Filmul `Fountain`: recenzii. `Fountain` - parabola de film a regizorului Darren Aronofsky

Filmul "Fântâna", al cărui revizuiri sunt extrem de controversate, regizorul imprevizibil, Darren Aronofsky, a numit cea mai reală evanghelie SF despre Adam și Eva. Impresiile publicului sunt extrem de diametrice. În opinia admiratorilor, imaginea este poetică și tristă, dar în întregime filosofică. Dar oponenții au numit în unanimitate banda pretențioasă și prea patetică. Cu toate acestea, începând cu acompaniament muzical și culori și încheind cu actorie, totul în ea creează o atmosferă unică și integrată care încurajează reflecția asupra valorilor veșnice. Această parabolă filosofică arată clar cât de frumoasă și cu adevărat valoroasă este cinematografia modernă.recenzii de fântână de film

Descrierea Lapidarului

Filmul "Fountain" (recenzii ale criticii de film sunt dovezi) are mai multe elemente cheie. Conquistador (barbă) Hugh Jackman) regina spaniolă, după ce la părăsit pe vrăjitorul sadic în viață, navighează imediat către indienii Maya în căutarea ultimului copac miracol rămas din Grădina Edenului. oncolog Scientist (acelasi Jackman, dar curat-ras) efectuează teste pe cimpanzei unele substanțe din jungla amazoniană, într-o încercare zadarnică de a salva soția sa de la o tumoare-frumusete (Rachel Weiss), „Fântâna“, care scrie romane. Filmul 2006 nu se limitează la acestea, există, de asemenea, un astronaut trist (Jackman chel și palid) din viitor, care zboară în clar la nebuloasa stelare biosferă misterios, acolo pentru a lua legătura cu cel iubit, pe care medicul oncolog, cu o soție bolnavă intens studiat de la balconul său îmbunătățit telescop. Asta e tot lapidară și descrierea specifică a filmelor poveste. Trebuie menționat faptul că pentru toate șederea istoriei cinematografului conectat pohlesche, dar încă mai simt o oarecare confuzie privind modul în care producătorii de la Hollywood a avut o șansă de a investi în această zalihvatchinu milioane de dolari, și eliberarea de proiect terminat de rulare.

film de fântână 2006

Șase ani nu este o limită de timp

creator Darren Aronofsky la sfârșitul anilor `90, a câștigat reputația unui adevărat, recunoscut cult director al picturilor "Requiem for a Dream" și "The Number of Pi". Filmul "Fântâna", a cărui descriere a fost prezentată mai sus, a fost "torturat" timp de aproximativ șase ani. La început, a fost planificată invitarea lui Cate Blanchett și Brad Pitt la rolurile principale, cu toate acestea, în timp ce proiectul se dezvolta, interpreții caracterelor centrale ale oțelului Rachel Weiss și Hugh Jackman. După premiera la Festivalul venețian filmul "Fântâna", recenzii ale cărora nu sa deranjat să lase pe critici de film împrăștiați doar leneși și analfabeți în suporteri înflăcărători și adversari ireconciliabili. În orice caz, imaginea ar putea califica pentru premiul „Oscar“, la nominalizarea „Cel mai frumos film al anului“ (în cazul în care astfel a fost atribuit), deoarece împletește cu disperare de trei ori, iar parcela acoperă un întreg mileniu.descriere fântână film

Film de rar și director de cult

"Fântâna" este greu de înțeles, nu este descifrat. Telespectatorii ignoranți, nepreparate ar putea distribui un scurt rezumat înainte de vizionarea, astfel încât acestea imediat „în mișcare“ va fi inclusă în loc acțiunea, și va fi interesant. Fără îndoială, au existat filme și mai dificile: "Stalker" sau "Anul trecut în Marienbad", dar acest lucru este departe de a fi simplu. Nu e de mirare, pentru ca, ca un creator adevarat, Darren Aronofsky a visat sa faca un film al vietii sale (desi inca nu are patruzeci de ani). Esența filmului "Fântâna" este cel mai important lucru din viața unei persoane: moartea, căutarea sensului vieții, visele veșnice ale nemuririi, iubirea veșnică. Este clar că un astfel de film profund a fost condamnat pentru a provoca exclusiv recenzii extreme.

Cererea principală

tendință ciudat în societatea noastră - ar trebui orice cineast pentru a încerca să probleme eterne sau globale, el devine imediat un obiect de ridiculizare. Ieri încă îl idolatrizat, iar astăzi același scrie: „Ceea ce urcă în carlingă și Castaneda?!“ Și nu iartă geniu, care permit cu ușurință simplu și de suprafață kinotvortsam-incompetent. Una dintre principalele plângeri cu privire la imaginea - gravitatea excesivă și lipsa totală a umorului. Ciudat, este vorba despre moarte și nemurire vorbesc exclusiv bancuri, rime? Comentariile sunt separate satire adevărate cu titluri stupide și vulgare, cum ar fi „Dă fântână de odihnă“ sau pohlesche - „Taci din fântână“ 2006 Filmul nu ar trebui să fie luate foarte speculativă, încercând în zadar să extragă din teoria narativă a vieții sau caută numai aberații. O mai bună în timp ce vizionarea de filme se deda la unele meditație, în acest caz, plăcerea de vizionare garantată. Mai mult decât atât, în comparație cu alte filme, filmul „The Fountain“ (comentarii spun acest lucru mai ales) este suficient de scurt.fantana regizorului

Visul futurist

Timpul, desigur, toată lumea va judeca, dar totuși o idee inovatoare a regizorului este realizată cu precizie. Aronofsky, creând filmul ca pe un vis futurist, sa îndrăgostit să meargă la un experiment. El a înlocuit toate efectele digitale speciale cu substanțe lichide macro speciale care reacționează reciproc în laborator. Ei au dat imaginii o atmosferă plăcută, punând întreaga industrie a cinematografiei sub atac. Acolo aveți "Fântâna". Semnificația filmului din această inovație nu a fost afectată.imaginea filmului

Fântâna și Odiseea

Cu proeminențele sale misterioase, Darren părea că a creat accidental un răspuns mult așteptat la monolitul imobiliar Kubrick (Odyssey 2001). Este de remarcat faptul că structura ambelor tablouri este identică. Potrivit complotului ambelor filme, timpul de acțiune tinde spre o dorință de veșnicie, modestul lui Aronofsky, toate într-un mileniu, dar Kubrick - milioane de ani. Eternitatea în filme este tăiată în trei segmente și în punctul culminant caracterul principal trece prin spațiul și timpul din spațiu. Și arborele superhumid Kubrikov super-inteligent corespunde filmului "Fântâna". Actorii și rolurile lor în tablouri nu oferă o comparație.

Poveste confuză

În principiu, o discrepanță catastrofală între critici de film într-un comentariu, pana acum Aronofsky pune doi și cola, și de către publicul indică faptul că cele două tabere opuse sunt subiecte mai puțin comune pentru dialog. Există mai mult de o categorie - minded oameni, nu stupefiată de masă moderne și să fie întotdeauna gata să arunce o vraja cu privire la orice „nou fără precedent pentru fantezie.“ Ei spun, de asemenea, „Fântâna“ - cel mai bun film "!fantana cel mai bun film

perspective

Filmul „The Fountain“ devine recenzii mixte. Faptul că este extrem de vulnerabil la persoanele predispuse la ridicol, combatant, sceptic, și alți admiratori de realism și bun simț. De asemenea, nu trebuie să gust oamenii sunt atât de inteligent încât acestea sunt în imposibilitatea de a admira carte de benzi desenate nonsens în care arborele zboara spre stele, protagonistul se încadrează în nebuloasă, Tao atribuit Maya, și toate acoperite de carte „Sephiroth“. Dar acei telespectatori care sunt deschiși la tot ce e nou, neobișnuit, asigurați-vă că pentru a vedea o imagine a semnificative perspectivele și a declarat că filmul „nu este o fantana“, este posibil să rămână în infamul „jgheabul rupt“. Filmul „The Fountain“ - un complex, talentat și trist, un pic nebun și extrem film inima Despre Iubirea Veșnică - sursa primară a Forței de Viață. La urma urmei, acest film este doar tehnic, iar în rest este o imagine reală, o operă de artă care are un potențial spiritual incomensurabil.

Lebede negre: recenzii nu înseamnă nimic. Doar o impresie personală a tuturor!Lebede negre: recenzii nu înseamnă nimic. Doar o impresie personală a tuturor!
Darren Aronofsky: biografie și filmeDarren Aronofsky: biografie și filme
Sfătuiți un film cu semnificație! Cum să răspunzi dacă ești un adevărat cinefil?Sfătuiți un film cu semnificație! Cum să răspunzi dacă ești un adevărat cinefil?