Jack, diagnostichează amnezia permanentă, ceea ce nu este atât de rău, având în vedere că nu putea supraviețui deloc. Câteva luni mai târziu, personajul principal se întoarce în orașul său natal. Starks are un atac de amnezie, după care găsește corpul unui polițist. Dovada nevinovăției lui Jack nu o face. Ultima memorie rămâne fetița Jackie și mama ei, pe care a ajutat-o ​​să înceapă mașina. Eroul este trimis la un spital de psihiatrie, unde el trebuie sub supravegherea lui Thomas Becker, medicul șef, să fie supus tratamentului.

Dr. Becker își practică metodele de vindecare a bolnavilor mintali, care nu corespund cu jurământul lui Hipocrate. Jack este injectat cu substanțe narcotice și blocat pentru noaptea din celulă - celula morții. O astfel de terapie ajută la distrugerea creierului. Fiind în această strâmtă, Starks este transferat fizic sau mental în viitor, în 2007, unde se întâlnește accidental cu un adult deja Jackie. După ce a vizitat propriul mormânt, Jack încearcă să schimbe situația din prezent și din trecut.

jacheta descrierea filmului

Două motive

Interesul pentru film poate apărea din cel puțin două motive:

1. Filmul este un proiect de producție al studioului și al lui George Clooney Steven Soderbergh.
  2. Directorul proiectului, englezul John Maybury a devenit cunoscut publicului larg după eliberarea chiriei estetice biopice "Love is the Devil" despre un artist original Francis Bacon.

În plus față de aceste motivații, este necesar să se țină seama de moda impracticabilă din industria cinematografică pentru filme mișcare în timp, un ansamblu de actori profesioniști și profesioniști și care provoacă o dorință nesfârșită de a vedea dezvăluirea intrigilor cinematografice.

Nu "frumoasă departe". Opinii despre hellip-.

Filmul „jacheta“ de John Maybury cu siguranță iese în evidență printre impresionant fluxul, din care parcela este dedicat să călătorească în frumos departe. Mișcările psihice ale personajului principal Jack Starks au, mai degrabă, un caracter metafizic. Iar motivul nu este chiar că rămâne deschisă (nu ar trebui să respingă chiar medicamentele pe care veteran al războiului din Irak este administrat înainte de fiecare teleportarea), și, cel mai probabil, în atmosfera filmului, departe de a însăși punctul culminant al naturii viziunile personajului de la canoanele stabilite și general acceptate ale fanteziei cinematografice.recenzii ale jachetei de film

Lupta împotriva nebuniei

În traducerea literală a titlului original al picturii "Jacheta" - "Jacket". Recenzile filmului sunt mult mai probabil să fie numite "straitjacket", au fost purtate înainte de un alt proces de noapte pe Starks. Și acest lucru este corect, pentru că, în cele din urmă, povestea luptei personajului principal cu nebunia lui se desfășoară în fața spectatorului. Lucrarea anterioară din Maybury ajută la conectarea mai bună a tot ce se întâmplă pe ecran, cu semnificația și mesajul moral pe care autorul încearcă să-l "vadă" în filmul său. Asteptati-va povestea prezervativului de la discipol si urmasul lui Derek Jarmen cu siguranta nu merita.

John Maybery extinde în mod decisiv sfera de aplicare a filmului hollywoodian. Aparent detalii nesemnificative, lucrul cu turnare a actorului (în valoare de mențiune specială de Daniel Craig, care a reușit strălucit să aducă pe ecran imaginea Mackenzie - blajin nebun), raza vizuala. În plus față de cele de mai sus, o atmosferă spectaculoasă susține Camera Peter Deming și sunetul de la Brian Eno. Pace și persistent în versuri anti-static de sondare, apoi nebun, dramatice, brusc și abrupt. În acest caz, soluția vizuală, și muzica din primele minute de sincronizare nu încerca să mulțumească pe toată lumea, dar se potrivesc perfect în structura ideilor directorului. „Jacket“ (film) Comentarii ridica la categoria de film nu de divertisment, ci se referă la excepție în industrie, care să încurajeze percepția grijuliu.recenzii și recenzii ale jachetei de film

Un scenariu inteligent

Amestec abila a tuturor componentelor de mai sus în formularea final este gen îndrăzneț, care în benzile de unică folosință lucioasă standard și la Hollywood este un interes autentic și încântare. „Jacheta“ (film) comentarii numit un experiment îndrăzneț, deoarece resetează cătușele genului fanteziste și respinge Hollywood predeterminare. Ciudat, dar nu este indicat nicăieri motivele lucrări ale lui Jack London sub numele de "rătăcitor de stele", care spune despre un prizonier care a fost întemnițat, care a avut ocazia să se deplaseze în perioade diferite de timp.

O plăcere inexprimabilă

„Jacheta“ - un film neobișnuit și uimitoare, o dramă filosofică și mistică reală, plină de thriller sens profund despre posibilitățile de alegere a opțiunilor de viață, ceea ce înseamnă film despre moarte și valoarea recurentă a trăit fiecare moment. În corectitudine, trebuie menționat faptul că încă se încheie optimist insuflă în cota de vizualizare de speranță după toată nebunia și căutarea adevărului. Dacă acceptați oferta creatorii și complet sa se obisnuiasca cu imaginea, încercați să se împingă într-o jachetă / o cămașă de forță în întuneric apăsător, plăcerea de nedescris de vizionarea unui film este furnizat privitorului.

David James Elliott: BiografieDavid James Elliott: Biografie
David Conrad: BiografieDavid Conrad: Biografie
Stephen Hopkins: biografia regizoruluiStephen Hopkins: biografia regizorului